שיחת משתמש:בריון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת ביקורת בנושא שלום לך
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום בריון, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ברי"אשיחהויקיפדים! בואו להציל את הטבע! • ד' בטבת ה'תשס"ט • 22:19, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

ישראל ייבין[עריכת קוד מקור]

שלום לך, ותודה על הוספותיך לערך ישראל ייבין. האם תוכל לציין מהו המקור ממנו לקחת את החומר? תודה, נתנאל - שיחה 07:39, 31 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

ראשית אני יורם ייבין בנו של ישראל ייבין. שנית את קורות החיים לקחתי מתוך ספר היובל (לכבוד יום הולדתו ה-70) של אבא ("מחקרים בלשון ה-ו", הוצאת האוניברסיטה העברית בירושלים). את קורות החיים כתב ראובן מירקין.
--בריון - שיחה 08:27, 31 בדצמבר 2008 (IST)יורם ייביןתגובה
(הערה טכנית קצרה: שים לב כיצד השתמשתי בנקודתיים בתחילת הפסקה כדי להזיח אותה פנימה - כך אין צורך בכותרת חדשה לכל מענה בשיחה).
הרשה לי קודם כול להשתתף בצערך על פטירת אביך. אני סטודנט ללשון עברית, ובזמנו קראתי בעניין את ספרו של אביך על המסורה למקרא והשכלתי רבות.
יהיה צורך לערוך את הערך, לשנות את הניסוחים ולקצר במעט, משתי סיבות עיקריות: (א) אין לנו רשות בוויקיפדיה לצטט מקורות אחרים מילה במילה, מטעמים של זכויות יוצרים; וגם לא רצוי שערך יתבסס על מקור אחד בלעדי. (ב) ערך אנציקלופדי מטבעו צריך להיות תמציתי, להתמקד בפרטים העיקריים ולהשתמש בשפה יבשה במקצת. אני מקווה שאתפנה למלאכת עריכה זו בזמן הקרוב.
אתה מוזמן כמובן להמשיך לסייע בעריכת הערך הזה וערכים אחרים (מה בדבר ערך על סבך, יהושע השל ייבין?). בברכה, נתנאל - שיחה 11:18, 31 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

תודה לך שאתה טורח בעדכון הערך.

אשמח אם תמשיך לערוך אותו. אני מתכוון לבנות גם אתר WEB לזכרו של אבא, אבל זה יקח קצת זמן. לגבי עדכון הערך על סבי (יהושע ייבין), זה בהחלט בתוכניותי, אבל גם זה יצטרך לחכות קצת עד שאתפנה לכך. אם יש לך שאלות או ברצונך לברר עוד פרטים, תמיד אשמח לענות יורם ייבין --בריון - שיחה 08:52, 1 בינואר 2009 (IST)תגובה

דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום בריון,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:בריון". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, • עודד (Damzow)שיחהויקיגמד זה מאמץ ערכים יתומים 18:19, 23 בינואר 2009 (IST)תגובה

שלום לך[עריכת קוד מקור]

שלום יורם, נחמד לראותך בצל קורתנו מעת לעת, נשמח כמובן לראותך יותר, מתי שיש לך זמן. תודה על תרומותיך למרחב הערכים! ביקורת - שיחה 16:55, 13 ביולי 2017 (IDT)תגובה