שיחה:מלכי אנגליה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עקב הדלות[עריכת קוד מקור]

עקב הדלות של תוכן הערכים ותכנונם אני מבקש להקים פרויקט אשר ימנה את כל מלכי בריטניה בצורה פרטנית וטובה בהרבה יותר אני יודע שאני חדש פה ושלא כתבתי ערכים אבל יש לי את זה ואני מוכן לשות זאת בתקוה שתענו לבקשתי בתודה מראש b_b14 == == == == ‏Bb14 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

מלכי מרסיה[עריכת קוד מקור]

ערך זה מונה, כשושלת הראשונה, את מלכי מרסיה. בעקבות כך, גם התבנית מכילה את הקישור הזה, ומקפיצה אותו לראש רשימת הקישורים האדומים.

ניסיתי לקרוא קצת על העניין, ולפי מה שאני מתרשם (ותקנו אותי עם אני טועה), לא מדובר בשושלת בשם מרסיה, אלא בממלכה בשם זה, שהיא אחת ממלכות ההפטרכיה. לכן הקישור 'מלכי מרסיה' שמופיע בערך ובתבנית צריך, לטעמי, להפוך לקישור ל'מלכי מרסיה'. נדב 07:58, 12 ספטמבר 2005 (UTC)

נראה לי שההחלטה להתחיל במלכי מרסיה (או, מלך מרסיה) היא שרירותית ומבוססת בעיקר על העובדה שכך נעשה בערך האנגלי וההנחה שהאנגלים מכירים את השטויות שלהם יותר מכולם. מאחר והשטויות שרויות תחת ערפל כבד לפחות עד שנת 800, ייתכן וצריך לעקוב לא אחר שליטה בשטח אלא אחר שושלות שונות, במקביל ואחר כך במאוחד. אורי 14:10, 12 ספטמבר 2005 (UTC)
לא הבנת את השאלה שלי. האם יש טעם להפנות לשושלת מלכי מרסיה? האם הייתה שושלת בשם זה? האם יש לנו מה להגיד עליה, מעבר למה שיש לנו להגיד על מרסיה ועל אופה? אם לא, כדאי להוריד את הקישור. נדב 14:17, 12 ספטמבר 2005 (UTC)
נראה לי שמלכי מרסיה פשוט אמור להפנות לדף על המלכים של מרסיה, כמו שהדף מלכי אנגליה הוא על המלכים של אנגליה. אופה רשום גם כאן כי הוא שלט על רוב אנגליה. Mr. boo

זה טעות להוסיף את מלכי מרסיה בתוך מלכי אנגליה כי הם בכלל מלכים על הממלכה מרסיה זה שהוא כבש את אזור אנגליה זה לא אומר שהוא מלך כי עדין לא היתה הממלכה אנגליה ובחים לא נרא מלך אנגליה גם בויקיפדיה אנגלית לא רשום את מלכי מרסיה כמלכי אנגליה.

הספירה הגפולה של האדוארדים[עריכת קוד מקור]

אם כבר מדברים, מישהו יכול להסביר לי למה יש ספירה כפולה של אדוארדים? יש (בסדר הפוך כרונולוגית) את אדוארד המוודה ואדוארד המרטיר, ועוד אדוארד אחד. ואחריהם יש את אדוארד הראשון הפלנטג'נטי. למה הוא אדוארד הראשון ולא הרביעי?

הספירה אחרי ויליאם הכובש "מאופסת" ולמעשה כל סדרות המלכים עשויות להתחיל מאחד. בפועל, זה קורה רק עם אדוורד. אורי 14:10, 12 ספטמבר 2005 (UTC)

בשורה שבה מופיע אתלברט יש בעיה עם הקווים שלא תואמים את המסגרת. אשמח אם הדבר יתוקן. תודה, 132.66.72.19 14:59, 17 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

תוקן, תודה. בריאן - שיחה 15:55, 17 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]