שיחת משתמש:בר20

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Gridge בנושא התפתחותו_העוברית_של_המוח.JPG
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, בר20, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 14:06, 21 מרץ 2005 (UTC)

שלום בר,
תשים לב בבקשה שהתמונה משמר הלילה קיימת כבר על השרת. בברכה, גילגמש שיחה 15:19, 26 מרץ 2005 (UTC)

שלומות בר. הייתי רוצה להפנותך לתמונות שהעלת: Speed, Night Wa ומשולשי אהבה. לא מצאתי אותן בויקי אחרות. האם תוכל לספק את מקור התמונות?

בברכה, גיא

שלומות גיא.

התמונה Speed נלקחה ממצגתו של ד"ר גל ידיד בנושא סמים, אך היא מפורסמת באתרי אינטרנט רבים. התמונה nigt wa נמצאת על מחשבי כבר זמן רב, ואיני זוכר מאיזה אתר לקחתי אותה. אך גירסאות שונות של התמונה הזו נמצאות ברחבי האינטרנט, וגם כאן על השרת, כמו שאמר גילמש. את התמונה של משולשי האהבה חיפשתי בגוגל. כמו כן, היא מפורסמת באחד מהפורומים של "נענע".

בר20 16:18, 26 מרץ 2005 (UTC)

תמונות מגוגל אסורות לישמוש ללא אישור בכתב מבעל האתר. גילגמש שיחה 16:24, 26 מרץ 2005 (UTC)
ראה, על כל תמונה שנוצרה/צולמה/אוירה יש זכויות יוצרים (ראה ויקיפדיה:זכויות יוצרים). השימוש החופשי בה מותר לציבור רק עם תום 70 שנה למות היוצר. לכן התמונות שהעלת מפירות את זכויות היוצרים של בעליהן, מה עוד שבהעלתן לויקיפדיה כאילו וביטלת את זכויות היוצרים שלהן ומסרתן לציבור. לכן יהיה צורך במחיקתן. למזלנו יש הרבה תמונות ברשת שפגו זכויות היוצרים עליהן, או שבעלי זכויות היוצרים ויתרו על חזקתם, בהן מותר לנו להשתמש. אתה מוזמן לעבור על המקבילים לערכיך בויקיפדיות השונות ולחפש שם תמונות. אופציה נוספת הוא הויקישיתוף, ומיני אתרים שמתירים בפירוש להשתמש בתמונות(רשימה חלקית תוכל למצוא בויקיפדיה:מקורות לתמונות). אם משהו עדיין לא ברור אל תהסס לשאול.
בברכה, גיא
מצטער... אני עוד לא לגמרי מבין את החוקים של האתר הזה, אבל אני מבטיח לנסות וללמוד.

בר20 18:33, 26 מרץ 2005 (UTC)

זה בסדר. כולם טועים לפעמים. תציין בבקשה את התמונות המפרות זכויות יוצרים על מנת שנמחק אותן. גילגמש שיחה 18:37, 26 מרץ 2005 (UTC)
אני לא ממש יודע אילו מהתמונות מפירות זכויות יוצרים. יכול להיות שהתמונה של משולשי האהבה נחשבת ככזאת, אבל מאז שהעלתי אותה מישהו כבר שינה אותה ותרגם אותה.
כדאי לשאול בויקיפדיה:דלפק יעוץ אם בכך הוסר החשד להפרת זכויות יוצרים. כעקרון יש המון תמונות בוויקיפדיות בשפות השונות, בעיקר באנגלית, כך שלא אמורה להיות בעיה להשיג תמונות. גילגמש שיחה 18:54, 26 מרץ 2005 (UTC)

האם אתה צריך עזרה עם הערך הזה? ברשותי מספר ספרי אנטומיה שעוסקים בנושא ו-3 או 4אטלסים עם תמונות שונות ומשונות. אם יש לך שאלה כלשהי לגבי מיקומו של גרעיון כלשהו או מעברו של עצב או טראקט (שכחתי איך אומרים את זה בעברית) אז אל תהסס לשאול. גילגמש שיחה 18:34, 31 מרץ 2005 (UTC)

תודה רבה. הערך הזה עוד דורש עבודה רבה ומפרכת, ואני אשמח לקבל עזרה בנושא. אבל העבודה שלי בינתיים היא איטית יחסית. אני אנסה לסדר את כל מה שכתוב שם מחדש בזמני הפנוי, ואז אני אתחיל להוסיף מידע על כל מה שחסר שם (וחסר שם די הרבה).

בר20 19:01, 31 מרץ 2005 (UTC)

אכן חסר המון. יש לך אטלס אנטומיה? אם לא, אני יכול לשלוח לך כמה לינקים שאולי יעזרו לך קצת, לפחות בדברים הבסיסיים. גילגמש שיחה 19:17, 31 מרץ 2005 (UTC)
אטלס אין לי, אבל יש לי הרבה ספרי לימוד וסיכומים בנושא. אני חושב (או מקווה) שהם יספיקו. בר20 19:56, 31 מרץ 2005 (UTC)

Speed.JPG[עריכת קוד מקור]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏אלוןשיחה 22:50, 9 ביוני 2007 (IDT)תגובה

התפתחותו_העוברית_של_המוח.JPG[עריכת קוד מקור]

שלום. במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.‏Gridge ۩ שיחה 03:32, 7 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה