לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אעאמבכינ

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 חודשים מאת כ.אלון בנושא דוד כדורי (מקובל וראש ישיבה)

שלום לך,[עריכת קוד מקור]

שם המשתמש שבחרת מנוגד לכללים ולא יאפשר לך לערוך בוויקיפדיה. אם ברצונך להמשיך לערוך, אנא צא משם המשתמש ("יציאה מהחשבון", בראש המסך, מצד שמאל למעלה), ואז היכנס שוב, והירשם בשם משתמש קצר, ברור ובעל משמעות, כזה שיאפשר תקשורת קלה ונוחה בינך לבין שאר העורכים באתר. תודה רבה על הבנתך. אלדדשיחה 10:01, 15 במרץ 2024 (IST)תגובה

לאחר שנרשמת בשם חדש, אבקש ממך לכתוב כאן, בדף השיחה, מהו השם החדש, כדי שיוכלו לעדכן אותך בעניין עריכותיך הקודמות, אם יהיה צורך בכך. אלדדשיחה 10:09, 15 במרץ 2024 (IST)תגובה

דוד כדורי (מקובל וראש ישיבה)[עריכת קוד מקור]

שלום אעאמבכינ,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "דוד כדורי (מקובל וראש ישיבה)" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:דוד כדורי (מקובל וראש ישיבה).

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

כ.אלוןשיחה 10:11, 15 במרץ 2024 (IST)תגובה

הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון

שיחת טיוטה:דוד כדורי (מקובל וראש ישיבה)