לדלג לתוכן

שיחת משתמש:יוסי מהסופרמרקט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת אלמוג בנושא יוסי - מסדר זיהוי
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יוסי מהסופרמרקט, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אנא שמור על כתיבה עניינית ואנציקלופדית. בברכה, ינבושד 11:12, 24 באוגוסט 2006 (IDT).תגובה

מחמם לי את הלב שכתבת עבורי ברוך הבא ידידותי ומושקע, לא בצורה חפיפניק, זה מראה על החשיבות שאתם מייחסים אל כל מי שמעוניין לתרום, ולדעתי עוד מעט תראו שאני באמת תורם בצורה משמעותית לויקיפדה.

רק רציתי לשאול אולי תסבירו לי איך כותבים באנציקלופדיה, כי אני מעולם לא כתבתי ובודאי לא באנציקלופדיה ואני מה זה מרגש מהזדמנות הזאת שנתתם לי

צר לי לאכזבך, אבל לא הקלדתי את הקטע במו ידי... ראה תקרא את ה"ברוך הבא" למעלה, ותיכנס לקישורים שהוא מוביל אליהם. בנוסף לכך, תקרא את הדפים הבאים:

תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,
ינבושד.

ציונות[עריכת קוד מקור]

מה עשית? הרי בדיוק אתמול העבירו את זה משם... שים לב לדף השיחה, ולא מאחדים ערכים באופן כזה ובלי דיון! אני חוזר וקורא לך לקרוא את דפי ההנחיות שהפניתי אותך אליהם, היות ועברך כאן ידוע לי. בברכה, ינבושד. סורי באמת לא שמתי לב לזה, כנראה שבשלב ראשון עד שאלמד את כללי עריכה פה אצטרך לעקוב מן הצד עד שארגיש בעצמי שאני מסוגל לערוך.

מאיפה אתה מכיר אותי? האם הצלחת לנחש מאיזה סופרמרקט אני?

כן. וכדי שתוכל לכתוב בויקיפדיה, עליך לקרוא ולהפנים את דפי ההנחיות הללו. בברכה, ינבושד. לא יכול להיות האם יש לכם מאגר מידע שכל כל שנרשתם לויקיפדיה פרטים אישיים שלא?

חסמו אותי האם עברתי על משהו ?

זיהו שאתה הוא יוסי מהמכולת. בברכה, ינבושד.

אני לא יודע יודע מי זה יוסי מהמכולת בכלל, אני מבין שמדובר במישהו שאתם לא רוצים אותו בויקפידה אני מצהיר בפה מלא שזה לא אני וזה פעם הראשון שאני שומע שם כזה אנא!! אנא תסירו את החסימה ביומי הראשון כבר צריך לקרות דברים כאלו מה אני רוצה בס"ה לעזור לכם לערוך בויקיפדיה אם אתם לא רוצים אותי תגידו בפה מלא לך מפה אתה לא רצוי אך לחשוד אותי בדברים שאני לא בדיוק מבין מי זה יוסי ומה עשה ומה זה קשור לי

בפה מלא: אתה לא רצוי. pacmanשיחה 16:05, 24 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

האם זה כמו יכה יוסי את יוסי ואתם מענישים אותי בגלל איזה יוסי? נעשה לי עוול אנא תעזרו לי אולי מחשדנות אך חשדנות לא נכונה

יוסי - מסדר זיהוי[עריכת קוד מקור]

להלן דף המשתמש של: "יוסי מהמכולת":

משתמש חדש, שרוצה לעזור להויקיפדים.

אמנם אין לי הרבה ידע, אני לא מהחברה של האוניברסיטה אני בס"ה יוסי מהמכולת, רק לאחרונה שלומי החבר שלי במכולת הסביר לי מה זה אינטרנט וחיבר אותי אליו.

אך אני מניח שעם הזמן אלמד איך לערוך ואוכל לתרום את חלקי.

להלן דף המשתמש של: "יוסי מהסופרמרקט".

שלום אני יוסי

נעים להכיר את עצמי אני מסדר לחם ושאר מוצרי חלב במדפים של הסופרמרקט, מהיכרותי רבת השנים עם הסופרמרקט שלנו למדתי דרך ייחודית איך לסדר את המוצרים, אני מניח שעם הנסיון העצום שרכשתי שם יעזור לי גם פה להביא סדר בין הערכים השונים בויקיפדיה, בשיטה ייחודית ומקורי.


המטרה שלי היא שכל מי שנכנס לויקיפדיה ירגיש כמו שנכנס לסופרמרקט שלנו הכל מסודר ומושך לקרוא

המשך יום טוב

כפי שניתן לראות הניסוח דומה, הרעיונות דומים, השם דומה. לאור העובדה שהפעולה הראשונה של מר סופרמרקט הייתה לגשת לערך הכי "לוהט" בויקיפדיה, שבאותו הרגע עבדו עליו כמה וכמה ויקיפדים, לרוקן את תוכנו ולהעבירו לערך אחר, לאחר שיום אחד קודם הוחלט על קיום של ערך נפרד, נראה כי המדובר באותו משחית והוא נחסם לצמיתות. "יוסי מההיפרשוק", "שמעון מהמכולת", "יוסי מהמגה", ודומיהם ייחסמו בעתיד גם הם. אין לי כוח למשחקים, אין לי כוח לתמימים ומתממים. זה לא אתה - פתח שם משתמש חדש, ואל תשחית ערכים. אלמוג 16:18, 24 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

לא ראיתי את הביטויים הדומים הרעיונות דומים? נכון תחום עבודה די דומה אז מה, האם מעכשיו אסור לעובדי צרכניות מכולות לפתוח שם משתמש, טוב!!! אין לי כוחות אליכם.

בכל אופן ארשם בשם משתמש חדש שזה כביכול משנה אם אתם סומכים עלי למה עכשיו אתם לא סומכים כל העסק נראה מוזר ממוזר שיהיה לכם לבריאות

אם תמשיך להשחית תחסם, בכל שם בו תשתמש. המדיניות היא חסימת משחיתים. עובדי כל תחום שהוא מתקבלים בברכה. אלמוג 16:34, 24 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה