לדלג לתוכן

שיחת משתמש:AdamRaizen~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה "הפצות של" ולא "הפצות לינוקס"? רצוי לדעתי גם לא לשנות אם אפשר כניסות פעילות שנמצאות בעריכה או שיש בהן תוכן משמעותי.

זה לא כל-כך משנה, תזיז את זה עוד פעם אם אתה רוצה. אני מצטער אם זזתי את המאמרים כשאנשים עובדים עליהם, אבל רציתי להפסיק את ההרגל של להתייחס לויקיפדיה כאנציקלופדיה פרטית ללינוקס. -- אדם

אדם נא הצץ בתגובה שלי ב-ויקיפדיה:מזנון
אגב, (מתי כבר יהיה גם לנו בוויקי TOC (תוכן עינינים)? (השאלה מופנית גם אל עצמי) -- דוד1 01:36, 16 ספט' 2003 (UTC)


אדם, מה דעתך לערוך רשימה של ערים בישראל, לפי גודל אוכלוסיה? הכוונה לפורמט מעין זה:

...

מובן שמדובר ברשימה שינפיק בוטך המהולל באופן אוטומטי... אם יתחשק לך. --אלעד, 21/09/03, 10:15.


פרויקט BOT[עריכת קוד מקור]

אדם,
זה זמן שלא "ראיתי" אותך במקומותינו, מקווה שאתה "בסדר".
ויקיפד חדש מאיר מ הביע התענינות / נכונות לטפל ב-BOT-ים. השארתי לו הודעה, נא קרא אותה, ואם זה מתאים לך, נא שתפו פעולה להרמת הפרויקט.
^^ דוד1 12:50, 27 דצמ' 2003 (UTC) הודעה

אדם ודוד,
אני ממש אוהב את הרעיון שהעלתם ואני מרים את הכפפה!
אבל, יש בעיה חמורה שצריכים לפתור, זכויות היוצרים. לצערי הרב, מדינת ישראל ורשויותיה השונות עדיין מגינות על כל החומר שהן מפרסמות בזכויות יוצרים. זהו נוהג בזוי מכיוון שמדובר במידע שצריך להיות בבעלותו של כל אזרח. לכן, הייתי שמח שתקראו את דף הזכויות של הלמ"ס ותחוו את דעתכם. כתובותו: http://www.cbs.gov.il/usage.htm. בעיה דומה קיימת גם עם אתר הכנסת, הממשלה ורבים נוספים. (לפרסם דברים אלו גם במזנון?)
לגבי האספקט הטכני, אשמח להתחיל לקרוא את קוד המקור של ה-bot כדי שאוכל להשמישו. אנא שילחו לי לינקים ו/או את הקוד עצמו בדואר אלקטרוני (שילחו לי תזכורת דרך האתר עם הכתובות שלכם ואז אשלח לכם את כתובתי).
                  מאיר :-> (מאיר מ 20:16, 27 דצמ' 2003 (UTC))
מאיר,
אני שמח שאתה מוכן "למשימה".
רק כדי להעמיד את הדברים על דיוקם אציין כי את הכל ביצע אדם: קוד, רעיון וכד'. למרות שגם אני חשבתי על הנושא במקביל, חקרתי, בדקתי, אבל תכל'ס - אדם הוא שעשה משהו ממשי בכוון (ז"א שהקוד, המתכונת וכו' הכל שלו)
לגבי זכויות היוצרים, אני מבין כי צריך לנסח מכתב ל-cbs ולבקש את אישורם לפרסם / לצטט את הנתונים המתפרסמים בטבלאות שלהם, תוך ציון מפורש (שאותו ננסח בנפרד) כי מקור הנתונים הוא הלמ"ס ..... אני מקווה כי זה שאנחנו אנצ. חופשית, וכל מי שמצטט אותנו - הוא חופשי (לא ממש מבין את זה), לא יקלקל לנו - ונקבל את האישור. אני כמובן מוכן לנסח מכתב כזה, שניתן יהיה לערוך בו שינויים. לצערי, אני ממש לא מבין לעומק את רשיון GNU,ולכן לא רוצה להטעות.
בכל מקרה, נראה לי שאנחנו יוצאים לדרך, גם אם נכונו לנו בעיות / מאבקים וכדומה. ^^ דוד1 21:21, 27 דצמ' 2003 (UTC)

עניין זכויות היוצרים הוא מאד בעייתי במקרה של הלמ"ס. זכויות יוצרים לא חלות על מידע (ולכן קשה לי להבין על מה הלמ"ס תובעים זכויות יוצרים) אלא על אופן הצגתם. כדי לתבוע בעלות על מידע יש לרשום פטנט. כדאי להתייעץ עם עורך דין כדי לוודא שאנחנו באמת מכוסים, אבל על פי מה שידוע לי אין ללמ"ס שום זכות להגביל אותנו בהפצת נתונים מהאתר שלהם (אבל ראוי בהחלט לציין את המקור). Costello 21:38, 27 דצמ' 2003 (UTC)

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:47, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:40, 19 באפריל 2015 (IDT)