שיחת משתמשת:Ya1levy777/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ya1levy777, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:37, 14 בדצמבר 2015 (IST)

אנחנו מתרגלים התנסות בויקיפדיה. מעניין.--ylerner 11:46, 15 בדצמבר 2015 (IST)

יפה יעל. אבל לא תייגת אותי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:37, 15 בדצמבר 2015 (IST)

הי יעל, ראיתי עכשיו שבמקום לתרגל בדף הטיוטה תרגלת בדף המשתמש שלך משתמשת:Yaellerner. הוא לא מיועד לתרגול. אם את רוצה לשמור את התרגול הזה, אני ממליצה שתעתיקי לדף טיוטת התרגול משתמשת:Yaellerner/תרגול. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:40, 15 בדצמבר 2015 (IST)

שלום לך,

בהמשך להדרכה בה השתתפת, בנוסף לקישורים לדפי ההנחיות במלבן ברוך הבא לעיל, להלן קישורים לדף בו נמצא קישור לדף המיזם בו אתה משתתף, ודפי עזרה - מומלץ מאוד לעיין בהם:


לאחר הכניסה, יש ללחוץ על הלשונית "יצירה" למעבר לעורך החזותי. כותבים טקסט ושומרים בכפתור המלבני הכחול "פרסום הדף", משמאל למעלה.

בחתימה שלי נמצא גם קישור לדף השיחה שלי. אני אלווה אותך בהנחיות בדף השיחה שלך.

ניתן תמיד להגיע לטיוטה שלך דרך הקישור "תרומות" בראש המסך מצד שמאל, מימין לקישור יציאה מהחשבון. מקישור זה אפשר להגיע לכל רשימת העריכות שלך.

אם ברצונכם להשתמש ב"מודול התרגום" יש לגשת לקישור בטא הנמצא בראש המסך משמאל, ובמסך שיפתח יש לסמן את האפשרות תרגום תוכן, זאת האפשרות האחרונה למטה. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה למטה.

אם יש לך שאלות נא לשאול אותן בדף השיחה שלך. יש להקיש על הקישור הוספת נושא ולכתוב את הדברים, או ללחוץ על הקישור תגובה כדי לענות לפנייה שנכתבה.
נא לא לשכוח לתייג אותי בהתאם להסבר בדף {{תיוג}}.

                                                            שיהיה בהצלחה פרח בשבילך, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:10, 13 בינואר 2016 (IST)

חנה שלום רב, שמי יעל לרנר, סטודנטית בתכנית רודרמן באוניברסיטת חיפה. אני מעוניינת להתחיל להעלות את ערך הוויקיפדיה שכתבתי, ואשר אושר על ידי ד"ר אסתר כרמל- חכים. ראוי לציין שמטרתי היא להרחיב ערך קיים. אבקש את אישורך לכך. [ylerner 14:37, 6 באפריל 2016 (IDT)] משתמש:Hanay

שלום יעל, פנית אלי מאד לא נכון. כשאת פונה בדף שיחה, עליך לפתוח פניה חדשה באמצעות הלשונית "פסקה חדשה" בראש הדף. העברתי את פנייתך לכאן. אני מבקשת שאת הטיוטה שלך תעלי בקישור הבא משתמשת:Yaellerner/רוזה וולט-שטראוס. מכייון שהערך קיים, אני מבינה שבכוונתך להרחיב אותו הרחבה משמעותית. כי הערך הקיים ביחס לגודלו הוא בהחלט בסדר. אם תרצי שוב לפנות אלי פני אלי כאן. אל תשכחי לתייג אותי, ראי תבנית:תיוג. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:00, 6 באפריל 2016 (IDT)

