שיחת משתמש:עמית אבידן/ (עד 10.8.05)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תודה על התשובה! אני בטוחה שכשאתה היית חדש כאן ורצית להמשיך לערוך ערך ולחפש מקורות מידע ולא היית שם תבנית {בעבודה} כי רצית שעוד כמה ימשיכו להוסיף מידע על אותו הערך! לא פתחתי במלחמה נגד אף אחד כאן! אני לא נשענת על הויקי באנגלית! וכן המשכתי לחפש מידע על המלך ארתור! ואני לא בורה ולא עצלנית! ולמה אני מקבלת כאלה תגובות ממך!? --סקרלט 12:07, 27 יולי 2005 (UTC)

את מקבלת ממני תגובה כזאת אחרי התאפקות רבה. זה לא הערך המרושל הראשון שאת מעלה, ולמען האמת אין לי מושג מה לעשות עם הערכים האלו, כי הודעת השכתוב היא בעיני התחמקות מבעיה ולא התמודדות עמה.
אין בעיה עם זה שאת לא נשענת על ויקיאנגלית, אבל לפחות תקראי אותו, על מנת לקבל מושג מה עוד חסר?
לגבי שאני הייתי חדש? את מוזמנת לביקור בדף המשתמש שלי. אני מזמן הפסקתי לציין שם כל ערך שכתבתי (בניגוד לויקיפדים שבדף המשתמש שלהם מופיע כל ערך שהם תיקנו בו תקלדה), אבל אני מציע לך לעשות מחקר קטן עלי: מהן העריכות הראשונות שלי ומה היה גורלן. רמז: מעולם לא הגשתי אוכל עשוי למחצה. גם כשהעליתי ערכים לא גמורים, עשיתי זאת מחוסר ברירה על מנת למנוע שגיאות פטאליות בערכים אחרים (כמדומני יש רק ערך אחד כזה).עמית 12:45, 27 יולי 2005 (UTC)

אילו ערכים מרושלים העלתי? --סקרלט 12:58, 27 יולי 2005 (UTC)

וגם... דפדפתי בדף המשתמש שלך ואכן יש לך ערכים מצויינים. אך כמה זמן אתה כותב כאן וכמה זמן אני? ובנוסף, ראיתי שאני לא הראשונה שמקבלת תשובה שכזאת.--סקרלט 13:01, 27 יולי 2005 (UTC)

צודקת, בעצם שניכם צודקים אבל הנטייה של ויקיפדים לניסוחים מחודדים וכואבים אינה תורמת. סקרלט, אולי כדאי שתמצאי לך חונכ/ת. דורית 13:07, 27 יולי 2005 (UTC)

אולי כדאי שאני אשאיר את העריכות בויקיפדיה לטובים. --סקרלט 13:10, 27 יולי 2005 (UTC)

סקרלט, את טובה. כמעט כל אחד מספיק כדי לכתוב פה. כמעט כל אחד שוגה או ראוי לביקורת. אני מסכים עם דורית ובטוח שלאחר כוס מים את ועמית תוכלו לשוב ולתרום כאן. APH 13:28, 27 יולי 2005 (UTC)
ל-APH עוד טובה כזאת ולא ישארו גרועים.
לסקרלט: בחיי, סקרלט, זה הרעיון הטוב הראשון שאני שומע ממך. זה יחסוך ממני את הצורך לחסום אותך על מנת למנוע בזבוז זמן של אנשים טובים על השטויות שאת כותבת. גילגמש שיחה 13:29, 27 יולי 2005 (UTC)

אני אשאיר לדוד שי להחליט. וכדאי לך גילגמש לשנות את היחס שלך ואת התשובות ה"עסיסיות" לעצמך. כי ויקיפדיה אינה בבעלותך. אמנם אתה עם האצבע על ההדק ומאיים שאתה תחסום מי שאינו מוצא חן בעינך אז בבקשה אם אני ראוייה להחסם אז בבקשה תחסום. :)--סקרלט 13:46, 27 יולי 2005 (UTC)

סקרלט, מי שיחליט אם תתרמי לויקיפדיה יהיה את ולא דוד שי או ויקיפד אחר. אני לא מכיר את פרטי הויכוח ויתכן כי ביקורתו של עמית מוצדקת. אני חושש שלא נכון לנסח את הביקורת כך. אולי כדאי לשקול את הרעיון שהעלתה דורית וכך לפתור את הבעיה לשביעות רצון כולם. APH 13:56, 27 יולי 2005 (UTC)

טוב, אחרי שכולכם התנחלתם לי כאן אני יכול להמשיך לנהל שיחה עם גברת?
יש בי חיבה לניהול שיחות בהתכתבות. לא צ'אטים - התכתבות ממש, עם משפטים שמכילים יותר משלש מילים ומילים בנות יותר מהברה אחת. את יודעת למה? כי בניגוד לשיחה בע"פ, כשמתכתבים אפשר לקרוא עוד פעם ועוד פעם את מה שכתוב, עד שמבינים.
אז למרות שזה היה כתוב די ברור, לא ירדת לסוף דעתי. כשביקשתי ממך לבדוק את דף המשתמש שלי כתבתי בפירוש עריכות ראשונות. הכוונה שלי היתה שתראי ששאלת איכות הכתיבה בויקיפדיה אינה שאלה של נסיון, כי בפירוש ניתן לכתוב טוב מהרגע הראשון. אבל הערכים ה"מוצלחים" שלי לא נובעים מזה שאני סופרמן, אלא מהרבה לימודים והגשה של המון עבודות אקדמאיות, ומעל הכל - שימת לב והפנמה של הביקורת שקיבלתי במהלך לימודי. תאמיני לי - בכל פעם שמרצה או מתרגל כתב לי הערה שלא הסכמתי איתה, אני טרחתי לבדוק בדיוק למה היתה כוונתו וליישם את זה להבא. על אחת כמה וכמה הערות שהיו ברורות לי.
אז לקח ראשון: מעירים לך הערה? תתקני. תפנימי. אל תתווכחי. יש כאן אנשים עם טונות של ניסיון עודף עלייך. למה שלא תנצלי את נסיונם? הרווח האישי שלך מובטח!
רשימה חלקית של ערכים מרושלים שהעלית: קרסוס, קתרינה השנייה (גם לולא פיספסת את זה שהערך כבר קיים, מה שעשית היה זוועתי), בוגדן חמיילניצקי (ערך עילג, עדיין), אגממנון, אנדרומדה.
הצעתי, לכן, היא שאכן תפסיקי להעלות בשלב זה ערכים. תתמקדי בקריאה, בתיקון תקלדות. הבעיות שלך הן לכל רוחב החזית: שפה עילגת, חוסר סדר, נקודת ראיה צרה, חוסר הבחנה ביו עיקר וטפל. אחרי שתקראי הרבה ערכים, ובמיוחד ערכים מומלצים, תקבלי מושג מסוים לגבי איך צריך ערך להיראות, ואז, לאט לאט, תתחילי שוב לערוך. מה דעתך? אני מציע לך עבודה קשה מדי? או שהקלות הבלתי נסבלת של העריכה בויקיפדיה תפתה אותך להתעלם מהכל (אך לוותר בכך על צמיחה אישית)? עמית 20:31, 27 יולי 2005 (UTC)

אז בראבו! יש לך תואר אקדמאי והגשת המון מאמרים. ועל מנת לכתוב בויקיפדיה חייבים לעבור מבחן? חייבים להיות לי תארים אקדמאיים? ולידיעתך, אני נמצאת כאן חודש לערך והספקתי לכתוב 54 ערכים שמתוכם 5 לא מצאו חן בעינך, אז למה לא מחקת אותם? למה לא תיקנת אותם? עברתי וקראתי המון ערכים בויקיפדיה ויש המון אבל טונות של שגיאות כתיב וניסוח שלוקה בחסר.אם לא היה איכפת לי ולא הייתי מקבלת ביקורת לא הייתי טורחת לקרוא את הערות. תודה על הניתוח אך אנשים מיקצועיים היו בהחלט חולקים עליך. --סקרלט 20:46, 27 יולי 2005 (UTC)

וגם... היחס שלך לא מוצא חן בעיניי. אני לא חייבת לקבל תשובות פוגעות. --סקרלט 20:49, 27 יולי 2005 (UTC)

מה פגע בך?עמית 20:54, 27 יולי 2005 (UTC)

זה - והתוצאה היא ערך שמעיד על בורות. אז בשבילי ובשביל עוד כמה ויקיפדים, זה מעיד על בורותך (ועצלנותך). אבל בעיני קורא מזדמן, זה מעיד על בורות הויקיפדיה: הוא לא יבדיל בינך לבין גילגמש לביני. אז תפסיקי להתעצל! רוצה לכתוב כאן? תלמדי! תחקרי! ותקרא את דף השיחה של גילגמש. אתה לא מכיר אותי וכבר יש לך בטן מלאה עליי. הרסתי משהו בויקיפדיה? גרמתי לויקי להראות רדודה? השפה ה"עילגת", החוסר סדר, נקודת הראיה הצרה שלי וחוסר ההבנה שלי הרסו את שאר הערכים שלא מצאו חן בעינך? ולמה אני שומעת תלונות רק ממך ומגילגמש? --סקרלט 21:02, 27 יולי 2005 (UTC)

כי כנראה שאני וגילגמש היחידים כאן שעוד לא איבדו תקווה, או שלא נתלים בתקוות שוא של "העניינים יסתדרו מעצמם". שימי לב: את נפגעת מביקורת. אני לא רק אומר לך מה הבעיות שלך: אני גם מציע לך דרכים להתמודד איתן. אבל את בוחרת בדרך הקלה וצורחת "יחס פוגע!, יחס פוגע!". אז כמו שנאמר:

Frankly my dear, I don't give a damn

ואני מציעה לך לשנות יחס וגישה כי לא כולם חייבים לסבול את לשונך המחודדת. להמון כותבים שאינם מפעילי מערכת ישנה לשון מחודדת ואילו הם חוששים להשתמש בה כי האצבע שלך תמיד על ההדק ומוכנה לחסום כל מי שאינו נראה לך. תשתה כוס מים קרים, לך להתאוורר קצת, מחר יום חדש. --סקרלט 21:16, 27 יולי 2005 (UTC)

  1. היחס והגישה שלי לא השתנו מאז שקיבלתי הרשאת מפעיל מערכת (לפני כחודש וחצי).
  2. וכמובן, לא חששתי להשתמש "בלשוני המחודדת" גם לפני שמוניתי למפעיל מערכת (ואף עשיתי זאת, ואת מוזמנת לעיין בארכיון דפי השיחה שלי, למרות שאני יודע שבדיקה של נכונות דברייך היא מתחת לכבודך).
  3. "האצבע שלי תמיד על ההדק"??? על סמך מה השפרצת את האמירה המטומטמת הזאת? מתי בפעם האחרונה חסמתי מישהו (אלא אם היה משחית מובהק, וגם אז אחרי אזהרה)?
  4. ואכן, לא כולם חייבים לסבול את לשוני המחודדת. רק כל אלה שבוחרים לכתוב בויקיפדיה. יש לך ברירה. עמית 05:43, 28 יולי 2005 (UTC)

לעמית - אתה "ממליץ" לי דרכים איך לטפל בבעיות שלי ואיך להתמודד איתן. ובכן... אני לא נפגעת מביקורת, להפך, ככה אני יכולה ללמוד וככל שאתה תמשיך בניסיונות להחדיר לי לראש שיש לי בעיות ואני כותבת בצורה עילגת ויש לי ראיה צרה וחוסר ההבנה שלי לוקה בחסר אתה מעודד אותי יותר ויותר להמשיך לכתוב ולהוכיח לך שאתה טועה וההבחנה שלך אינפנטילית. היות ואתה רק מפעיל מערכת במיזם חופשי באינטרנט ולא מישהו שיכול לנתח את בעיותם של אחרים אז אני מתעלמת מהביקורת ה"הבונה" שלך ומאמצת לי את דברו של דוד שי - "ללמוד מן הניסיון, ולא להילחץ מביקורת לא ידידותית". דוד שי 04:44, 28 יולי 2005. --סקרלט 08:11, 28 יולי 2005 (UTC)

הוא לא המליץ לך להתעלם. הוא המליץ לך לא להילחץ. להתעלם זו הגישה הפרטית שלך. עמית 08:13, 28 יולי 2005 (UTC)

בהחלט שזו הגישה שלי ואני מתעלמת מכל מה שניתחת והמלצת לי. כל טוב :) --סקרלט 08:19, 28 יולי 2005 (UTC)

אני מבקשת לטהר את שמי[עריכת קוד מקור]

גילגמש כתב שאתה ודורית כבר זמן מה חושדים שאני וסקרלט אותה אחת. ובכן, בכנות, דורית לא ממש מעניינת אותי כי אף פעם לא היה לי דיבור איתה. לא ממש שמתי לב לקיומה עד שגילגמש כתב כאן שהיא חשדה בי במשהו.
מסיבה זו אני פונה אליך במטרה לטהר את שמי ומקווה שתאמין לי (מאחר ואין לי דרך אמיתית להוכיח את זה כאן) שאינני סקרלט. אני אחת ויחידה וכאשר נחסמתי בעבר עמדתי מאחורי דברי, לא התחזיתי ולא חיפשתי להתחבא תחת משתמשים אחרים ועודני דוגלת בגישה זו.
נחסמתי על סמך חשד לא מבוסס (כפי שניסח זאת דוד שי) שאני אינני מי שאני טוענת שאני, על סמך היותי "טיפשה" (כפי שהגדיר זאת גילגמש) וזה רק מוכיח את הטענה הישנה נושנה שלי שגילגמש רודף אותי שלא בצדק.
אבקש תגובתך משום שחשוב לי להבהיר את הנקודה הזו. -*- עמבה -*- 14:46:37, 2005-07-27 (UTC)

אין לי מושג על מה את מדברת. מעולם לא טענתי שאת וסקרלט הן אותה אחת. עמית 19:15, 27 יולי 2005 (UTC)

אשמח אם תעיר[עריכת קוד מקור]

אני רוצה לכתוב ערך חדש על טרור אקולוגי. הערך עדין בשלבי עבודה ואשמח אם תעיף מבט ותעיר.
טרור אקולוגי -*- עמבה -*- 20:14:36, 2005-07-28 (UTC)

בשמחה,אבל בבקשה תודיעי לי רק כשתסיימי את העבודה. אני לא אוהב לבדוק חצאי עבודות...עמית 20:58, 28 יולי 2005 (UTC)
"בשלבי עבודה" הכוונה שאני עדין רוצה לערוך אותו אבל לא ממש יודעת איך. יש לי קטע על המלחמה האלימה בתופעת רכבי השטח אבל זה קטע קצר, שולי יחסית לערך כולו, ממילא יש בערך קישור חיצוני, ואני מתלבטת אם צריך לו פיסקה משלו שמבחינת נפח תהווה כשליש מהערך. -*- עמבה -*- 03:00:48, 2005-07-29 (UTC)
עובר על זה. Eco-terrorism, [1]
הכתבה של מעריב היוותה בסיס לזה. כפי ששמת לב לא מדובר בהעתקה. הערך בויקיפדיה האנגלית פחות או יותר אותו דבר. בכל אופן כבר התחלתי לעבוד על עוד מידע =) -*- עמבה -*- 15:59:42, 2005-07-29 (UTC)
מאה אחוז. זה בדיוק גם מה שאני עשיתי: חיפוש של עוד חומר. שימי לב: הכתבה במעריב היא כתבה, וככזו היא בסיס בעייתי לבניית ערך. עמית 16:28, 29 יולי 2005 (UTC)
לכן ישנם כמה פרטים שהשמטתי כי לא הייתי בטוחה, יש פרטים שהצלבתי עם קצת חומר קריאה שיש לי בבית, גם הורדתי את הביקורות על הארגונים האלה. היו עוד כמה קישורים חיצוניים שרציתי להוסיף אבל נראה לי שבמקומם אני אכניס עוד פיסקה קצרה מכיוון שהם טיפה פחות רלוונטים. ייקח לי כמה ימים להוסיף משהו רציני כי אני עובדת על פאזל חדש :*) -*- עמבה -*- 20:08:31, 2005-07-29 (UTC)
ראית את מה שכתבתי לך כאן? עמית 20:14, 29 יולי 2005 (UTC)
ראיתי, עניתי. -*- עמבה -*- 22:04:10, 2005-07-29 (UTC)

אנא ממך, כשאתה שם תבנית עריכה טרח ונמק בקיצור מה הפגמים לדעתך. זה לא נעים לראות ערך סגור בלי שום הסבר או הדרכה. תודה. נתנאל 13:24, 31 יולי 2005 (UTC)

בסדר. אני משתדל בד"כ.--עמית 18:50, 31 יולי 2005 (UTC)

היי,
מה דעתך על הערך? מה להערכתך חסר בו (הערך דן רק בפרשים אירופאים עם כמה אזכורים לפרשים אחרים כמו פרסים, ערבים וכו'). גילגמש שיחה 05:36, 2 אוגוסט 2005 (UTC)

אני אעבור על זה בצורה יסודית בערב.עמית 05:45, 2 אוגוסט 2005 (UTC)

חיילים ישראלים בעיראק[עריכת קוד מקור]

