שיחת משתמש:Nirts

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Nirts, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 00:30, 4 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 21:32, 29 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 04:30, 13 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 03:40, 20 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

היי, אני מניח שזה חשבון נוסף של אותו משתמש, נכון? (למען הסר ספק, זה מותר, רק צריך ליידע) איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 11:07, 2 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]

כן, איכשהו בתחילת הדרך פתחתי חשבון לעברית וחשבון לאנגלית (user:tsabarn, משתמש:Nirts) ושניהם נשארו. Nirts - שיחה 20:07, 25 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]

השטח מתחת לעקומה (פרמקולוגיה)[עריכת קוד מקור]

שלום Nirts,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "השטח מתחת לעקומה (פרמקולוגיה)" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:השטח מתחת לעקומה (פרמקולוגיה).

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

Lavluv📜אם הגבת לדבריי, נא תייג אותי • ג' בטבת ה'תשפ"ג 20:34, 26 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]

הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון

שיחת טיוטה:השטח מתחת לעקומה (פרמקולוגיה)

הבנתי מדף המשתמש שלך...[עריכת קוד מקור]

שלום Nirts!

לפי ההתרשמות הכללית מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף במגוון תחומים. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף, עשויה להעלות את הרמה בתחומים אלו.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בתחומי הידע שלך ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבאותו התחום. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה,--שלום1234321אפצישיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ג 19:26, 21 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
בנוסף, ממליץ לך להסתכל בדפים ויקיפדיה:רשימת הערכים החיוניים/הרשימה המורחבת/ביולוגיה ומדעי הרפואה וויקיפדיה:ערכים שצריכים להיות קיימים בכל מהדורות ויקיפדיה/רשימה מורחבת/ביולוגיה ומדעי הרפואה.
--שלום1234321אפצישיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ג 19:33, 21 בינואר 2023 (IST)[תגובה]

תודה, למעשה אני רשום גם בשם משתמש Tsabarn (שבו התחלתי את עריכותי בעברית ואשר) בו צורפתי לבעלי הידע ברפואה. אולי יתאים לרשום אותי כ-Nirts בתור בעל ידע ברוקחות. Nirts - שיחה 20:54, 22 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
ולגבי החלק השני? שלום1234321אפצישיחה • א' בשבט ה'תשפ"ג 21:36, 22 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
למה הכוונה? Nirts - שיחה 20:19, 23 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
מה לגבי החלק שהדגשתי עכשיו?--שלום1234321אפצישיחה • ב' בשבט ה'תשפ"ג 11:58, 24 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
אשמח בהזדמנות. (די עמוס כעת). תודה Nirts - שיחה 21:39, 24 בינואר 2023 (IST)[תגובה]

שלום ניר, הותרת שם שבע שגיאות ציטוט בפרק "הערות שוליים". אנא תקן. תודה. 87.69.242.88 19:54, 15 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

תודה. תוקן. Nirts - שיחה 23:04, 15 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]
אחלה, תודה רבה! 87.69.242.88 23:05, 15 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]
בעניין אותו ערך:
ע"פ ויקיפדיה:מדריך לתרגום ערכים#כללי בסיס לתרגום כאשר מתרגמים ערך, יש לבדוק את המקורות ולוודא שהמקור אכן תומך בעובדות שהוא מובא עבורן כאסמכתא. אם לא קראתם את המקור, אין להשאיר את ההפניה אליו (ניתן להכניס את המקור להערה מוסתרת כדי לסייע לעורכים שיגיעו אחריכם)
האם קראת את כל המקורות המצוטטים בערך? אם לא, אנא הסתר את המקורות שלא קראת Lavluv📜אם הגבת לדבריי, נא תייג אותי • כ"ה בניסן ה'תשפ"ג 07:41, 16 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]
שלום @Lavluv ותודה על תשומת הלב. יצרתי את הערך בעזרת מנוע תרגום של ויקיפדיה, מתוך הערך https://en.wikipedia.org/wiki/Dermanyssus_gallinae , ובמהלך התרגום בחנתי וקראתי את כל המקורות (אודה ואתוודה שאני נעזר ב Sci-Hub לפיצוח מקורות בלתי נגישים). אם נפלה שגגה ואם יש מידע שנראה שדורש בחינה מחדש, אשמח לבדוק שוב. בברכה, Nirts - שיחה 19:21, 16 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

הועבר לטיוטה[עריכת קוד מקור]

(קרציון עופות אורניתוניסוס בורסה (עריכה | היסטוריה | יומנים | מקושרים))


שלום Nirts,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "אורניתון העופות" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:אורניתון העופות.ייתכן שחלק מהבעיות בגינן הערך עדיין לא מתאים מוסברות בדף השיחה שיחת טיוטה:אורניתון העופות. רצוי להמשיך את הדיון שם להבהרת נקודות בהן נדרש שיפור, דיון בהמשך העבודה, או ערעור על שיקול הדעת בהעברה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
מקף ෴‏

ההעברה בוצעה בשל תרגמת חמורה שהערך־לעתיד סובל ממנה, כמו באקרית העוף האדומה לפניו.
בבקשה אל תיצור יותר ערכים ישירות במרחב הערכים. צור טיוטה או טיוטה פרטית, ופתח פניה בוק:הדט על מנת להעבירן.

תודה לך, – מקף ෴‏11:55, 17 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

שלום,

התוכן הנוכחי של אומפרזול, לאחר עריכותיך האחרונות דומה מאוד לזה של עלון לצרכן.

הסגנון הזה לא מתאים לאנציקלופדיה, מפני שרצוי שלא לפרט בצורה כזו של רשימה תופעות לוואי, בוודאי לא נדירות.

בנוסף, הוא מעלה חשש הפרת זכויות יוצרים. איני יודע האם יש כאלו על עלון מידע רפואי שמצורף לתרופות (Nimrodbr, Geageaבעלי הידע בזכויות יוצרים, אשמח לחוות דעתכם בעניין זה), אך גם אם זה לא אסור, בכל מקרה כדאי להימנע מכך, כי מראש הרצון הוא שהערך יכיל ניסוחים שונים מהסגנון האופייני הזה.

תודה! – מקף ෴‏23:01, 26 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

מקבל, @מקף, אוריד את הנדירות. הלא נדירות נראות לי חשובות מאד לציבור הרחב - זוהי תרופה מאד נפוצה. Nirts - שיחה 23:39, 26 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

שלום, בהערת שוליים מס' 1 יש לך "שגיאת ציטוט: תג <ref> בלתי־תקין; השם ":4" הוגדר כמה פעמים עם תוכן שונה". בבקשה תקן השגיאה. תודה. הסתדרתי, תודה. חזרתישיחה 20:38, 22 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]

תודה Nirts - שיחה 06:42, 23 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]

Thank you for being a medical contributors![עריכת קוד מקור]

The 2023 Cure Award
In 2023 you were one of the top medical editors in your language. Thank you from Wiki Project Med for helping bring free, complete, accurate, up-to-date health information to the public. We really appreciate you and the vital work you do!

Wiki Project Med Foundation is a thematic organization whose mission is to improve our health content. Consider joining for 2024, there are no associated costs.

Additionally one of our primary efforts revolves around translation of health content. We invite you to try our new workflow if you have not already. Our dashboard automatically collects statistics of your efforts and we are working on tools to automatically improve formating.

Thanks again :-) -- Doc James along with the rest of the team at Wiki Project Med Foundation 00:25, 4 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]