שיחת משתמשת:הרדוף

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום הרדוף, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

דורית 15:17, 12 פברואר 2006 (UTC)

~מציפה להנאתי את דף השיחה של גלי~ ברית 08:49, 14 פברואר 2006 (UTC)

את מוזמנת להציף כאוות נפשך, ברית. (: הרדוף 13:17, 16 פברואר 2006 (UTC)

איך הגעת למסקנה שהערך הוא קצרמר? Johnny Zoo 13:39, 10 מרץ 2006 (UTC)

הוא היה כזה עד לפני מספר דקות (אתה מוזמן לבדוק בגרסאות הקודמות). תודה שהפנית את תשומת לבי. (: הרדוף 13:45, 10 מרץ 2006 (UTC)
טוב, טעות שלי. לא בדקתי שם. Johnny Zoo 13:48, 10 מרץ 2006 (UTC)

מתקפת איכות על ברזיל[עריכת קוד מקור]

לגלי שלום, בויקיפדיה מתכננים מספר מתקפות איכות, שהן ריכוז מאמץ לזמן מוגבל על נושא מסויים. אני עומד להציע מתקפת איכות בנושא ברזיל, בין השאר כדי לאזן את האירופוצנטריות של ויקיפדיה.

התחלתי להכין טיוטא של ההצעה ובה הערכים הדרושים בארגז החול שלי ואת מוזמנת להיכנס, ולהוסיף ערכים דרושים. הטיוטא נמצאת ב: משתמש:אורי ר./הצעה למתקפת איכות - ברזיל. הערות שונות ניתן להשאיר בשיחת היעד.

בשלב הראשון הוספתי את כל הערכים שמצאתי בויקיפדיה העברית העוסקים בעברית ועברתי עליהם כדי למצוא אילו ערכים דורשים הרחבה ואילו אינם קיימים. השלב השני יהיה להוסיף ערכים מתוך הויקי האנגלית, הפורטוגזית ומידע אישי. את מוזמנת להוסיף ערכים לטיוטא האמורה.

אשמח אם תצטרף למתקפת איכות זו ותשתתף בה בצורה פעילה כמיטב יכולתך. בברכה, --אורי 06:28, 21 אפריל 2006 (IDT)

שלום גלי, שמחתי לראות שהצטרפת. ראיתי גם שאת מתעניינת במוסיקה, אולי תוכלי לעשות קצת סדר בשלל ערכי המוסיקה (בעיקר זמרים) הקשורים בברזיל. נראה לי שאנחנו גם חסרים מספר להקות חשובות וזרמים/סגנונות משפיעים. תודה, --אורי 20:38, 23 אפריל 2006 (IDT)
בתחום המוסיקה יש לי מעט מאוד מה לתרום, אני חוששת. עם זאת, אשמח לתרגם ערכים חשובים בנושא מויקיפדיה הפורטוגזית (שפה פשוטה!) או האנגלית. הרדוף 20:39, 24 אפריל 2006 (IDT)

שלום, מתקפת האיכות על ברזיל הקדימה מעט והתחילה. למעשה, במהלך השבועות והימים האחרונים החלה כבר העבודה ומספר ערכים נכתבו, הורחבו ותורגמו, אבל כעת הגיע הזמן לריכוז המאמץ הייחודי למתקפת איכות. כולי תקווה וביטחון שעזרתך למתקפה תהייה משמעותית ותוביל לכך שבעוד כשלושה שבועות נביט כולנו בסיפוק לאחור ונדע כי תרמנו תרומה משמעותית לויקיפדיה, ולבסיס הידע הפתוח בעברית בכלל, בנושא זה.

תזכורות מנהליות קצרות:

  • קישור קיים (כלומר כחול) אין משמעותו שהערך גמור, ויתכן כי הוא זקוק להרחבה ניכרת או לעריכה משמעותית. ערכים גמורים יש לסמן בקו אמצעי מוחק (כזה) ולחתום ליד הערך.
  • יצירת ותרגום ערכים יעלו את הצורך לכתיבת ערכים נוספים עליהם לא חשבנו מראש - אל תהססו וצרו אותם, רק זיכרו להוסיפם גם לויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל. איננו רוצים ליצור ערכים רוויים בקישורים אדומים.
  • לא כל הויקיפדים שולטים ברזי כל המיומנויות הטכניות השונות. אל תהססו לבקש עזרה בערכים עליהם אתם עובדים דוגמת כתיבת "דרושה עזרה בתמונות"; "דרושה ויקיזציה משמעותית"; או "דרושה קטגוריזציה" וכדומה לצד ערכים שכתבתם, והם עדיין חסרים היבט מסויים.