אתה לא זוכר שבאותה תקופה דיווחו בתקשורת שחיילים של סיירת מטכ"ל או משהו כזה נמצאים בעיראק? אריאול 20:50, 2 אוגוסט 2005 (UTC)

אריאול, תפסיק, אבל אחת ולתמיד, להשען עם הידע שלך על עיתונים, תכניות רדיו וטלוויזיה. אלו אינם מקורות אמינים. אם אתה בכל זאת רואה לנכון לצטט משהו, עליך להביא מראי מקום מדוייקים, על מנת שיהיה לקוראים כלי לבדיקת רמת האמינות של המידע. עמית 20:58, 2 אוגוסט 2005 (UTC)
אני שמתי סימן שאלה ליד השם של ישראל ואני לא כתבתי שהיו חיילים ישראלים בעיראק אלא שהתקשורת דיווחה על זה. אריאול 21:13, 2 אוגוסט 2005 (UTC)
אתה הכנסת את זה תחת "חברות הקואליציה ותפקידן במלחמה". לא התקשורת היא שתקבע מי חברת קואליציה ומי לא. אריאול, תלמד להבחין בין עובדות לשמועות. באנציקלופדיה כותבים עובדות, ואם רוצים לכתוב שמועות, מציינים בדיוק מי הפיץ אותן. עמית 21:17, 2 אוגוסט 2005 (UTC)

יש לינקים שבורים בערך מאפים[עריכת קוד מקור]

מכוון שאני וידידה התחלנו במילוי ערכי הקינוחים (פרוייקט לקיץ?) אתמול הוספנו את פאי ,ג'לאטו, קומפוט ותוספת לערך על מאפים , מכוון שנוספו ערכים יצא שכמה מהלינקים מובילים לערכים שלא קשורים (כמו פאי (הקינוח) ופאי ממתמטיקה. לכן שיניתי את הקישור (שעדיין לא עובד בגלל על העריכות שאנשים עשו לכותרת הערך פאי) . יום טוב. Tear 11:26, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

אם העריכה לא הייתה לוקחת כל כך הרבה זמן, אז מילא. חוץ מזה, רק תיקנתי מה שאני כתבתי, לא רואה מה הבעיה. מה שאני לא מבינה זה- למה העברת את הנושא הזה לשיטות בישול? זה בכלל קשור לקינוחים, ששם היה מכתחילה. מאפים, כלומר סוג של קינוח. לא מבינה איך בכלל אתה דורש ממני שאני לא אערוך הודעה בזמן שמישהו אחר עורך, כשכל האתר הזה, משום מה, מבוסס על האנרכיה והחוסר כבוד הזה ואתה בעצמך מעביר את הנושא לאן שבא לך, בלי להסביר את עצמך ובלי לבקש רשות. זה באמת יותר מדיי. והייתי רוצה שהקישור ל"מאפים" יקשר לעמוד של המאמר שאני תירגמתי, ולא לשיטות בישול. Mandragora 11:35, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

אמנם לחם זה מאפה, אבל בכותבי "מאפים" כוונתי הייתה ל"פייסטריס". אין שום מילה שמוכרת לי, חוץ מ"מאפה", שמקבילה למילה Pastry באנגלית במובן הכולל ביותר. אם יש לך הצעה אחרת, אני אשמח לשמוע. מצטערת שהגזמתי בתגובה הקודמת וערכתי בזמן שאתה ערכת את המאמר. Mandragora 12:11, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

שאלה טובה, וצריך למצוא לה פיתרון. למיטב ידיעתי, אין מונח עברי מקביל. עמית 12:15, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

אין צורך לשנות, זה בסדר. Mandragora 19:59, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

משתמש:עמבה/ארגז חול/טרור אקולוגי 2:

  • הוספתי כמה תתי-פיסקאות, אני לא בטוחה שהן בפיסקאות המתאימות.
  • כל המידע שהוספתי הוא מתוך הספרים שכתובים בפיסקת הקריאה הנוספת שהוספתי.
  • את הפיסקה עצמה יישרתי משמאל לימין מכיוון שמימין לשמאל היו בעיות עם הסלאש והסוגריים וזה יותר כרגע יותר אסתטי לטעמי.