שלום יעל, ביקשתי ממך שננהל את הההתכתבות ביננו כאן בדף שיחך, חשוב ששכל הסברי ירוכזו במקום אחד. לכן אני מעבירה את פנייתך לכאן:
חנה שלום, סיימתי לכתוב את הערך על ד"ר רוזה וולט-שטראוס, והכנסתי על פי הנחיותייך, מלבד התמונה שעודני בודקת כיצד להעלות אותה. תמונה שאושר לי להשתמש בה על ידי הארכיון הציוני. אשמח להערותייך והארותייך, וממתינה לאישורך. בברכה, יעל (ylerner 10:18, 7 באפריל 2016 (IDT))
לעצם שאלך, יש לי הערות שונות, העבודה עדיין לא הסתיימה ואכתוב לך ביקורת עמיתים מסודרת, אשתדל היום,. אני מבקשת אם את רוצה להגיב, אז בבקשה רק כאן ולא בדף שיחתי. בינתיים תוכלי לראות שערכתי קצת את הטיוטה, מבחינת הפרקים, קישורים חיצוניים, תיקון קישורים פנימיים ועוד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:01, 7 באפריל 2016 (IDT)

הערות לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום יעל, להלן הערותיי לטיוטה שכתבת.

  1. ראיתי שהתבססת בחלק מהתוכן על הערך הקיים רוזה וולט-שטראוס. ראיתי שיש דברים שהרחבת, אבל יש דברים שהסרת. בוויקיפדיה מכבדים עריכות של קודמים, ולא מסירים תוכן ראוי מערך, אלא אם הוא שגוי, או לא רלוונטי. לכן חשוב שתוסיפי לערך מידע הקיים היום שלא נמצא בטיוטה שלך כגון הפרק "משפחתה" הפרק "הנצחה". ארגנתי את מבנה הפרקים בערך, והוא דומה עכשיו הרבה יותר לערך הקיים. זה יקל עליך. שימי גם לב שהפרק על נעוריה ולימודיה, לא כולל את כל המידע שאופיע בערך שנמצא עכשיו במרחב הערכים. אם הערך. תעברי על כל הפרקים בערך הקיים ותוסיפי את המידע החסר בטיוטה שלך.
  2. קישורים פנימיים - הטיוטה חסרה קישורי פנימיים חשובים, אני ממליצה להסתכל על הערך הקיים ולראות מה חסר. אפילו לא יצרת בפסקת הפתיח קישור חשוב לערך התאחדות נשים עבריות לשיווי זכויות בארץ ישראל. נושא זה דורש עוד עבודה.
  3. לגבי המקורות ולקריאה נוספת, תבדקי בבקשה שכל מה שמופיע כרגע בערך במרחב הערכים ורלוונטי לערך, יופיע גם בטיוטה.
  4. הקישור בפרק קישורים חיצוניים - צפי סער, חומה ומגדר: בחזרה אל חלוצות הפמיניזם. הארץ, 8 במרץ 2012:. מוביך לסדרה של מאמרים באתר הארץ, איך זה קשור לערך על רוזה וולט-שטראוס.. לא כל מה שנכתב על מאבק נשים בשנים הראשונות של המאה העשרים, קשור לערך זה. אהל לא הבנתי את כוונתך.
  5. הערות השוליים - הקישור בהערה 3, מוביל לדף כללי שלא קשור לרוזה. יש הערות שבהן הביבליוגרפיה מאד חלקית, אם הספר או המאמר נמצאים בפרק לקריאה נוספת, אז אפשר לקצר, אבל הערה כמו "עזריהו, פרקי חיים, עמ' 169" היא בעייתית, כי את לא נותנת מידע ממוקד. חיפשתי למה התכוונת והגעתי לערך שרה עזריהו ומצאתי בפרק "כתביה" את הספר "שרה עזריהו, פרקי חיים, תל אביב: מ. ניומן, תשי"ז-1957.". הערה שלך צריכה להיות בהתאם -> שרה עזריהו, פרקי חיים, תל אביב: מ. ניומן, תשי"ז-1957, עמ' 169. אנא עברי ובדקי את כל הערות השוליים שיענו על כללי ויקיפדיה:ביבליוגרפיה שהם מאד דומים לכללי האקדמיה. (בעיה דומה קיימת גם ב"שטראוס-מושינזון, ארץ ישראל שלנו, עמ' 17." - כאן אפילו לא הצלחתי למצוא למה התכוונת)
  6. לגבי המקור מהעיתון פלסטיין פוסט, באתר עיתונות יהודית היסטורית יש את מאגר העיתונים כך שניתן לקשר לאותה כתבה עליה את מדברת. גם גליונות של The Palestine Bulletin, מופיעים שם. אז מאד מומלץ לחפש, ואם מוצאים, לקשר.

