שיחה:פורום ארץ הצבי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני לא חושב שאנציקלופדיה צריכה לשמש כאינדקס־אתרים, או גרוע מכך: במה לפרסום ול־spamming. לדעתי יש למחוק את הערך הזה.

--The Fool 10:02, 19 פבר' 2004 (UTC)


האנציקלופדיה משמשת למציאת ערכים. אין בשום מקום בערך הזה פרסומת לאתר, אלא הסבר מהו פורום ארץ הצבי. מי שיחפש אותו ימצא אותו. מי שלא מתעניין - לא יגיע אליו. מה בדיוק הבעיה?

יובל


בגרסה האנגלית, (המדהימה יש לומר), יש דף של בקשות למחיקות. האם גם פה יש משהו דומה?

באשר ל"פורום ארץ הצבי", אין לו מקום בתור ערך. אולי בתור חלק מערך גדול יותר, למשל פרסומות או קישורים מעצבנים לדוגמא.


אולי יש להכליל אותו בערך פורומים ישראליים, שבו יהיה קישור לרוב אתרי הפורומים הישראליים החשובים. --Effib 10:12, 19 פבר' 2004 (UTC)

The Fool היקר, אינני יודע כיצד ניתן להסיר את הערך או מדוע תרצה להסירו. בכל אופן - נראה שהכתובת לתלונתך על כך שזיהמתי את הויקי בערך מיותר צריכה להגיע למישהו מרשימת מפעילי המערכת.

יובל


ויקיפדיה אינה אינדקס אתרים, אינה ספר טלפונים, ואינה אוסף של כל העובדות הנכונות עלי אדמות. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, ולערך זה אין מקום באנציקלופדיה. בוודאי יש מקום באנציקלופדיה לערך שעוסק בתרבות האינטרנט, ובו יש מקום לציין את קיומם של פורומים, ובערך פורום לתת דיון יסודי בסוגים שונים של פורומים, ולהביא את "פורום ארץ הצבי" כאחת הדוגמאות. בשביל כבוד צריך לעבוד - לרוץ ישר ללינק לפורום החביב עליך זה קיצור דרך מוגזם. דוד שי 11:32, 19 פבר' 2004 (UTC)


טוב, למעשה זה היה ניסוי. אחד מהכותבים כאו כתב בפורום ארץ הצבי על ויקיפדיה, ואף הציע לכתוב ערכים, ביניהם "פורום ארץ הצבי". באתי, ראיתי, כתבתי 3 ערכים ותיקנתי 4 אחרים (לא האמנתי שאין לכם ערך "אתר אינטרנט". עכשיו כבר יש). את שאר המעללים וההתרשמות, אם זה באמת טורד את מנוחתכם, תוכלו לקרוא בפא"צ: http://www.faz.co.il/story?id=1990
יובל


ועתה כבר ניתן להוסיף בקשת מחיקה, כפי שביקש כאן מישהו: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה.
יובל


נציין בהזדמנות זאת את מה שכן נכנס לויקיפדיה באנגלית: האתר "האייל הקורא".

להלן ההגדרה במלואה:

Haayal Hakore is an online Israeli magazine for culture and current affairs.

ההגדרה נמצאת באנציקלופדיה מאז חודש יוני 2003. היא תוקנה מספר פעמים, משום שהתנכלו לערך הזה וכתבו שם שטויות מדי פעם, אבל איש לא שקל למחוק את הערך הזה.

הערך "האייל הקורא" בויקי האנגלית הוא בקושי קצרמר, אבל לפחות יש בו משפט אחד שמסביר את מהות הערך. כתוב שלוש פסקאות על "פורום ארץ הצבי", תאר בהן את אופי הפורום, מייסדיו, מנהליו, נושאי הדיון בו וכדומה, והוסף קישור בסוף הערך. אחרי שתעשה זאת אני מבטיח לא למחוק אותו. בצורה שעשית זאת בעבר - קישור בלבד, הערך היה ראוי למחיקה, אל תנסה להציג זאת כסיפור אלטלנה של ויקיפדיה. דוד שי 22:08, 27 מרץ 2004 (UTC)

אני משתדל שלא להעליב, אבל אתה טוען שבעבר הערך שהכנסתי היה מורכב מקישור בלבד.
אינך דובר אמת.
אם אין באפשרותך לשחזר את הערך כפי שהיה, אכתוב מחדש את ההגדרה.
יובל

בהמשך מופיע הטקסט המלא שהיה בערך - אכן לא זכרתי במדויק שמלבד קישור היו גם שלושה משפטים. כדי שיהיה ראוי לאנציקלופדיה, ראוי שיהיו בו שלוש פסקאות, כפי שביקשתי לעיל. דרך אגב, בפעם הבאה שאתה משתדל לא להעליב, כדאי שתצליח יותר, משום שהפעם נכשלת. אני מקווה גם שתרומתך לויקיפדיה תהיה מעט משמעותית יותר מאשר קידום אתר שאתה חפץ ביקרו. ויקיפדיה אינה מקום לפרסומת חופשית, כתיבה בויקיפדיה נועדה לאנשים שרוצים להעשיר את הידע העומד לרשות הציבור. מעברך לכתיבה פחות אינטרסנטית ופחות קנטרנית יהיה מועיל ביותר. דוד שי 09:36, 29 מרץ 2004 (UTC)
אתר אינטרנט בו מתנהלים דיונים בנושאים שונים. הוקם בסוף ינואר 2002. הכתיבה באתר היא חופשית, אך מנהלי האתר עורכים מחדש את ההודעות הנכתבות. כתובת האתר: [1]

קודם כל תודה.
אני מצדי אפסיק את הויכוח ואשדרג את הערך, למרות שנדמה לי שאין דרישה של אורך טקסט מינימלי כשמדובר בערכים אחרים.

אגב - זה לא הערך היחיד שכתבתי, למרות שהרשימה עד כה אינה ארוכה.

יובל