שיחת משתמש:האמת היחידה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Assayas בנושא חסימה מעריכה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום האמת היחידה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,Assayas שיחה 14:07, 16 ביולי 2013 (IDT)תגובה

יוסף נחום[עריכת קוד מקור]

שלום האמת היחידה,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "יוסף נחום" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:האמת היחידה/‏יוסף נחום". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!Assayas שיחה 14:13, 16 ביולי 2013 (IDT)תגובה

תודה רבה. אני מעיין בהפניות שהבאת כדי ללמוד יותר על כתיבת ערך, למרות שיש לי נסיון של עשרות ערכים בויקיפדיה. אודה לך מאוד אם תוכל להיות יותר נקודתי במה שטעון שיפור בערך, כיוון שההפניות הן אמנם חשובות מאוד אך הן ארוכות, מלאות ומייגעות. תודה.
שלום. עוד מעט אכנס לערך "ואתן בו סימנים" (-:. ביקשתי גם מנחום שיעזור, משום שקשה לי להתפנות כעת. יש את הערך על יחיא נחום שיוכל להתוות לך דרך. שים לב לשפה, היא לאקונית ופחות "תנכי"ית". מציינים עובדות. מה היה פועלו לאורך השנים, במה נודע בלווי מקור. ללא סופרלטיבים. האם יש לך תמונות של הרב ואביו שניתן להעלותן לערכים?. אם כן אוכל לעזור לך בשמחה. עוד משהו קטן ברשותך, ראה:
בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.Assayas שיחה 14:33, 16 ביולי 2013 (IDT)תגובה
תודה. יש לי תמונה של האבא בצורה ברורה, אך תמונת הבן לא ברורה. אינני יודע איך מכניסים זאת לויקיפדיה. דבר נוסף, הוספתי מקור לכך שהרב יוסף נחום הוסמך להסמיך את הרבנים והשוחטים בכל אתר בתימן, אלא שאינני יודע כיצד מפנים למקור בגוף הערך.מתנצל על הבורות המרשימה.--האמת היחידה - שיחה 16:40, 16 ביולי 2013 (IDT)תגובה
ראה ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת. קובי כרמל - שיחהויקיפדיה היא אנציקלופדיה16:47, 16 ביולי 2013 (IDT)תגובה
תודה רבה. --האמת היחידה - שיחה 16:49, 16 ביולי 2013 (IDT)תגובה
ערב טוב. לגבי הוספת מקורות ראה: ויקיפדיה:הערות שוליים. כעיקרון, בסוף המשפט שבגינו אמורים לספק את המקור כותבים: {{הערה|שם הסופר, '''שם הספר''', הוצאת כך וכך, עיר, שנת הוצאה, עמודים כך וכך - כך וכך.}}. בתחתית הערך אותו אתה עורך אמורה להופיע כותרת כדלקמן:
==הערות שוליים==
{{הערות שוליים|יישור=ימין}}.
בנוסף, אם לא תסתדר עם התמונה, תן לי קריאת חילוץ בדף השיחה שלי. תודה על ההשקעה שלך. אין כאן בורות רק חוסר נסיון והוא נרכש עם הזמן...(-:Assayas שיחה 20:54, 16 ביולי 2013 (IDT)תגובה

יחיא בשירי עבר לארגז חול[עריכת קוד מקור]

שלום האמת היחידה,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "יחיא בשירי" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:האמת היחידה/‏יחיא בשירי". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!

גילגמש שיחה 06:47, 19 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

חסימה מעריכה[עריכת קוד מקור]

שלום. נאלצתי לחסום אותך מעריכה לאור הטרדותיך הבלתי פוסקות כאנונימי תוך התעקשות להחזיר למרחב הערכים, ערך שלא נקבעה חשיבותו האנציקלופדית ושהועבר למרחב המשתמש שלך. [1]. ערב טוב ושנה טובה. Assayas שיחה 21:41, 1 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה