שיחת משתמש:ברני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת סקרלט בנושא נחסמת לצמיתות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום ברני, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דורית 11:58, 13 מרץ 2006 (UTC)

שים לב - אתה משתמש בתבנית {{תודה}} מבלי לבדוק את עריכות המשתמש שבדרך כלל הינו משחית ומגיעה לו תבנית {{אזהרה}} או {{ניסויים}}.

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    דרור 13:58, 5 אפריל 2006 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

לא די בהוספת הקטגוריות לדף הערך - צריך לפתוח קטגוריה, לקשר אותה לקטגוריות אחרות, לוודא שאין כפילות ושיש בכל קטגוריה לפחות חמישה ערכים צפויים. דרור 00:08, 31 יולי 2006 (IDT)

בנוגע להצבעתך[עריכת קוד מקור]

קובץ:Blue bear 6.gif

שלום, תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:הצלצול הוא בשבילי. עם זאת, נאלצתי להסיר את הצבעתך כיוון שלפי המדיניות הקיימת, יש צורך בחודש ותק וב-100 עריכות לפחות במרחב הערכים (כלומר, לא בדפי שיחה או במזנון, לדוגמא). לפי בדיקתי, עדיין לא מילאת את הדרישה למינימום עריכות זה.

כדי לבדוק את מספר התרומות שלך במרחב הערכים (המרחב הראשי), יש ללחוץ כאן. אפשרות אחרת היא ללחוץ על הקישור "התרומות שלי" שבראש דף זה, לאחר מכן יש לבחור בתיבה הנפתחת את האפשרות "(ראשי)" ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "לך". יש לבחור את המספר 100, ואם באפשרותך ללחוץ על הקישור "100 הקודמות", סימן שיש לך יותר מ־100 עריכות במרחב זה.

בברכה, צהוב עולה 16:45, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

מלחמה פלוס[עריכת קוד מקור]

טיליק, מדוע אתה מעלה את הערך בפעם השלישית לאחר שכבר נמחק פעמיים? הדבר איננו מקובל כלל וכלל. אתה מתבקש להפסיק לאלתר. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 20:43, 15 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

ססס[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

 ‏Almighty ~ שיחה 23:28, 5 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

אזהרה![עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "משתמש:Harel". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

נחסמת לצמיתות[עריכת קוד מקור]

בעקבות מספר אזהרות מרשים. סקרלטשיחה 17:11, 10 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה