שיחה:יעל פרל בקר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Damzow בנושא חשיבות

כל עוד לא כתוב מתי נולדה, באיזה סטודיו למדה וכיוצ"ב - זה קצרמר באבו-אבוהה. עמית 08:16, 25 ספטמבר 2005 (UTC)

ואם הפרטים האלו יוספו, עוד שורה אחת לכל היותר לדעתי, אז הערך לא יהיה קצרמר?. זה שחסר מידע, שאגב חיפשתי אותו ללא הצלחה, לא אומר שהערך שלה לא מתאים למידותיה (עם כל הכבוד ליעל פרל בקר, ויש כבוד:). Jobnikon 08:25, 25 ספטמבר 2005 (UTC)
אודה ואתוודה: אין לי מושג במי מדובר. אבל נאמר עליה שהיא שחקנית תיאטרון. באיזה תיאטרון? אילו הצגות? אני לא טוען שיש 80 קילובייט לכתוב עליה, אבל אני מתמרמר על קביעתך "אין עוד מה לכתוב". אתה לא מצאת מה לכתוב, זה לא אומר שאין. עמית 11:27, 25 ספטמבר 2005 (UTC)
אני מתנצל על כך שהערת העריכה שלי עשתה אותך ממורמר, זו הייתה מצידי טעות אומללה של מילים, כוונתי הייתה לכתוב משהו בסגנון: "אין עוד הרבה מה לכתוב" ובהשמטת מילה אחת נוצרה הקביעה שאתה סולד ממנה. ועכשיו שעניין ההתבטאות שלי מאחורנו (אני מקווה...) נותר לנו לקבוע האם הערך קצרמר או לא?, או האם חוסר מידע מסויים הופך את הערך לקצרמר למרות שבנסיבות רגילות הוא לא היה קצרמר כבר?. Jobnikon 12:13, 25 ספטמבר 2005 (UTC)

חשיבות[עריכת קוד מקור]

היא שחקה בכמה סרטי קולנוע ששניים מהם היו מספיק פופלריים שאפילו נכתב עליהם ערך בוויקיפדיה. אולי כדאי לתת צ'אנס. לא כל האנשים המשפיעים בהכרח מופיעים באינטרנט! שיקה אוריול - שיחה

אמנם שיחקה במספר סרטים, אבל חסר בערך פרטים רבים אשר ימלאו אותו מעבר לפילמוגרפיה. (למעט העובדה שהתפקידים הם תפקידי משנה - תקנו אותי אם אני טועה) • עודד (Damzow)שיחהויקיגמד זה מאמץ ערכים יתומים 08:24, 27 בינואר 2009 (IST)תגובה