שיחת משתמש:Amit7000

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Y.B בנושא התנצלות בדך השיחה של משתמש:Y.B
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "שייטת 13". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אם אתה וחברך, Zohar shiri, החלטתם לעשות דאחקות - הגעתם למקום הלא נכון. זו אנציקלופדיה, וחזרה על כך תוביל לחסימתכם. יניב שיחה 20:29, 5 במאי 2011 (IDT)תגובה

אזהרה שקיבלתי[עריכת קוד מקור]

אני לא מבין למה קיבלתי אזהרה בסה"כ תיקנתי שגיאת כתיב,

היה כתוב "מיראש הממשלה" ושיניתי את זה ל"מראש הממשלה"

תסביר את העריכה הזו. יניב שיחה 20:38, 5 במאי 2011 (IDT)תגובה

יניב, אני מצטער על האי הבנה, באמת שלא באתי לעשות דאחקות וצחוקים, ואני בכלל לא מכיר את תהמשתמש Zohar shiri אני לא מבין למה זה צריך לגרור חסימה של המשתמש שלי. אם תוכל לציור איתי קשר במייל אני אמסור לך את מספר הנייד שלי ואני אוכל להסביר לך בדיוק מה קרה. באמת שמדובר באי הבנה, אני מצטער אם "השחטתי", זאת באמת לא הייתה הכוונה שלי . אודה לך מעוד אם תוכל ליצור עמי קשר, תודה, עמית.

מחיקת הערות ואזהרות בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
--Assayas שיחה 20:43, 5 במאי 2011 (IDT)תגובה

התנצלות בדך השיחה של משתמש:Y.B[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. לאור התנצלותך בדף השיחה של יניב, אני מוכן להעניק לך צ'אנס נוסף ואחרון. שיחררתי את החסימה שלך. ראה ויקיפדיה:ברוכים הבאים. קרא את הדף לאט, הבן את תכנו ופעל לפיו. מפעילי המערכת לא יגלו סובלנות לכל השחתה נוספת. לילה טוב --Assayas שיחה 21:21, 5 במאי 2011 (IDT)תגובה

מעתה ישגיחו עליך בשבע עיניים. אל נא תנצל את רוחב לבנו. יניב שיחה 21:28, 5 במאי 2011 (IDT)תגובה