שיחת משתמש:Robb Stark

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Geagea בנושא קובץ:S13-56.jpg
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Robb Stark, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

אסף.צ 18:32, 29 אוגוסט 2005 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה GPN-2000-000112.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, גילגמש שיחה 15:27, 3 ספטמבר 2005 (UTC)

שלום,
ראשית, אני רוצה להודות לך על התמונה בערך על מלטה. קראתי כמה מהערכים שלך והם יפים מאוד. נעים לראות שאנחנו זוכים בוויקיפדים טובים. ראיתי בדף המשתמש שלך שאתה מתעניין בפנטזיה. יתכן שתרצה להרחיב את הערכים בנושא זה? טולקין והארץ התיכונה זוכים להזנחה קשה. כך גם ספרי הפנטזיה האחרים. אם יש לך חברים נוספים שירצו לכתוב בוויקי, במיוחד בנושאי פנטזיה, מדע בדיוני, מבוכים ודרקונים, סופרי פנטזיה וכו', אז אתה יותר ממוזמן להכיר להם את ויקי. עזרה בנושא פנטזיה אפשר לקבל מגדי. הוא ידע להפנות אותך למקורות מידע נוספים. אולי תתעניין גם במיזם הארי פוטר. גילגמש שיחה 09:40, 19 ספטמבר 2005 (UTC)

כמובן! אשמח מאוד לתרום בנושא טולקין, אני מתעסק עם יצירותיו המון זמן, כמו כן עשיתי את זה בעבר כאשר תרמתי באתרי הקהילה הטולקינאית (תרגום ערכים ומאמרים, עזרה באתרי הקהילה, וכדומה, כמו כן רכשתי לא מעט ספרים שעוסקים בניתוח היצירות והעולם), אני מאמין שיש לי להציע לא מעט, עוד היום אתחיל בעבודה, יום טוב.Robb Stark 09:45, 19 ספטמבר 2005 (UTC)

מצוין. לפני שאתה מתחיל בעבודה, כדאי שתראה מה עשו אחרים בנושאים דומים: ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/הארי פוטר, ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מלחמת הכוכבים. יצירת תבנית עבודה מסודרת תעזור למנוע כפילות ואולי תמשוך ויקיפדים נוספים לפרויקט. לצערי, מיזם הארי פוטר נמצא בתרדמת כי הוויקיפדים שקידמו אותו לא מבקרים פה יותר. מיזם מלחמת הכוכבים סובל מהזנחה - הכותבים העיקריים עוסקים כרגע במלחמת עולם פוליטית בשאלה האם מפלגת חד"ש תומכת או לא תומכת בטרור. דף השיחה של הערך ההוא הגיע לגודל מפלצתי של כמה עשרות K. בכל אופן, אם יש לך שאלות אתה מוזמן להעלותן בדלפק יעוץ או לשאול אותי ישירות. גילגמש שיחה 09:54, 19 ספטמבר 2005 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

אנא הוסף בסוף הערכים שאתה כותב את המחרוזת [[קטגוריה:שר הטבעות]], וכך הם יצורפו באופן אוטומטי לרשימה שבקטגוריה:שר הטבעות. (לפי הצורך תוכל לשייך לתת-קטגוריה מתאימה.) כדאי גם לקשר לערכים המקבילים בויקיפדיות בשפות אחרות. בהצלחה, נתנאל 13:58, 19 ספטמבר 2005 (UTC)

מבוכים ודרקונים[עריכת קוד מקור]

שלום אסף, הייתי מעוניין לדעת עד כמה אתה יודע בקשר למשחק מבוכים ודרקונים. לאחרונה נאמר לי שבערך שהרחבתי (טרול (מיתולוגיה)) לא דייקתי בנושא בהקשר של מבוכים ודרקונים. במידה ויש לך את הידע הדרוש אבקש ממך שתבדוק את החלק של הערך הזה. Golan Avidan 21:23, 22 ספטמבר 2005 (UTC)


שלום, ובכן, תיקנתי רק את שם הערך, ידע רב במשחק אין לי, ותאלץ לבקש ממישהו אחר, יום טוב.Robb Stark 20:30, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

תודה רבה בכל מקרה. Golan Avidan 11:56, 26 ספטמבר 2005 (UTC)

S13-71.jpg[עריכת קוד מקור]

העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להמיחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 15:34, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה

52069319.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום, במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 18:48, 23 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

קובץ:S13-56.jpg[עריכת קוד מקור]

היי Robb Stark,

העלית את התמונה שבנדון ללא אישור מתאים מהמקור -אתר אייסיירת. מבקש שתשלח אישור לפי ההנחיות בוויקיפדיה:OTRS. ‏Geagea - שיחה 03:09, 19 בינואר 2017 (IST)תגובה