שיחת משתמש:Sakamoto121

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך שהוא תוצר של תרגום מכונה[עריכת קוד מקור]

Machine translation is not accepted in the Hebrew Wikipedia. Therefore, your entry has been deleted.

אנחנו לא מקבלים בוויקיפדיה ערכי תרגום מכונה. הערך שכתבת נמחק. הנה תוכנו, למקרה שתהיה מעוניין לעבוד עליו בארגז חול:

'פדור Emelianenko' ( RUS. פדור Emelânenko - פיודור Emel'janenko); מטוס קרב רוסי אמנויות לחימה מעורבת, נולד ב -28 rujna 1976 ב אוקראינה, בעיר Rubižne (האזור Lugansk). פדור הוא האלוף הנוכחי העולם ב המלכותית "" קטגוריה במאבק "האולטימטיבי".

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור]

הוא נולד כילד השני של אבא [שלו [אוקראינים | אוקראינה]] ולדימיר Emilianenka, רתכים במקצועו, ואמא של נשים רוסית אולגה פיודורובנה, מורה במקצועה. ההורים שלו 1978 השנה הם החליטו לעבור המזרחי אוקראיני ב רוסיה, בעיר Starij Oskol (בלגורוד מחוז).

ספורט Fedorov התלהבות פיתח מוקדם מאוד, ועל ידי היאבקות חצה ג' אד ואת עצמי לצפות הגנה. לאחר שנה של אימונים הקריירה Fedorov החלה לדאוג המאמן ולדימיר Voronov, שהצטרף לקבוצת ספורט. בשנת 1991. פדור בתוך בית הספר, לכתוב סגל, עד 1994 ניצח, ו דיפלומה. Godine 1999. נשוי באותה שנה יש המוני הבת.

== קריירה == לחימה

פדור הוא שנתיים שירת הצבא הרוסי, אבל הוא עדיין פעיל עוסקת אומנויות לחימה. עם 106 ק"ג ועל 183 ס"מ, פדור הפך סמל לחימה כי הפחד הביא לתוך העצמות של שמות רבים של ספורט זה אכזרי אטרקטיבי. פדור נחשבת אחת הטובות MMA הלוחמים של כל הזמנים.

בשנת 1997. פדור הפך אלוף רוסיה ב ג' ודו, בשנת 2002. ואת העולם סמבו אלוף במשקל כבד. בשנת 2001. זכתה טורניר "טבעת מלכי המלכים" בקטגוריה במשקל כבד, בשנת 2002. ו טורניר "מלך המלכים בכיתה משקל מוחלט."

שנת 2004. ניצח את "גאווה פ.צ. גרנד פרי" ב כבד, לפני שנה הוא הפך את "גאווה הכדורגל" אלוף במשקל כבד. פדור במהלך הקריירה שלו הוא המנצח במשחק 23 היכה רבים כמו 21, אבל מעולם לא הרגשתי מה זה להיות TKO איראן. התבוסה גרמה רק היה לוחם גדול טצו 'יושי Kohsaka בנוקאאוט טכני 17 שניות אחרי הקרב. עם זאת, הרוסי קו פועם Koshaki הממושך לו 2005 שנה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

((GLAVNIRASPORED: Emelianenko, פדור)) קטגוריה: אוקראינה קטגוריה: אתלטים רוסים קטגוריה: אתלטים אוקראינים קטגוריה: אומנויות הלחימה המעורבות קטגוריה: מאסטרים של אומנויות לחימה

bg: פודור Emelânenko de: פיודור Wladimirowitsch Jemeljanenko he: Fedor Emelianenko es: Fiódor Yemelianenko fi: פיודור Jemeljanenko fr: Fedor Emelianenko זה: פדור Emelianenko ja: エメリヤーエンコ ヒョードル ko: 표도르 에멜리아넨코 nl: פיודור Jemeljanenko לא: Fedor Emelianenko pl: Fiodor Jemieljanienko he: Fiódor Emelianenko ru: Emelânenko, פדור ולדימירוביץ ' sh: פיודור Jemeljanenko sv: פיודור Jemeljanenko בריטניה: Êmelânenko Fedír Volodimirovič zh: 菲德埃 密 利亚恩 寇