שיחת משתמש:Ford~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת DGtal בנושא עדנה ארבל
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ford~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, הידרו 18:20, 9 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

עדנה ארבל[עריכת קוד מקור]

הוספת לערך רשימה של טענות חריפות. יש פה מספר סוגיות: לא היה שימוש בלשון נייטרלית אלא הטייה ברורה לכיוון אחד (ראה: ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית). בנוסף, לא הובאה אף אסמכתא לכל הטענות, כך שאי אפשר להפריך או לאושש את הטענות שלך. אנא תקן במהירות האפשרית 2 נקודות אלו, בטרם מישהו יתבע אותך על לשון הרע, דיבה והעלבת עובד ציבור. DGtal 13:15, 15 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

נהוג להמשיך דיון במקום בו הוא החל, אז הרי טענותיי:
1) כמה דוגמאות ללשון לא נייטרלית: "סידור" הפיצויים ; "ולאחר שמסרה שוב ושוב נימוקים כוזבים" ( - חריצת דין של הכותב); למרות... ולמרות... . הלשון הייתה כל כך עיתונאית שבבדיקה פשוטה בגוגל התברר שפשוט העתקת מ-NFC את הכתבת והפרת זכויות יוצרים. אני נאלץ לשחזר את התוספת שלך כולה, עד שהיא תיכתב בלשונך (אין זכויות יוצרים על עובדות, יש על ניסוח). ראה גם ויקיפדיה:זכויות יוצרים.
2) לפני שתכתוב מחדש, הפעם בלשונך: המקור האמין היחיד שהבאת הוא מבקר המדינה. ShofarNews הוא אתר חביב, אך אמינותו נמוכה מאוד, ואתרו של יואב יצחק גם הוא בעייתי. תוכל להביא את דבריהם כטענות, אך קשה לקרוא לזה עובדות מוצקות.
בברכה,

אני מודה לך על הארתך. בזמן שכתבתי את תגובתי כאן, כתבת גם אתה את תגובתך השנייה ומשכך תגובתי לא הוספה. הנה אם כן התגובה הראשונה במלואה:

הוספתי קישורים למקורות המהווים ראיה לאמיתות הכתוב. קיימים בהחלט מקורות נוספים, אולם אין טעם בהעלאת כל המקורות, אלא בכמה נבחרים בלבד (אם תרצה אשמח להעביר אליך לינקים נוספים להרחבת ההשכלה).

כמו כן קראתי שוב את הכתוב ואני מבקש לציין שאני עומד באופן מלא מאחורי הניסוח. משפטית - אין בו ולא כלום אשר אפשר לבסס עליו טענה כלשהי כלפי (תמיד תעמוד לי הגנת "אמת דיברתי"). ויקיפדית - הדברים מנוסחים בלשון ניטארלית לחלוטין. באם אתה סבור אחרת, אשמח אם תפנה את תשומת ליבי למשפט כלשהו אותו אתה מוצא "חד צדדי".

לסיום - אשמח לקבל ממך (ומאחרים) כל הארה בעתיד. אני סבור כי יש בכך משום תרומה רבה לפועלי.

לעצם תגובתך השנייה, אני מבקש להתנצל באם כתבתי במקום הלא נכון (אני מקווה שתקבל בהבנה את העובדה שאני חדש כאן ולומד כל יום (מזה היום השלישי...) דברים חדשים.

לעניין הקישורים, אני מפנה אותך לאמור בתגובתי הראשונה. לעניין העתקת הכתוב מאתר "מחלקה ראשונה", אני מבקש להסב את תשומת ליבך לעובדה שהדברים הכתובים בערך "עדנה ארבל" בויקיפדיה אינם זהים בעריכתם לדברים אשר נכתבו ע"י יואב יצחק (אם כי בודאי העובדות הן אותן עובדות). יתרה מזאת, אני מצר על כך שבחרת במניפת קולמוס (או מקדלת) למחוק את הדברים עליהם עמלתי במשך למעלה משעה. אני סבור כי אין בכך משום התנהגות חברית (ולפחות כאן, כולנו חברים).

הניסוחים עצמם אולי חריפים, אך ככל שידיעתי המשפטית משגת (ובאופן אקדמי בלבד - היא משגת יותר מזו של השופטת ארבל), הרי שאין בהם משום דבר אשר "איננו נכון". יחד עם זאת ולמען יהיה שלום בית בינינו, אני אשנה את הדברים.

להבא, אני מבקש כי לא תמהר למחוק את הכתוב. הלוא גם אתה בודאי מסכים כי יש לאפשר לכותב פרק זמן (ולו מינימאלי) לערוך את דבריו בטרם הם נמחקים, הלוא כן?

לא הייתה זהות מוחלטת בין יואב יצחק למה שהוספת, אך היו משפטים שלמים ויותר מכך שהועתקו ככתבם וכלשונם משם. זה היה הרבה מעבר שמשפט בודד שלא נכתב בלשון אחרת. אם תרצה לראות דוגמה לכתיבה ניטרלית, לך לערך עדנה ארבל כעת. מישהו הוסיף כעת את כל מה שכתבת בלשון אחרת ואובייקטיבית לעילא ולעילא.
כיוון שתום ליבך היה ברור לא עשיתי דבר מעבר לשחזור עצמו שהיה הכרחי כיוון שאי אפשר לאפשר מצב בו ויקיפדיה תכיל ביודעין חומר המפר זכויות יוצרים.
לעניין הקישורים, אין לי ויכוח לגבי הוספת קישור זה או אחר, אבל בדירוג אתרים מקצועי, האמינות של שופר היא נמוכה (וודאי שזה איננו אתר משפטי, והא גם לא מתיימר להיות כזה) ושל יואב יצחק בינונית, ולכן יש להעדיף, במידת האפשר, קישורים בעלי מדרג אמינות גבוה יותר.
לא הייתה כל כוונה לפגוע בך, ואני מתנצל אם נפגעת, DGtal 16:02, 15 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:53, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:46, 19 באפריל 2015 (IDT)