שיחת משתמש:Shebo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Shebo בנושא קטגוריות בדף משתמש
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Shebo, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, סקרלטשיחה 09:30, 27 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה


Peace Sells... But Who's Buying?[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלטשיחה 09:30, 27 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

סקרלט היקרה, אתחיל דבריי בתודה על דאגתך לשלום ולסדר הטוב ברחביי ויקיפדיה.
את מדריכי העריכה והכתיבה באתר קראתי עוד לפני בואי אל הערך "Peace Sells... But Who's Buying?". נקודה שממנה התעלמתי היא הוספת "סיבת העריכה" בתיבת התקציר, ועל זאת הינני מתנצל. כל כוונתי הייתה לתרום ולהרחיב במידת יכולתי את הערכים בהם אני מתעניין בדרך הטובה ביותר.
הערך הנ"ל, אותו התחלתי לערוך אתמול, הגיע בצורתו הדלה אל עיניך מהסיבה היחידה- עייפות. כאשר התחלתי לערוך את הערך נתקלתי בקשיים בהבנת הקוד המיוחד שויקיפדיה משתמשת בו, וכאשר סיימתי להעלות את התמונה מהגירסא האנגלית של ויקיפדיה ולסדר את כל תבנית ה"אלבום", העייפות הכריעה אותי ובחרתי שלעזוב את הערך המדובר עד למחרת. כעת אני מודע לעובדה שהייתי צריך להוסיף את סיבת העריכה למען אותם עורכים ומפעילי מערכת אשר מסתובבים בין הערכים.
ועל כן, בידיעה שהינני מתכוון להשלים את הערך ולהפוך אותו ליותר "ראוי", אבקשך להחזיר את תבנית "האלבום" המדוברת, או לשלחה אליי בכדי שאוכל להוסיף אותה אל הערך.
מיותר לציין שעוד היום אתפנה לתרגום הערך מגירסתו האנגלית בויקיפדיה ולעיצובו.
בברכת יום מצויין ומוצלח, Shebo 19:12, 27 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
נסה להשתמש בערך על Rust in Peace כתבנית לערך על PSBWB. והמלצה אישית-עדיף להתחיל קודם בעריכות קטנות כמו תיקונים בערכים קיימים ולא להתחיל בכתיבת ערכים. יש גם את ויקיפדיה:ארגז חול שבו אתה יכול לנסות את הממשק-אין כל סיבה למהר ולכתוב ערך.
בהצלחה, ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 02:52, 28 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
תודה לך Hummingbird, בהחלט הקל מאוד להשתמש בתבנית ידועה מראש. ובנושא ויקיפדיה:ארגז חול, חפור חפרתי וחפור אחפור בארגז הנ"ל, במה טובה הוא משמש לתהיות וניסיונות כאלה ואחרים.
אני לצערי אינני אוהב להתחיל מהדברים הקטנים, למרות שזוהי דרכם של הנבונים. עכשיו, לאחר טבילת האש הזו שאירגנתי לעצמי, חפרתי וירדתי לשורשי ויקיפדיה, בשביל לתת את המקסימום בשביל הערך. לאחר שגיליתי ששורשים אלו עמוקים פי כמה וכמה ממה שחשבתי, ושלכסות את כולם ייקח יותר מדיי זמן, התפניתי למלאכת העריכה.
רק כעת, כאשר בסיס הערך מאחורי, מתפנה אני לעריכות הקטנות ואל התיקונים הקטנים הפזורים ברחבי ויקי. אתה יותר ממוזמן אל הערך Peace Sells... But Who's Buying? לחוות דעתך ולערוך כאוות נפשך. תבנית:בעבודה לא תשאר תלויה שם עוד הרבה.
בוקר ויום מצויינים,Shebo 08:16, 28 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
כל הכבוד על הערך. ‏אלוןשיחה 08:44, 30 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
תודה רבה, אני מוחמא. Shebo 18:57, 30 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

קטגוריות בדף משתמש[עריכת קוד מקור]

טוב שאתה עובד על הערכים של פנטרה, רק בבקשה תסיר או תבטל (באמצעות תג nowiki, חפש בשורת הכפתורים כפתור "טקסט לא מעוצב") קטגוריות שמופיעות אצלך בדף המשנה "ארגז חול" ומשייכות אותו למרחב הראשי. תודה, ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 20:44, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

בדיוק התכוונתי לעשות כן, תודה על הסבת תשומת הלב. מבוצע ברגעים אלו.Shebo 20:47, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה