שיחה:ריגולטו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ככה לא בונים חומה[עריכת קוד מקור]

אם כך, אסף, אולי תנסה לבנות את החומה מחדש? אלדדשיחה 18:38, 14 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

הערך הזה כבר הרבה זמן על הכוונת שלי . אני פשוט לא מגיע אליו. זה לא רק שככה לא בונים חומה, ככה לא צריך להיראות ערך בויקיפדיה. איתן6 00:10, 16 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

השארתי כאן את הערך המקורי כדי שיובן על מה דובר .

{{שכתוב|ככה לא כותבים ערך בויקיפדיה}} ריגולטו היה ליצן מכוער שעבד אצל הדוכס. באחד מן הערבים צחק ריגולטו על הבת של הדוכס די מונטרונה {הבת של הדוכס די מונטרונה מתה} הדוכס די מונטרונה מקלל את ריגולטו. לריגולטו הייתה בת יפה שקראו לה ג'ילדה. ג'ילדה הייתה הדבר הכי חשוב של ריגולטו והוא לא נתן לה לצאת מהבית חוץ מלכנסייה, הוא אפילו לא סיפר לה שהוא עובד כליצן חצר. באחד מן הימים הדוכם מתאהב בג'ילדה {הדוכס מתאהב בכל שבוע באישה אחרת וכך הורס לה את החיים}. הדוכס יודע שריגולטו לא יתן לו להיות עם ג'ילדה ולכן הוא מתחפש לסטודנט עני וגורם לה להתאהב בו. לאחר מכן הדוכס חוטף את ג'ילדה. כשריגולטו מבין שהדוכם חטף את ג'ילדה הוא שוכר רוצח שכיר {ספאראפוצ'ילה} ומשלם לו כדי שיהרוג את הדוכס, ביינתים ריגולטו הולך לארמון ומלביש את ג'ילדה כגבר כדי שלא יאונה לה כל רע. ספאראפוצ'ילה חושב שג'ילדה היא הדוכס והורג אותה. בכך שספאראפוצ'ילה הורג את ג'ילדה המוטיב של הקללה של הרוזן די מונטרונה מתגשם.

איתן6 23:22, 20 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בריגולטו שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 11:18, 16 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]