המשך עבודה נעימה. (ואם יש לך שאלות, כתבי אותן כאן) חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:39, 7 באפריל 2016 (IDT)

תיקוני הערך[עריכת קוד מקור]

רוזה וולט-שטראוס

חנה שלום, להלן תשובותיי להערותייך. את כל התיקונים והתוספות שביקשת- ערכתי. הקישור בפרק קישורים חיצוניים - צפי סער, חומה ומגדר: בחזרה אל חלוצות הפמיניזם. הארץ, 8 במרץ 2012:. מוביל למאמר הספציפי של צפי סער בעיתון הארץ. והוא מתייחס בדיוק לתקופה ולנשים מובילות במאבק לזכות הבחירה במפעל הציוני, ביניהן כמובן גם ד"ר רוזה וולט-שטראוס. בנוסף, ערכתי את תיקוני הבבליוגרפיה וכן את הקישורים הנחוצים, והוספתי תמונה. אשמח לדעתך. (ylerner 16:07, 13 באפריל 2016 (IDT))

המשך יום נעים ותודה, הי יעל, אם סיימת את כתיבת הערך, אני אאחד אותו עם הערך שנמצא עכשיו במרחב הערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:58, 25 באפריל 2016 (IDT)

משתמש:Hanay

חנה שלום,

סיימתי את כתיבת הערך. אשמח אם תאחדי את הערך הקודם והערך הקיים.

שבוע טוב ותודה, יעל ylerner 12:20, 1 במאי 2016 (IDT)

כבר עשיתי זאת. דרך אגב יש בעיה בחתימה שלך, עשית שינוי מסוים שפגע בקישוריות של החתימה אני ממליצה שתיכנסי להעדפות ותחזרי לברירת המחדל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:07, 1 במאי 2016 (IDT)
הי יעל ראי הערה בדף שיחה:רוזה וולט-שטראוס#אחת הנשים הראשונות באירופה שקיבלה תעודת דוקטור ברפואה, על פי ההערשה שם וולט-שטראוס לא הייתה הרופאה הראשונה באירופה. אני מבקשת שתבדקי את המקור שלך, עליו התבססת בעת כתיבת הערך. אשמח אם תגיבי בדף השיחה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:49, 2 במאי 2016 (IDT)

משתמש:Hanay

חנה שלום,

גם בערך על ד"ר רודה וולט שטראוס באנגלית, הכותב ציין, כי רוזה וולט שטראוס הייתה האישה הראשונה שקיבלה תואר ברפואה באוסטריה. הנה הציטוט:

"she was the first girl in that country to graduate from high school, and the first Austrian woman to earn a medical degree, as well as the first female eye doctor in Europe"

כך גם כתוב בארכיון לנשים יהודית:http://jwa.org/encyclopedia/article/higher-education-in-central-europe

" Rosa Welt, who was born in 1856, graduated from the University of Bern in 1878 and became the first Austrian woman to receive a medical degree"

בברכה,

יעל לרנר ylerner 14:51, 4 במאי 2016 (IDT)

יעל התשובה שלך הייתה צריכה להינתן בדף השיחה של הערך. אני מעתיקה אותה לשם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:04, 4 במאי 2016 (IDT)

משתמש:Hanay

חנה שלום,

מה שלומך? שמי יעל לרנר ואני סטודנטית בתכנית רודרמן. בהמשך לערך המורחב על ד"ר רוזה וולט-שטראוס שהעליתי לויקיפדיה בעזרתך האדיבה, אשמח להעלות ערך מורחב נוסף, על אברהם קאהאן. פרופ' גור אלרואי אישר את הכתוב וכעת אני פונה אלייך בבקשה לאישור להעלות את הערך.

