שיחה:האימפריה האכדית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נגד האיחוד. ערך זה מדבר על האימפריה האכדית בניגוד לערך "אכד" שמדבר בעיקר על העיר. יש מקום מקום לשני הערכים. אם אין התנגדות ב48 שעות הקרובות. אני מוריד את התבנית. בברכה, אסף 09:41, 4 מרץ 2006 (UTC).

למה אי אפשר לכתוב על האימפריה בפרק שדן בהיסטוריית העיר? גילגמש שיחה 09:42, 4 מרץ 2006 (UTC)
נראה לי שזה יכול לעמוד בפני עצמו כי מדובר על הרחבה על היסטורית האימפריה שיכול לעמוד לבדו. אבל בגלל שאני פחות מבין בזה, נתתי 48 שעות לאנשים להגיב. אם הרוב בעד לאחד, אין לי כזאת התנגדות. אני מנסה לעורר קצת דיונים בנושאי איחוד, כי התבנית עומדת כאן יותר מ-3 חודשים ללא תגובה אחת. בכל מקרה, ניתן 48 שעות נשמע קצת דעות שונות, אם אך אחד לא יגיב ללא לאחד, אפשר יהיה לבצע את האיחוד לפי דעתך. בברכה, אסף 09:49, 4 מרץ 2006 (UTC).
אין לי דעה לכאן או לשם כי גם אני לא בקיא כל כך בנושא. אעלה את נושא האיחודים\מחיקות\שינויים גדולים במזנון. גילגמש שיחה 10:09, 4 מרץ 2006 (UTC)
מוזר שלמייסד העיר אורוק אין דעה בקשר לכובשים שלה.
הערך אכד מכיל בעיקר מידע שמתאר את האימפריה בכלל ולא רק את העיר. אני לא רואה סיבה להפריד בין השפה, ההיסטוריה ומשמעות השם שבערך שם, לבין התרבות וההיסטוריה שבערך עליו הדיון. על העיר אכד לא נאמר שם הרבה, וגם לא ידוע עליה הרבה. ערך על העיר אכד צריך לכלול את המידע הבא (בהרחבה,כמובן): "בירת האימפריה האכדית. הוקמה על ידי סרגון במאה ה-23. מקומה המדויק לא ידוע.", שאר המידע מתאים לאימפריה כולה. לא-יודע 11:19, 11 מרץ 2006 (UTC)