נ.ב שמישהו יתרגם את את הספרים האלה לעברית.. חוץ מזה שאני תרגלתי אנגלית כמו שלא תרגלתי מזמן, היה אחלה שם :)

נתחיל מהסוף: לא רוצה להישמע כמו אבא שלך, אבל אני מאוד שמח שתרגלת אנגלית כמו שלא תרגלת מזמן...
כרגע ההתלבטות היחידה שלי היא לגבי הפרק "היסטוריה", יש שם כמה פיסקאות שלדעתי שייכות יותר ל"אידאולוגיה", אבל אני עדיין לא בטוח איך לשלב אותן בדיוק. כרגע הערך (בעיני) כבר ממש טוב. מה שעוד חסר (וחשבתי שאת זה תשלימי) זה שורה או שתיים על כל אירגון: מתי נוסד, איפה, אג'נדה ופעולות עיקריות, אולי גם אסירים "מפורסמים" ודמויות מפתח. כל עוד הלינקים האלה אדומים - וכנראה שהם ישארו כאלה עוד הרבה זמן - אנחנו "חייבים" את זה לקוראים. עמית 06:08, 5 אוגוסט 2005 (UTC)
נדמה לי שאני יודעת על אחת הפיסקאות שאתה מדבר עליהן.. הפיסקה על הספר של רון ארנולד במקרה? חשבתי לשים באידאולוגיה אבל הייתי צריכה שזה יהיה רציף (בהקשר לפיסקה שיש כרגע מעליה שמדברת על פירסום הספר כחלק מההסטוריה וההגדרה של אקו-טרור). ניסיתי לנסח את זה בדרכים שונות באידאולוגיה אבל זה נראה לי תלוש מידי.
הפרטים המדוייקים על היווסדות הארגונים יתווספו בהמשך. על אג'נדה ופעולות עיקריות אני עדין עובדת.
אסירים "מפורסמים" וכאלה שנרצחו בשל היותם מעורבים במאבק אקו-טרוריסטי כבר יש לי ואני לא יודעת אם להוסיף בפעולות הארגונים או בהסטוריה.
הרוב המכריע של המידע הוא על ALF; נכון להיום זה הארגון הכי גדול מבין כל אלה המצויינים בערך (למעט PETA שמממנים את הפעילות) מבחינת מספר הפעילים המוערך והיקף הפעילות ולכן גם הכי מוכר והכי מפורסם. -*- עמבה -*- 06:51:29, 2005-08-05 (UTC)
נו, גדול. אז אני מחכה בקוצר רוח שתשלימי את המידע... לא התכוונתי לפיסקה על רון ארנולד, אלא לכמה שאחריה. בכל מקרה, כרגע אני פורש עד הלילה אז אם תהיי און ליין אז, נדבר. חוץ מזה - היה לי תענוג לקרוא את מה שכתבת אצל גילגמש. לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר :-). עמית 07:27, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

אכן זה מועתק מכאן - http://my.area.co.il/view.php?page=2&siteid=34466&jet=page&menuid=145530 --סקרלט 20:17, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

עבודה יפה. תודה. עמית 20:37, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

היי,
מה דעתך על השכתוב שלי? בסוף יצרתי ערך כללי. אני חושב שלפנקס יוונית מגיע ערך נפרד ובו אפשר לפרט על סוגי החימוש, ההופליטים מפולייס שונים וכו'.

נ.ב. שים לב בבקשה לשאלתי בויקיפדיה:מאמרים מומלצים/גאים להציג#אלקן.

גילגמש שיחה 05:06, 6 אוגוסט 2005 (UTC)

שיחה:אגא עבדאללה[עריכת קוד מקור]

הי עמית, האם ראית את הדברים האחרונים שנכתבו בשיחה:אגא עבדאללה ? שלך, מלח השמים 15:29, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

אנא תקן את הפאשלה A&D- עדי שיחה 09:26, אוגוסט 9, 2005 (UTC)

אם הכוונה שלך היא לשחזר אז תשכח מזה. אני לא מוכן שערך על שחקן שאני אוהב יהיה ברמת כתיבה של ילד בכיתה ג'. עמית 11:12, 9 אוגוסט 2005 (UTC)
עמית לא הבנת אותי- שמתץי תבנית מחק לאחר שמחקת וכך יצרתי את הערך מחדש... את הפאשלה שלי ביקשתי שתתקןA&D- עדי שיחה 11:39, אוגוסט 9, 2005 (UTC)

העמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

העמוד הראשי בסדר? אצלי הוא ממש מעוות.. זה רק אצלי? Erwin138 09:39, 9 אוגוסט 2005 (UTC)