מקווה שפניתי אלייך נכון הפעם.

המשך יום נעים ותודה, יעל ylerner 16:35, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

ylerner 11:56, 15 באוגוסט 2016 (IDT)

חנה שלום,

מה שלומך? אני כותבת אלייך לאחר שכתבתי כמה פעמים ולא הגבת... אני מקווה שאני כותבת לך כפי שצריך. שמי יעל לרנר ואני סטודנטית בתכנית רודרמן. בהמשך לערך המורחב על ד"ר רוזה וולט-שטראוס שהעליתי לויקיפדיה בעזרתך האדיבה, אשמח להעלות ערך מורחב נוסף, על אברהם קאהאן. פרופ' גור אלרואי אישר את הכתוב וכעת אני פונה אלייך בבקשה לאישור להעלות את הערך. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%AA:Yaellerner/%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D_%D7%A7%D7%90%D7%94%D7%90%D7%9F

אשמח לכל תגובה כדי לדעת שקיבלת את פנייתי.

בברכה, יעל ylerner 20:27, 21 באוגוסט 2016 (IDT)

משתמש:Hanay

יעל לרנר מתכנית רודרמן[עריכת קוד מקור]

חנה שלום,

מה שלומך? אני כותבת אלייך שוב, מקווה שאני כותבת לך כפי שצריך. שמי יעל לרנר ואני סטודנטית בתכנית רודרמן. בהמשך לערך המורחב על ד"ר רוזה וולט-שטראוס שהעליתי לויקיפדיה בעזרתך האדיבה, אשמח להעלות ערך מורחב נוסף, על אברהם קאהאן ז"ל, עורך עיתון הפארווערטס. פרופ' גור אלרואי אישר את הכתוב וכעת אני פונה אלייך בבקשה לאישור להעלות את הערך. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%AA:Yaellerner/%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D_%D7%A7%D7%90%D7%94%D7%90%D7%9F

אשמח לכל איתות כדי לדעת שקיבלת את פנייתי.

שבוע טוב, יעל לרנר ylerner 10:36, 4 בספטמבר 2016 (IDT)


משתמש:Hanay

חנה שלום,

מה שלומך? אני כותבת אלייך שוב, מקווה שאני כותבת לך כפי שצריך. שמי יעל לרנר ואני סטודנטית בתכנית רודרמן. בהמשך לערך המורחב על ד"ר רוזה וולט-שטראוס שהעליתי לויקיפדיה בעזרתך האדיבה, אשמח להעלות ערך מורחב נוסף, על אברהם קאהאן ז"ל, עורך עיתון הפארווערטס. פרופ' גור אלרואי אישר את הכתוב וכעת אני פונה אלייך בבקשה לאישור להעלות את הערך. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%AA:Yaellerner/%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D_%D7%A7%D7%90%D7%94%D7%90%D7%9F

אשמח לכל איתות כדי לדעת שקיבלת או האם להעלות את הערך בעצמי.

תודה, יעל לרנר ylerner 10:36, 4 בספטמבר 2016 (IDT)


משתמש:Hanay


חנה שלום,

מה שלומך? אני כותבת אלייך שוב, מקווה שאני כותבת לך כפי שצריך. שמי יעל לרנר ואני סטודנטית בתכנית רודרמן. בהמשך לערך המורחב על ד"ר רוזה וולט-שטראוס שהעליתי לויקיפדיה בעזרתך האדיבה, אשמח להעלות ערך מורחב נוסף, על אברהם קאהאן ז"ל, עורך עיתון הפארווערטס. פרופ' גור אלרואי אישר את הכתוב וכעת אני פונה אלייך בבקשה לאישור להעלות את הערך. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%AA:Yaellerner/%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9D_%D7%A7%D7%90%D7%94%D7%90%D7%9F

אשמח לשמוע ממך.

