לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אימון אישי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת אביהו בנושא אימון אישי
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אימון אישי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

אימון אישי[עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה היא בפירוש לא במת פרסום. בהתאם לכך, הערך "אימון אישי" נמחק, וכן דף המשתמש שלך. ירוןשיחה 22:31, 4 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אימון אישי[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

רותם - עשו לי שמח! 22:34, 4 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אני לא ממש מבין מה קורה כאן ומה לא עשיתי בסדר. אם מדובר בקישור - מצידי אפשר גם למחוק אותו.


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

לא הבנתי כלום, מצטער.. מה לא בסדר בערך שהוספתי? את יכולה לכתוב בעברית ברורה? אפילו קישור אין שם.. בטח שלא תוכן פרסומי! מדוע אתם מוחקים אותו שוב ושוב?

או היתממות קדושה. כל הערך מכוון לדבר אחד, אל הקישור שבסופו שמפנה אל האתר שלך. אם יש משהו שאנחנו לא מוכנים לשאת זה ניסיון ציני להשתמש בנו כאתר פרסום פופולרי חינם. אביהושיחה 22:47, 4 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אתה רציני?! מאיפה ההתנשאות ועזות המצח הזו?! כפי שכבר כתבתי - אם תסבירו מה לא בסדר (מבלי רמזים בשפה ויקיפדית שאני כלל לא מכיר) אשמח לתקן ולשנות את התוכן! לא כולם מבינים את השפה שבה אתם מתקשרים. מעט סבלנות וסובלנות לא תזיק לאף אחד! אם הקישור הוא מה שמפריע - ואני מקבל זאת - מדוע לא תתנו להוסיף את הערך ללא הקישור?

עדכון: חנה ק. ענתה לי בצורה מפורטת ועניינית - בניגוד לאותו "אביהו". חבל שבדרך להערה בונה, תגובה מפורטת ולתהליך למידה, הייתי צריך להפגש עם אדם כמוהו. המקום הזה נפלא - והוא כך רק בגלל אנשים שבאמת מנסים לעזור למשתמשים חדשים בעלי כוונות טובות. דבר קטן אליך, אביהו - למד מאנשים אכפתיים, סובלנים ואמפתיים כיצד להגיב - זה יכול רק לעזור לך בחיים. חג שמח לכולכם! :)