בהצלחה לכולנו וקדימה לעבודה, --אורי 00:49, 20 מאי 2006 (IDT)


שלום, מתקפת האיכות על ברזיל החלה לפני כשבוע. עד כה נכתבו לא פחות מ- 66 ערכים חדשים במסגרת המתקפה (ניתן לקרוא את הסיכומים היומיים והשבועי כאן. על אף הישג מכובד זה הצטערתי לראות שעל אף שנרשמת כמשתתפת במתקפת האיכות לא מצאת עד כה את ההזדמנות להשתתף בה. חבל לנו לותר על תרומתך ואני מקווה כי תמצאי לנכון לשנס מותניים ולהשתתף במתקפה במהלך השבועיים שנותרו. אם שגיתי בכותבי הודעה זו מכיוון שלא הבחנתי בתרומתך אני מתנצל מראש, שכן העומס רב והקושי במעקב אחר כל התרומות וכל המשתמשים - גדול. בברכה, --אורי 03:04, 26 מאי 2006 (IDT)

תגית חדשה - לעורכי הערכים של הארי פוטר[עריכת קוד מקור]

יש עכשיו תבנית בשביל עורכי הארי פוטר - {{משתמש תורם למיזם הארי פוטר}}. אלי פ (שיחה) 17:22, 24 אפריל 2006 (IDT)


שלום!

בשעה טובה הגיעה מתקפת האיכות על ברזיל ללא פחות מ- 158 ערכים חדשים. יחד עם זאת זה הזמן לשנס מותניים לקראת ימיה האחרונים של המתקפה. העבודה עודנה מרובה ולאחר המאמץ הרב שהושקע במתקפה כולנו רוצים שהיא תסוכם לא רק ככמותית (מה שחשוב בפני עצמו), אלא גם כאיכותית. אנא שימו לב לעדכון האחרון בויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל#מצבה הנוכחי של המתקפה. עוד כמה ימים ונוכל לטפוח לעצמנו על השכם בלב שקט, בברכה ובהערכה רבה, --אורי 00:08, 4 יוני 2006 (IDT)

שלום!
לפני יומיים הסתיימה באופן רשמי מתקפת האיכות על ברזיל. המפעל המשותף הניב כמעט 200 ערכים חדשים, רובם, כך אני מעריך, ייחודיים בשפה העברית ברשת. אני רוצה להודות לך על תרומתך להצלחת המתקפה וכולי תקווה שמצאת סיפוק והנאה בתהליך.
אשמח אם משתתפי המתקפה ימשיכו לתרום לערכים הקשורים בברזיל גם לאחר סיום המתקפה, שכן המלאכה לא הסתיימה. את תוצאות המאמץ המשותף ניתן לראות בפורטל:ברזיל, שיושלם גם הוא בימים הקרובים. כמו כן, אשמח לתגובות ולקחים למתקפה בדף השיחה שלה, על מנת להביא את הפרוייקט על סיומו ולהעביר לקחים למתקפות האיכות הבאות.
בתודה ובהערכה רבה, --אורי 23:11, 12 יוני 2006 (IDT)

ברוכה הבאה[עריכת קוד מקור]

שמחתי לראות שתיקנת קישור בערך בן טיפוחיי טובה ואת חובבת מוזיקה. ערכי המוזיקה זקוקים לתורמים ומגיהים, טוב שבאת! אודי רז 11:32, 26 יוני 2006 (IDT)

תודה על קבלת הפנים. אשתדל לתרום עוד, אם כי הידע שלי בתחום מוגבל. הרדוף 16:37, 5 יולי 2006 (IDT)

על עריכתך והתיקונים בערך "התנועה הפנומאנית".Ewan2 - שיחה 01:11, 31 במרץ 2014 (IDT)[תגובה]

תודה רבה על תשומת הלב ועל הפידבק החיובי (: הרדוף - שיחה 21:07, 31 במרץ 2014 (IDT)[תגובה]

תקציר עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום רב הרדוף,

תשאיר בבקשה תקציר עריכה לתיקונים שאתה מבצע, זה מסייע בבדיקה וגם יוצר סדר בגרסאות האחרונות. גילגמש שיחה 07:18, 16 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]

גלגמש שלום. דרישתך תמוהה בעיני, שכן אני כמעט תמיד כותבת תקציר עריכה. למה בדיוק אתה מתכוון? אני אמורה לכתוב "תיקון קישור לערך 'ברוקולי'" במקום "קישורים פנימיים"? הרדוף - שיחה 20:36, 18 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]