שיחת משתמש:מה זה אביר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת בן נחום בנושא אזהרה
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אביגדור שנאן. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Drorallon - שיחה

אוקטובר 2014[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "תבנית:בוטל". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

Ijon - שיחה 19:03, 12 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

שלום לך. אם תשים לב דרור לא פעל כראוי ובמקום לדון בשינוי בשיחת הדף כמו שהזמנתי אותו הוא פשוט מחק ללא נימוק כלשהו. דבר נוסף ראיתי מה כתבת ולא נראה לי שזה מסתדר עם זה : "תבנית זו משמשת לאזהרת משתמשים אנונימיים וחדשים (עד 4 ימים), כאזהרה לפני החסימה. רצוי להימנע משימוש בתבנית זו לשם אזהרת משתמשים ותיקים ו/או משתמשים שלא ביצעו השחתה מובהקת (בסגנון "גכלכחיכ" או "איתי המלך!!1"). במקרים אלו עדיף להעביר אזהרה מילולית אישית המסבירה היכן בדיוק הבעיה ועל איזו התנהגות או פעולה מוטב שלא לחזור. "

לכן אבקש למחוק את הדיון המיותר בדף הזה ופשוט לדון לגופו של ענין בדף השיחה של שנאן. אין לי שום בעיה שהשינוי שלי לא יתקבל אבל שזה יהיה בדרך של ויקיפדיה וללא התנשאות של הותיקים יותר או בפזיזות. מה זה אביר - שיחה

התנצלות[עריכת קוד מקור]

היי,
בתוך עצבים על המחיקות המגמתיות של דוד שי, לא קלטתי את הציניות שבדבריך.
בהצלחה בפעילותך בויקיפדיה. --בן נחום - שיחה 13:58, 14 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

אם תמשיך לעבור על כללי ההתנהגות בין משתמשים, כמו שעשית בשיחה:העץ הנדיב, אתה תחסם מעריכה. אליסף · שיחה 14:02, 14 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה

היי אליסף, עקבתי בעיון אחרי תרומתו הנ"ל.
לכאורה אין כאן עבירה על כללי ההתנהגות בין משתמשים. --בן נחום - שיחה 14:34, 14 באוקטובר 2014 (IDT)תגובה