שיחת משתמש:Lali

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Lali, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

נדב 01:49, 25 יוני 2005 (UTC)

העלאת תמונה[עריכת קוד מקור]

ללי שלום,

ראי את הקישור מימין: העלה קובץ לשרת, ואת עזרה:תמונות. אם אינך מסתדרת עם ההנחיות שם, תרגישי חופשי לשאול (בדף זה). נדב 01:53, 25 יוני 2005 (UTC)

נדב, תודה על העזרה אצטרך לקרוא את ההוראות בעיון אעשה זאת פעם אחרת (עייפה) ואם יוותרו שאלות אפנה אליך תודה lali

אענה בשמחה. כמו כן, שאלתך בדלפק היעוץ היא במיקום מצויין - שם יענו לך כולם. נדב 02:03, 25 יוני 2005 (UTC)

ok

ערכים קצרים מאוד[עריכת קוד מקור]

שלום ללי וברוכה הבאה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, ובתור שכזו היא אמורה לספק לקורא מידע מפורט, פחות או יותר, בכל ערך. הערכים גבריאל מוקד ורועי ארד הכילו הגדרות בנות ארבע מילים, שהן כמובן קצרות במידה שלא תיאמן. בינתיים הרחבתי מעט ערכים אלה. רצוי שתפתחי ערכים רק כאשר יש לך מידע באורך פסקה או שתיים לפחות על נושא הערך. דוד שי 06:31, 25 יוני 2005 (UTC)

תודה דוד אני פותחת ערכים שנראים לי חשובים בתקווה שכל מי שיודע עליהם משהו יוסיף מידע.

אעשה מאמצים לתת מידע מפורט יותר, כפי שביקשת באשר לשמי ללי - כך אני נקראת בברנז'ה הספרותית ויש כאלה שאף לא יודעים את שם משפחתי לכן פתחתי ערך תחת השם עם הפניה לשמי המלא: ללי ציפי מיכאלי אם אפשר להקפיץ ערך זה ישירות לערך המלא אשמח מאוד כפי שנעשה למשל עם הערך ללי מיכאלי תודה על העזרה וההערות הבונות שלכם Lali

למרות שיש הפניה מבגין למנחם בגין, ההפניה מללי לללי ציפי מיכאלי נראית לי מיותרת בשלב זה. בתוך ימים מעטים מנוע החיפוש יכיר את הערך ללי ציפי מיכאלי, והוא יוצג ראשון לכל מי שיחפש "ללי". די בכך. דוד שי 22:47, 25 יוני 2005 (UTC)

הנחתום ועיסתו[עריכת קוד מקור]

שלום ללי,

אבקשך להבא לכוון את תרומותיך לויקיפדיה לתחומים שאין להם נגיעה ישירה אליך. יש טעם לפגם של ממש בכך שתכנים בויקיפדיה ייכתבו בידי מי שיש לו נגיעה ישירה לעניין. הדבר סותר מפורשות את מדיניות הNPOV (נקודת המבט הניטרלית) שלנו. אמת היא שבערך שכתבת אודות עצמך אין סופרלטיבים צועקים לעין וכיו"ב, אבל הטעם לפגם הוא עקרוני. אני בטוח שתוכלי לתרום לנו מידיעותייך בתחום השירה, הספרות המשווה ותרבות גרוזיה עוד רבות.

Harel 22:11, 25 יוני 2005 (UTC)

בשמחה

lali

שלום,
האם העתקת מאמרים נוספים ממקורות מודפים או מקורות באינטרנט? גילגמש שיחה 4 יולי 2005 07:53 (UTC)


לא ולא! ולשם השקט הנפשי שלי אפסיק להוסיף ערכים נוספים. תודה!

פרט לכך, לא הועתק שום "מאמר"

בסך הכל רציתי לפתוח ערך על המשורר י. נפשי. מצאתי באיזושהי תגובה לכתבה ב-NFC או ב-NRG חומר ביוגרפי עליו, ומשום שהוא נראה מהימן העתקתי והוספתי במפורש הערה שהטקסט דורש עריכה. לא היה מצורף לתגובה שם שהטקסט הועתק מלקסיקון הספרות העברית, כך שהדבר נעשה מתוך חוסר ידיעה ובתום לב. ובכלל, ראיתי שאתם משתמשים במידע שמופיע באינטרנט לשם עריכת ערכים. אמנם דולים מידע מפה ומשם ולא מעתיקים במדוייק, אך המידע שמסתובב באינטרנט כן משמש אתכם. אז מה הבהלה. ניתן לשנות, להחסיר, להוסיף...לערוך! לא כך?

לא. זאת פגיעה בזכויות יוצרים. אפשר להשתמש במקורות, אך אסור להעתיק מהם. גילגמש שיחה 4 יולי 2005 09:13 (UTC)

שוב, לא היה שום מידע על מקור הטקסט שהופיע באותה תגובה.

ולמה אתם לא משאירים ערך על נפשי

אפילו ולא צוין מקור, די בכך שמישהו כתב את זה. גם אם המגיב לא היה מעתיק את זה, לטקסט עדיין יש זכויות יוצרים. לכל טקסט ללא קשר לכותבו יש זכויות יוצרים, אפילו לטקסט בוויקיפדיה יש זכויות יוצרים. אם לא כתוב במפורש שבעל זכויות היוצרים מוותר על זכויות הקניין שלו, יש להניח שהטקסט מוגן בזכויות יוצרים. גילגמש שיחה 4 יולי 2005 09:27 (UTC)

גילגמש, מקובל עליי.

נא חתמי בסוף כל משפט שאת כותבת בדף שיחה (מובן שאין לעשות זאת בערכים). הדרך הפשוטה ביותר לבצע חתימה היא באמצעות רישום ארבע טילדות (זרקות) בסוף המשפט. לדוגמא: ~~~~ דרור 08:40, 16 יולי 2005 (UTC)

אוקיי. Lali 08:43, 16 יולי 2005 (UTC)