בתודה,

יעל לרנרylerner 18:00, 7 בנובמבר 2016 (IST)


משתמש:Hanay

שלום יעל, במקרה ראיתי שכתבת בדף השיחה שלך. התיוג לא עבד, אולי בגלל שיש בעיה בחתימה שלך. אני ממליצה להחזיר את החתימה לברירת המחדל של המערכת. בכל אופן מצאתי את הטיוטה משתמשת:Yaellerner/אברהם קאהאן, שימי לב שכל דף בוויקיפדיה, אפשר ליצור בו קישור פנימי. ראיתי שהוא דורש עוד קצת עריכה, אני אעבור עליו ואעדכן אותן בהתאם. במסגרת איזה קורס הערך הזה נכתב? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:28, 7 בנובמבר 2016 (IST)

חנה שלום,

שמחתי לשמוע ממך. הערך המורחב, אברהם קאהאן נכתב במסגרת הקורס שמעביר פרופ' גור אלרואי בנושא ההגירה היהודית לארצות הברית. ניסיתי ליצור קישור פנימי לערך, מקווה שהוא טוב: משתמשת:Yaellerner/אברהם קאהאן.

מחכה להנחיותייך.

המשך יום נעים,

יעל לרנרylerner 10:30, 8 בנובמבר 2016 (IST)


חנה Hanay
יעל, את פותחת לכל תגובה פסקה חדשה, אין בכך צורך וזה גם לא נכון לעשות. כדי לענות לי פשוט תלחצי על הקישור [עריכת קוד מקור] משמאל לכותרת הפסקה, תניחי את הסמן מתחת לתגובה האחרונה ותעני. אני מבקשת גם שתקפידי לתייג אותי, אני מזכירה שהסברתי את הנושא בהדרכה. ראי הסבר בדף תבנית:תיוג.
התחלתי לעבור על הטיוטה. יש בעיה בכל נושא המקורות בדרך שבה הצגת אותן, לא פעלת בהתאם להנחיות. התחלתי לעשות סדר. בגלל שלא הייתי זמינה תקופה מסוימת, אני משתדלת לתקן בעצמי עד כמה שאפשר, אבל יש דברים שתצטרכי לעשות בעצמך כי אין לי את הקישורים החיצוניים והמקורות אליהם התייחסת הזמינים באינטרנט בצורה מסודרת. אתן לך הסבר מסודר מהן הבעיות, ומה נדרש לתקן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 11:56, 8 בנובמבר 2016 (IST)

שלום יעל, עברתי על הטיוטה שלך, עשיתי תיקוני הגהה קטנים בתוכן של הטיוטה,שום דבר לא מהותי. כתבת ערך מעניין. הבעיה הטיוטה הייתה הדרך בה הצגת את המקורות בערך, שכללה כפילות רבה ולא הועלתה כפי שנהוג בוויקיפדיה. עבדתי רבות לעשות סדר, נשארו מספר תיקונים שעלייך לעשות. ראשית חשוב לי להסביר לך שוב את הדרך בה מציגים מקורות בוויקיפדיה.

