פרננדה קסטילו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פרננדה קסטילו
Fernanda Castillo
קסטילו בשנת 2018
קסטילו בשנת 2018
קסטילו בשנת 2018
לידה 24 במרץ 1982 (בת 42)
ארמוסיו, סונורה, מקסיקו עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה מריה פרננדה קסטילו גרסיה
מדינה מקסיקו עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2000
מקום לימודים המוסד לתיאטרון ע"ש לי סטרסברג עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר צאצאים 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מריה פרננדה קסטילו גרסיהספרדית: María Fernanda Castillo García; נולדה ב-24 במרץ 1982) היא שחקנית מקסיקנית. היא ידועה בעיקר בתפקידיה כדניאלה מונטלבו בדסטילנדו אמור, לואיסה בררה ב"טרזה", בהשתתפותם של אנג'ליק בויר וסבסטיאן רולי, ולאחרונה בתפקיד מוניקה רובלס באל סניור דה לוס סיאלוס.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2007 שיחקה בטלנובלה "שיכורה מאהבה" את דמותה של דניאלה מונטאלבו סנטוס; הטלנובלה היא רימייק מקסיקני לטלנובלה הקולומביאנית "קפה בניחוח אישה" משנת 1994.

בשנת 2011 הופיעה בסדרה Como dice el dicho בפרק "No todo lo que brilla es oro ..." ובהמשך סיימה את חוזהו עם Televisa שהשתתף בטלנובלה "האומץ לאהוב".

בשנת 2013 הצטרפה לרשת דוברת הספרדית Telemundo, שם היא מצטרפת לצוות השחקנים של הטלנובלה אל סניור דה לוס סיאלוס, שם גילמה את מוניקה רובלס, ולאחריה הייתה מועמדת למספר פרסים וזכתה. 2 Premios Tu Mundo כשחקנית ראשית אהובה. בשנת 2016 יש לה השתתפות מיוחדת בסדרה אל צ'מה, שם שיחקה שוב את מוניקה רובלס. בשנת 2017 הייתה לה השתתפות מיוחדת בטלנובלה לה פאן, ובאותה שנה מסיימת את השתתפותה בסדרה El Señor de los Cielos.

בשנת 2018 היא זוכה בתפקיד הראשי הראשון שלה בסרט Una mujer sin filtro, עיבוד מקסיקני לסרט הצ'יליאני No Filter. מאוחר יותר באותה שנה היא קיבלה את תפקידה הראשי הראשון בטלנובלה Enemigo íntimo, בה כיכבה עם ראול מנדז, איתו עבדה בעבר באל סניור דה לוס סיאלוס. בהמשך היא מופיעה בסרטים Sacúdete las penas, ו-Ya veremos, שם היא חולקת קרדיטים עם מאוריסיו אוכמן. ולבסוף לסיום השנה בה כיכבה עם חורחה סאלינאס את הסרט Mi pequeño gran hombre. בשנת 2019 היא כיכבה בסרט Dulce familia, שם נאלצה להשמין כדי לגלם את הדמות הראשית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא פרננדה קסטילו בוויקישיתוף