שיחת משתמש:Fumanchufoojiya

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Gilgamesh בנושא נחסמת

דני קורן[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "דני קורן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שלום, תודה שהפנת את תשומת ליבי לעריכת https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%A0%D7%99_%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%9F, מובן שבאופן אוטומטי מחיקת תת כותרת ותוכנה יראה כהשחתה אך העריכה אינה השחתה. אודה אם תסביר לי כיצד לבצע את העריכה ולרשום את ההערות בגינה.

תודה

Fumanchufoojiya - שיחה 12:36, 6 בדצמבר 2018 (IST)

אזהרת חסימה אחרונה[עריכת קוד מקור]

אם תסיר פעם נוספת חלקים מהערך דני קורן ללא הסכמה בדף שיחה, תחסם מעריכה בוויקיפדיה. גילגמש שיחה 21:03, 8 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
היידן 21:11, 8 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

כפי שהוסבר לך באריכות, עליך להקפיד על הנהלים שלנו. אין להסיר חלקים מהערך ללא הסכמה או רוב. אין לבצע עריכה שיש לה התנגדות ולא חשובה הסיבה שבגללה אתה מבקש לבצע את העריכה. תוכל לחזור לדיון, אם תרצה בכך, בתום תקופת החסימה שלך. חזרה על הפעולות שהביאו לחסימתך הנוכחית יגרמו לחסימה נוספת, ארוכה יותר. גילגמש שיחה 21:31, 8 בדצמבר 2018 (IST)תגובה