הדרך בה מציגים מקורות בוויקיפדיה
  1. קישורים לדפים הנמצאים באינטרנט הקושרים בתוכן על נשוא הערך ובמקרה הזה אברהם קאהאן - מציגים בפרק קישורים חיצוניים - חשוב שיעשה קישור דרך כתובת האינטרנט כך שבלחית כפתור אפשר יהיה להגיע לדף באתר.
  2. רשימה ביבליוגרפית של מאמרים או ספרים העוסקים בנשוא הערך אברהם קאהאן - מציגים בפרק לקריאה נוספת שזו רשימה ביבליוגרפית
  3. אם השתמשת במקור באחד המקורות האלה כדי לתת אסמכתאות בהערות שוליים, מציינים את המקור שוב בהערת שוליים, תוך הקפדת ציון עמוד אם מדובר במקור מודפס. אם מדובר בקישור אינטרנט, יש לקשר לאתר במצעות כתובת האינטרנט.
  4. מקור המובר כהערת שוליים למיד מסוים שהוא לא עיקרו של הערך, יופיע רק בהערת שוליים, לא בפרק קישורים חיצוניים, ולא בפרק לקריאה נוספת. לדוגמה בטיוטה שכתבת, הקישורים העוסקים בעם עולם מקומם בערך עם עולים, אין סיבה לתת בפרק לקריאה נוספת, או בפרק קישורים חיצוניים, קישור למידע כללי על עם עולם, כי הערך עוסק בקאהאן, והפרק שלו בעם עולם הוא חלק קטן מפעילותו. כנ"ל, יש בוויקיפדיה ערך על העיתון פארווערטס. זה ההבדל בכתיבת ערך בוויקיפדיה לעבודה המוגשת על גבי וורד. יש כאן קישוריות בין ערכים שונים.
הדרך בה את הצגת את המקורות בטיוטה (ראי גרסה ישנה כאן)
  1. פרק לקריאה נוספת שכלל גם קישורים חיצוניים
  2. פרק קישורים חיצוניים
  3. פרק על קאהאן - שכלל קישורי חיצוניים נוספים. אני מעריכה שעשית העתק הדבק מהערך אברהם כהאן, רק שימי לב ששם זה תת פרק בפרק קישורים חיצוניים, ולא פרק. בנוסף העתקת את הקישורים האלה כשהקישורים עצמם לא פעילים. עשית העתק הדבק, שיטה זאת לא מתאימה לכתובות אינטרנט.
  4. פרק ביבליוגרפיה: - שבחלקו הגדול הוא חזרה על מקורות שכבר הופיעו. אני מניחה שמדובר כאן ברשימה שסייעה לך לכתוב את הערך שכללת גם מקורות מודפסים וגם כתובות אינטרנט. אבל יש להכניסה לפי העניין בפרק הנכון כפי שהסברתי לעיל.
  5. בנוסף, לא נתת כתובות אינטרנט שניתן להגיע אליהם בלחיצת כפתור, אלא נתת כתובת שצריך להעתיק אותה לגשת לגוגל ולהתחיל לחפש. הצגת את הכתובות כטקסט, לא ככתובת אינטרנט. חשוב שתתרגלי את הנושא באמצעות הלומדה, כדי שתעשי זאת נכון.

עברתי ועשיתי סדר בכל הנושא הזה, איחדתי את הפרקים, ומחקתי מקורות שהוצגו פעמיים, חיפשתי את כתובות האינטרנט, ויצרתי קישור. למשל במקום שיופיע: רחל רוז'נסקי: "אורות השוייון על גשר מנהטן", באתר "הארץ", 27 ביולי 2007.http://www.haaretz.co.il/literature/1.1429156. יצרתי קישור ישירות למאמר המופיע כך: רחל רוז'נסקי: "אורות השוויון על גשר מנהטן", באתר "הארץ", 27 ביולי 2007. והשארתי אותו רק בפרק הערת שוליים, כי זה מאמר העוסק בעיתון פארווערטס, ולא בקאהאן, ומקומו רק בהערות שוליים

מה נשאר לך לעשות
  1. בפרק "מכתביו" יש לתת קישור לכתובת האינטרנט של השורה השנייה: מבחר מכתביו של קאהאן ניתנים לקריאה (באנגלית), באתר Eldrichpresshttp://www.eldritchpress.org/. ניסתי לחפש בכתובת הזאת, אבל לא מצאתי דבר.
  2. בפרק לקריאה נוספת כתבת מקור " Am Olam באתר אנציקלופדיית אורגון.". הוספת מקור זה גם בהערת שוליים, הוא מיותר בפרק לקריאה נוספת, אבל מכיוון שאין קישור לכתובת האינטרנט, לא יכולתי לתקן גם בהערת השוליים. לא מצאתי קישור לאתר זה גם בערך עם עולם, תוסיפי בבקשה את הקישור לאותו דף באנציקלופדית אורגון העוסק בעם עולם.
  3. אני מבקשת שתעברי ותסתכלי על הפרקים לקריאה נוספת, קישורים חיצוניים והערות שוליים, לאחר כל התיקונים שעשיתי, ותסתכלי שהצגת המקורות שם הם בהתאם למה שהסברתי למעלה.
  4. התמונה של קאהאן משנת 1937, טקסט ההסבר מתחת לתמונה הוא באנגלית, אנחנו בוויקיפדיה העברית, תקני בבקשה את הטקסט לעברית.
  5. לגבי תעתיק שמו של קאהאן. התעתיק בערך הקיים הוא כהאן, מה הייתה הסיבה שבחרת בתעתיק קאהאן? העליתי שאלה בנושא בדף ויקיפדיה:ייעוץ לשוני, כדי לקבל ייעוץ בנושא התעתיק.

