שיחת משתמש:Viki.coo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מומלץ ליצירת קישורים חיצוניים יפים, ובקלות. איילשיחה 10:56, 22 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

@אייל תודה רבה Viki.cooשיחה 22:01, 26 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

יישום כללים על מקרה שפניך[עריכת קוד מקור]

שלום Viki.coo,
יש לי כמה הערות שנובעות מלא מעט מקרים שאני עד להם ושבהם אתה מנסה ליישם כללים על מקרה המצוי בפניך.

  • מבחינת ניהול משאבי הדיון:
    • רצוי להימנע מלצטט קטעים שלמים מדפי מדיניות. הסתפק בקישורים ובמספרי סעיפים, וצטט רק חלקים שברצונך להדגיש משהו מהותי בניסוחם.
      מאוד קשה לעקוב אחרי ליבת האמירה שלך כשהיא עמוסה ומכילה כפילות רבה עם דף המדיניות. (ובעניין דומה, ויקיפדיה:תרבות הדיון§1)
    • גם בהפניות בלבד, אין צורך להביא את כל הרקע המדיניותי, את החלקים העקיפים במיוחד אפשר להשאיר מחוץ לדיון ולהסתמך על היכרותם הכללית של הדנים עם מדיניויות בסיסיות.
  • מבחינת החלת הכללים:
    • וודא שהנחות היסוד או התנאים שבהם ניתן להחיל את הכללים אכן מתקיימים.
    • חשוב לא להיתפס רק לחלק הצר במדיניות שתומך בעמדתך תוך התעלמות מאחרים.
      באופן שאולי אינו אינטואיטיבי במבט ראשון, להתייחס גם לחלקים שעלולים לערער את עמדתך (וכמובן להתאמץ להסביר מדוע הם אינם כאלו בעיניך) רק ישפר את יציבותה.

תודה, ~ מקף ෴‏ 23:34, 28 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

ידידי (אם יורשה לי לכנות אותך כך) @מקף, תודה רבה על ההערה, על הרצון הטוב והשקעה מזמנך כדי לסייע. אני לגמרי מסכים עם כל העקרונות שכתבת, ומקפיד ליישם (הימנעות מציטוט קטעים שלימים, הדגשת העיקר ועוד) . אם היה מקום כלשהו שלא הקפדתי מספיק, אודה לך אם תמקד למקום הספציפי. וכן, אם יורשה לי גם לתרום במשהו, על אף שאתה ותיק ומנוסה ממני בענייני הויקיפדיה (אף שבכתיבה בכלל, אינני מהצעירים..), ככל שניתן ללוות קביעות כלליות (במיוחד אילה המתייחסות לבני אדם) בתיקוף כגון ציטוטים והפניות, כאן ובמקומות אחרים, מסייע הדבר מאוד בהבנה ושכנוע. וכן, קורה לי לא מעט (וייתכן שלא רק לי..) שכאשר אני מחפש תיקוף (ציטוט\קישור) לתחושה שיש לי כלפי עורכים אחרים או בכלל, מתברר לי שהתאור שייחסתי בתחושה לעורך אחר, אינו נכון או אינה מדויק, והחיפוש אחר ציטוטים עוזר לי להימנע מטעויות או לפחות לדייק את הכותרת הכללית שאני נותן להתנהגות\תופעה\מצב כלשהם. בהתאם לפתגם המוכר באנגלית: Stick to facts.
כך או כך אני מעריך מאוד תמיד את הערותיך (אם כי לא תמיד מסכים איתן. אני בטוח שכפלורליסט יש בך את היכולת להכיל מצב של מחלוקת) ולוקח אותן לתשומת ליבי. Viki.cooשיחה 14:16, 30 במרץ 2024 (IDT)[תגובה]

באשר למה שכתבת[עריכת קוד מקור]

הי ויקיקו, עמוס מאוד בתקופה האחרונה ולכן עדיין לא הספקתי לראות את מה שכתבת. אשתדל בימים הקרובים.
סליחה! נריה - 💬 - 23:45, 1 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

התבטאותך בדיון על אחמד טיבי[עריכת קוד מקור]

הזכרת את שמי כגיוס של לה נאווה וכתבת: " תגובה של קולי אלמה, שההסבר היחיד הניתן בה הוא "מטעמי לה נאווה" קשה להסביר אותה מכל סיבה אחרת מלבד גיוס... " ראשית, כתבתי "מטעמי לה נאווה, פעמי עליון ואחרים", מה שקצת שומט את הקרקע מתחת לטיעון שלך. שנית, זה נוסח מקובל ואף רצוי שמקל על אחרים לקרוא את הדיון ולא מעמיס הרים של טקסט מיותר. ושלישית, אנא אל תשרבב את שמי לטיעונים על גיוס כל עוד אין לך ראיות. אני חושבת שמגיעה לי התנצלות על דבריך שם. Kulli Almaשיחה 13:54, 26 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]