שיחת משתמש:עידו הרטוגזון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, עידו הרטוגזון, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גדי אלכסנדרוביץ' 21:00, 17 אוק' 2004 (UTC)

שלום,
מה המקור של התמונה בערך טרומה. תודה. גילגמש שיחה 20:19, 30 ינו' 2005 (UTC) התשובה מופיעה למטה, עידו.

הידאקי אנו וניאון גנסיס אוונגליון[עריכת קוד מקור]

כמו שהערך הידאקי אנו כתוב כרגע הוא מיותר וצריך לשלבו בניאון גנסיס אוונגליון, אין תועלת בקצרמר כזה קצר. טרול רפאים 21:19, 30 ינו' 2005 (UTC)

אני מתכוון להוסיף עוד אינפורמציה על אנו בהקדם. עידו.

כמה שאלות[עריכת קוד מקור]

שלום שוב,
מה המקורות שלך לתמונות שאתה מעלה ולערכים. אנא ציין זאת בבקשה. אני עיינתי בגרסה האנגלית ולא ראיתי שם את התמונות שיש לנו על השרת. תשובתך לנושא זה הכרחית. גילגמש שיחה 21:40, 30 ינו' 2005 (UTC)

התמונה בערך על ג'ון ווטרס נלקחה מאתר וויקפדיה האנגלי. התמונה בערך על טרומה נלקחה מאתר IMDB. הודעה בנושא נשלחה לטרומה. עידו.

אתר IMDB מוגן בזכויות יוצרים. אתה לא יכול לעלות תמונות מאתרים שלא מרשים זאת במפורש. התמונה בערך איננה בגדר שימוש הוגן. אנא הגבל את העלאת התמונות מפרויקטי ויקי נוספים בלבד. במידה ויש לך אישור בכתב, יש לציינו תוך ציטוט המקור. הפרת זכויות יוצרים היא עברה חמורה מאוד בויקי. גילגמש שיחה 22:06, 30 ינו' 2005 (UTC)

המסר נקלט. להבא אעלה תמונות רק מתוך אתרי וויקי. עידו.

הרשל גורדון לואיס[עריכת קוד מקור]

אנא ממל, בערך שכתבת הרשל גורדון לואיס, עשה את הערך נוח יותר על ידי הוספת פסקאות. הפסקאות מקלות על הקורא, ואילו כאשר הוא רואה "גוש" של מילים, אין לו ממש כוח לקרוא. מתן 07:53, 27 אפר' 2005 (UTC)

שלום עידו, סליחה על ההתייחסות המאוחרת. אם אתה עוד בענין תודיע לי. בברכה. אריה בן שמןשיחה 11:53, 7 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]