שיחת משתמש:דן יוסף

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום דן יוסף, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:41, 14 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

שלום. ראיתי שיצא לך להשתמש בכלים למשתמשים חדשים. בתור מי שעזר לקדם את הוספת הכלים לוויקיפדיה העברית, אני מזמין אותך למלא משוב עליהם. תוצאות המשוב חשובות שכן יש להן השפעה על אופן השימוש בכלים ועתידם בוויקיפדיה, ותוצאות והמלצות מהם יועברו בהתאם לצוות הפיתוח של ויקימדיה הבינ"ל.

קישור לסקר ניתן למצוא כאן. תודה רבה. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:28, 19 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

כוכב הצלה![עריכת קוד מקור]

כוכב המצילים
הצלחת לכתוב נימוקים ששכנעו מספיק מצביעים לתמוך בהשארת ערך, הישג לא קטן!

לא יאמן שעדיין הרבה התנגדו, אבל בדרך כלל הם רוב והפעם היה נס קטן.

סופרוומן - שיחה 21:16, 3 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

לייק לכוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב לייק
ברוך הבא וכל הכבוד על תרומתך הרבה לוויקיפדיה העברית! בהצלחה בעבודה! Laliv g - שיחה 12:38, 5 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

עריכה בתשלום[עריכת קוד מקור]

שלום דן, האם חלק מעריכותיך נעשות מטעם גוף מסוים או לבקשתו? בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ג' בטבת ה'תשפ"א • 13:43, 18 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

נעים להכיר, ידידיה. על מה ולמה זכיתי להתעניינות?
לשאלתך, כל העריכות שלי עד כה הן לחלוטין על דעתי ומטעמי, אבל אם הגעת עד לכאן מן הסתם גם עברת בדף המשתמש שלי – אני חושב שזה כתוב בצורה מאוד ברורה שם שהגעתי לויקיפדיה כדי להנחות פרויקט ויקידמי, של סטודנטים מהחוג לריפוי בעיסוק ושל אנשי שיקום עם ידע מניסיון. עוד לא פרסמנו את הערכים האלו, בדיוק התחלנו לעבוד עליהם, אבל כתיבתם הערכים האלו היא בהחלט פרויקט שאני עושה במסגרת העבודה שלי בתחום בריאות הנפש. לא יודע אם לקרוא לזה "עריכות מטעם גוף מסויים" כי המשתתפים בקורס בחרו את נושאי הכתיבה, אבל אני בהחלט לא מנחה את הפרויקט בהתנדבות אם זו השאלה. לדעתי זה היה מנוסח בבירור בדף המשתמש.
מדוע זה מעניין אותך? דן יוסף - שיחה 13:46, 19 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]
נעים להכיר, עברתי כעת על רשימת תרומותיך ועל דף המשתמש, ונפל לי האסימון שכבר נפגשנו בערך תסמונת פריז (כאן), עבודה יפה! ונראה ש"נכנסת לעניינים" ממש מהר .
כאשר העריכות נעשות מטעם גוף מסויים חשוב להצהיר על כך במפורש, מה שנקרא גילוי נאות. לדעתי במקרים כאלו נהוג להוסיף בדף השיחה של ערכים שנוצרו במסגרת המיזם את {{מטלה אקדמית}}, למשל: {{מטלה אקדמית|החוג לריפוי בעיסוק|אוניברסיטת חיפה|קורס=עקרונות הטיפול והשיקום בריפוי בעיסוק פסיכוסוציאלי א}} ייתן תוצאה כמו שהצגתי כאן בטיוטה שלי.
בקשר לערכים שאתה יצרת – איני יודע אם גם הם חלק מהמיזם. האם אתה יוצר אותם בשעות עבודתך? האם אתה מקבל הוראות לגביהם ממישהו 'מעליך'?
אם תרצה עזרה בכל עניין תייג אותי או פנה לדף השיחה שלי. שבוע טוב ובהצלחה, ידידיה צבאןשיחה • ד' בטבת ה'תשפ"א • 19:29, 19 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

כן, הערכים יהיו מתוייגים כך, כשיעלו לויקיפדיה. רק התחלנו לעבוד עליהם. לא, כל שאר הדברים שערכתי לא קשורים לעבודה שלי, כמו שכבר עניתי. תודה ושבוע טוב... דן יוסף - שיחה 19:35, 19 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

הזמנה לתחרות הכתיבה[עריכת קוד מקור]

שלום דן יוסף,

רציתי להזמין אותך להשתתף בהתחרות האחת עשרה!

תחרות הכתיבה "מקצרמר למובחר" של ויקיפדיה העברית מתקיימת זו הפעם העשירית, לאחר שהוחלט לחדש אותה במסגרת מיזם ה-300 אלף. תחרות הכתיבה הראשונה בוויקיפדיה העברית נערכה בחודש מרץ 2006 ובמסגרתה נכתבו עשרות ערכים מעולים, שרבים מהם הפכו בהמשך לערכים מומלצים. בעקבותיה נערכו בשנים 2006-2013 עוד שבע תחרויות כתיבה שהניבו כולן רשימה ארוכה של ערכים ברמה גבוהה מאוד.

התחרות החלה ב-15 בנובמבר 2020 ותימשך עד 24 בפברואר 2021. ב-15 במרץ 2021 יפורסמו החלטות השופטים. במסגרת התחרות ניתן לכתוב ערכים חדשים, להרחיב ערכים שגודלם פחות מ-5K, או לבחור בהרחבת/שכתוב/עריכה של ערך שעליו מונחת תבנית שכתוב, תבנית עריכה או תבנית השלמה. על מנת לסמן ערך בתור ערך המשתתף בתחרות יש להוסיפו לטבלה של הבית המתאים בדף התחרות וגם להוסיף את התבנית {{מקצרמר למובחר}} בראש הערך.

הערכים שישתתפו בתחרות יזכו להיבחן על ידי חבר השופטים בשלושה בתים שונים:

  • מדעים מדויקים, מדעי הטבע ורפואה (שבו ישפטו יונה בנדלאק ועוזי ו.)
  • מדעי הרוח והחברה (שבו ישפטו ניב, שלומית קדם ודני)
  • היסטוריה, גאוגרפיה, דתות וישראל (שבו ישפטו ביקורת, נטעדי וקלונימוס)
  • כמו כן, תתקיים תחרות משנה על התמונה הטובה ביותר/האיור הטוב ביותר שהועלו לוויקישיתוף לצורך שילוב בערך שנכתב במסגרת התחרות (התמונות נשפטות בנפרד מהאיורים, אך מוכרז מנצח אחד כללי לשתי התחרויות שזוכה בפרס עבור שתי התחרויות).

לזוכי התחרות יוענקו פרסים שימומנו בידי ויקימדיה ישראל, כמתואר בדף התחרות.

אשמח לראותך משתתף. לפרטים נוספים, אני מזמין אותך להיכנס לדף התחרות.

בברכה, הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ ויקיפדיה חוגגת 300,000 ערכים 17:15, 25 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

תודה. דן יוסף - שיחה 06:51, 28 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]