שיחת משתמש:Ilanawe48

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Theshumai בנושא עזרה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ilanawe48, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ערן - שיחה 07:17, 4 ביוני 2020 (IDT)תגובה

סומיה סוואמינטן[עריכת קוד מקור]

שלום Ilanawe48,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "סומיה סוואמינטן" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:סומיה סוואמינטן.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
ערן - שיחה 07:17, 4 ביוני 2020 (IDT)תגובה

עזרה[עריכת קוד מקור]

היי, במה בדיוק את צריכה עזרה? (אני מגיע לכאן דרך החממה...) הארי פוטר 73 - שיחה - הטילדה הרביעית - מיזם העיטור החודשי 12:32, 12 ביוני 2020 (IDT)תגובה

היי, גם אני הגעתי דרך החממה ראשית, תודה רבה על הרצון להוסיף לויקיפדיה ערך כה חשוב (לדעתי). עשיתי קצת תיקונים קטנים. הדבר העיקרי שדורש תיקון בטיוטה הוא הסגנון בו כתובים הפרקים על הקריירה והמחקר הנבחר - הם כתובים כרשימת סעיפים ולא באופן תיאורי יותר, כמו שמקובל בויקיפדיה (ראי דוגמה למשל אצל קופי אנאן). מאחר שתוספת של ערכים על נשים משפיעות כמו סומיה היא תוספת חשובה במיוחד למיזם, אני ממש קורא לך להשלים את עבודתך על הערך בהתאם למשוב זה, ובעזרתי ובעזרת הארי כאן. אני מניח שאני מדבר גם בשמו של הארי - אני מזמין אותך גם לפנות אלי בכל עניין באמצעות כתובת המייל שלי או דף השיחה שלי. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:05, 13 ביוני 2020 (IDT)תגובה