לקח לי זמן רב לתקן, וגם לכתוב לך כאן הסברים, אני מאד מבקשת שתקראי את ההסברים שלי בתשומת לב, חשוב שהם יהיו ברורים. איני יודעת אם תכתבי ערכים נוספים במסגרת מטלה אקדמית, אבל אם כן, חשוב שהערכים יועלו בנושא זה בדרך שתחסוך לכולנו עבודה.

אם יש לך שאלות, שאלי אותן כאן מתחת לתגובה שלי. תלחצי על הקישור [עריכת קוד מקור] משמאל לכותרת הפרק, שימי את הסמן מתחת להסברים שלי עם רווח ותשאלי. רצוי שלא תשכחי לתייג אותי. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:22, 8 בנובמבר 2016 (IST)


חנה שלום,

חנה Hanay ראשית, תודה רבה על העבודה והמאמץ שהשקעת. כעת הערך בהיר ומסודר יותר. בנוסף, קראתי את הסברייך בתשומת לב רבה וערכתי את השינויים שביקשת. בחרתי בתעתיק קאהאן משום שכך מצאתי שקוראים לו ברובם המוחלט של המאמרים, הכתבות והמחקרים שפורסמו עליו. מקווה שהתיקונים שערכתי נכונים ונוכל להתקדם. וכמובן שמחכה להנחיותייך. שבוע טוב ומבורך, יעל לרנר ylerner 13:23, 13 בנובמבר 2016 (IST)

שלום יעל, עברתי על התיקונים, הנכבתי תיקון נוסף לעריכה שבצעת. כפי שהסברתי לך, יש ערך בוויקיפדיה העברית לעם עולם ולכן ישירות מתוך הטקסט, מקשרים אליו. משום מה בתיקונים שלך יצרת את הקישור לאתר של אנציקלופדית אורגון גם מתוך הטקסט, לא רק בהערת השוליים -> [https://oregonencyclopedia.org/articles/am_olam/#.WChJKi0rK71 עם עולם]. לא מקשרים ישירות לאתרי אינטרנט מתוך הטקסט, אלא רק בפרק הערת שוליים, או בפרק קישורים חיצוניים.
מסרת לי שגור אלרואי אישר את הערך, אני אעביר את הטיוטה למרחב הערכים, כי הערך קיים כבר אמנם בשם אברהם כהאן. לאחר מכן אשנה את התעתיק של שם הערך לאברהם קאהאן. הפניתי גם שאלה בנושא בדף ויקיפדיה:יעוץ לשוני#תעתיק בעברית לשמו של Abraham Cahan.
:יש לי בקשה נוספת אליך, למרות שלכאורה את מתייגת אותי כמו שצריך, איני מקבלת הודעת חיווי, לדעתי בגלל שיש בעיה בחתימה שלך. אני צריכה שתחזרי לברירת המחדל של המערכת. תיכנסי בבקשה לקישור "העדפות" הנמצא ברטש המסך משמאל למעלה הלשונית הראשוני היא "פרטי המשתמשת", למטה יש כפתור "שחזור הגדרות ברירת המחדל (בכל הלשוניות)", תלחצי על הקישור הזה, ואז ישוחזרו ברירות המחדל של המערכת כפי שהיו בעת ההרשמה. לאחר מכן תיגשי לקבוצה השנייה שם "בינאום" ותשמני את הנקודה באפשרות "היא עורכת דפים בוויקי", ותשמרי. תבדקי גם שהאפשרות "לאפשר למשתמשים לשלוח לי דואר אלקטרוני" מסומנת. אני מקווה שזה יסדיר את הנושא. אל תנסי לעצב את החתימה שלך, אם לא עושים זאת נכון, אז זה משתבש. תודה על הערך המעניין. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:11, 13 בנובמבר 2016 (IST)
חנה בוקר אור! עשיתי כדברייך ומקווה שזה בסדר. האם הערך עלה עם התעתיק אברהם קאהאן? תודה והמשך יום נעים, יעל לרנר ylerner 08:31, 15 בנובמבר 2016 (IST)
את בטוחה שעשית הכל כמו שהסברתי? משום מה החתימה לא השתנתה. מאד מוזר. הערך עלה בשם אברהם קאהאן, יכולת לבדוק זאת בקלות, אם היית מכניסה את השם בחלון החיפוש קריצה. דרך אגב, בוויקיפדיה אנחנו נוהגים לכתוב תגובות ברצף בלי ירידת שורה תוך שימוש בהזחה, זה לא מזכר ומקל על ההתנהלות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 09:14, 15 בנובמבר 2016 (IST)

