שיחת משתמש:GidiD

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך בואך[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום GidiD, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,. איילשיחה 12:37, 1 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]

שמתי לב לתרומתך הרבה לוויקיפדיה העברית, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה,--היידן 19:54, 28 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]

תודה!!! AdonaiRoee - שיחה 20:27, 28 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]
שלום לך.
שם המשתמש שבחרת הוא פוגעני, ועלול לפגוע ברגשותיהם של גולשי ויקיפדיה, עורכים וקוראים. אנו בוויקיפדיה משתדלים ליצור אווירה של שיתוף פעולה והרמוניה, ויקשה עלינו לשתף פעולה עם מי שנושא שם כגון זה. חבל שהתרומות שלך לוויקיפדיה יירשמו תחת השם הפוגעני, דבר שיקשה על שאר המשתמשים לבחון אותן לגופן ולאפשר את שילובן בוויקיפדיה כתרומותיהם של שאר הגולשים.
  • אם ברצונך לתרום, ניתן להירשם מחדש בשם אחר, או להחליף את השם הקיים כאן. הנחיות לשינוי שם המשתמש נמצאות כאן.
  • אם לדעתך השם שבחרת אינו פוגעני, ניתן להגיב בדף השיחה, ולהסביר מדוע אין שם המשתמש פוגעני.
  • אם לא יוחלף השם, או לא יוסבר להנחת דעתם של משתמשי ויקיפדיה, לא ניתן יהיה לאפשר את המשך פעולתך בוויקיפדיה תחת שם זה, ובמקרה זה מוסמכים מפעילי המערכת לחסום אותך מעריכות נוספות.


ראה וק:פרלמנט/ארכיון 14#השם המפורש איילשיחה 12:37, 1 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]

על פי ההנחיות הבסיסיות לבחירת שמות אינני מוצא כיצד השם פוגעני. אין בו גידוף או קללה, אין בו הקשר פוליטי או התחזות, ואין בו קונוטציה מינית. השם נבחר כשתי מילים בתחילת הפרק האהוב עלי, תהילים כ"ג: אדוני רועי לא אחסר...
היות ולא היתה שום כוונה לפגוע באיש, אני פונה בבקשה לשינוי שם. AdonaiRoee - שיחה 14:16, 1 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]
השם אליו ביקשת לשנות נתפס לפני 33 שעות. אתה יצרת אותו? אם כן, יהיה אפשר לשנות את השם שלך לשם הזה, והעריכות ירשמו על השם החדש. נריה - 💬 - 23:30, 2 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]
בוקר טוב.
אין בעיה. תוכל לשנות לשם "גידי" בבקשה? בדקתי שהשם אינו תפוס. AdonaiRoee - שיחה 07:21, 3 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]

בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום GidiD,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה,--היידן 15:46, 3 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. איילשיחה 11:59, 22 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]

אני משתדל להקפיד על זה. ייתכן ששכחתי איפשהו, שכן הגבתי ביותר ממקום אחד... בכל אופן, אשמח לתקן GidiD - שיחה 12:58, 22 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]
זה פשוט לעיתים יוצר שיבושים בסדר הצגת התגובות. איילשיחה 14:30, 22 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]
הגיוני. GidiD - שיחה 14:39, 22 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]

הערך לעתיד הועבר לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום GidiD,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "מחאת ההייטק2" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:מחאת ההייטק2.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
שים לב שמדובר באירוע נפיץ ושנוי במחלוקת. בנוסף, קיימת כפילות עם המחאה נגד הרפורמה המשפטית. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 20:09, 1 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]