דיון למומלצים על הערך אברהם קאהאן[עריכת קוד מקור]

שלום יעל, הערך היפה שכתבת עלה לדיון למומלצים, הדיון מתקיים בדף השיחה של הערך ראה שיחה:אברהם קאהאן#הצעת הוספה למומלצים בפסקה דיון. אשמח אם תעקבי אחר הדיון שם, ותתייחסי לשאלות שם אם יועלו. רק לאחרונה הפך הערך האגודה היהודית להגנת נערות ונשים שנכתב גם במסגרת תוכנית רודרמן, למומלץ. סטודנטית שכתבה אותו השתתפה בדיון שם והתייחסה להערות שעלו. והמהלך הצליח. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 09:28, 18 באפריל 2017 (IDT)

שלום יעל, ראי הערות בדף השיחה של הערך, שאלות שהעלה איתי גור לגבי מקורות, אני מבקשת שתתייחסי לבקשתו. אנחנו רוצים להעלות את הערך להצבעה למומלצים בשבת הבאה, אז חשוב מענה מהיר. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 09:03, 23 ביולי 2017 (IDT)
שלום יעל, חבל שאינך מגיבה, את לא עוזרת לתהליך של הצבעת המומלצות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 20:02, 27 ביולי 2017 (IDT)


חנה שלום,

מה שלומך?

מתנצלת שלא הגבתי עד עכשיו, לא הייתי לאחרונה ליד מחשב בשל חופשת הקיץ. תודה על הכוונה להגדיר את הערך כ"ערך מומלץ", וכעת אני זמינה לכל מה שצריך. האם לענות בגוף הדיון שערכת עם שאר העורכים או לענות לך כאן בנפרד?

שוב תודה,

יעל לרנר ylerner 10:25, 31 ביולי 2017 (IDT)



שיחת משתמש:Hanay

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

בערך אברהם קאהאן העתקת פסקה שלמה מכתבה בעיתון הארץ. אלא אם קיבלת אישור לכך מהכתבת רחל רוז'נסקי ומעיתון הארץ, מדובר במעשה בלתי חוקי וחמור, המכשיל גם את הויקיפדיה בהפרת זכויות יוצרים. אנא, הסירי קטע זה מהערך או שני אותו באופן שהדמיון למקור ייעלם לגמרי. כמו כן, אם יש עוד פסקאות ואפילו משפטים שהעתקת בצורה כזאת את מתבקשת למחקם או לשכתבם בהתאם. להבא, עלייך להמנע לגמרי מכל העתקה אל הויקיפדיה. עדירל - שיחה 00:33, 15 באוגוסט 2017 (IDT)