שיחת משתמש:The red 2000/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Matankic בנושא מאיטרה גימס

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום The red 2000, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, eli - שיחה 05:44, 2 באפריל 2017 (IDT)

טיוטה:תיכון אחד העם[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, טיוטה:תיכון אחד העם, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  שמזן#שיחהערכי בראבו00:54, 3 באפריל 2017 (IDT)

אני רואה שמחקת את האזהרה האחרונה. שחזרתי אותך. רק תדע שהמשך מגמה זו (בכללית) עשוי להביא לחסימתך המיידית והתמידית. eli - שיחה 20:53, 3 באפריל 2017 (IDT)

ערך קיים[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי כי יצרת את הערך מרקו ארנטוביץ'. דע לך שיש ערך באותו שם מרקו ארנאוטוביץ'. (רק ההבדל היחיד זה איך שכתבו. אם אתה רוצה לשנות את שמו. בקש בדף השיחה של הערך, שיחה:מרקו ארנאוטוביץ') תודה --Euro know - שיחה 14:17, 17 בנובמבר 2018 (IST)

תודה רבה על המידע, הבעיה סודרה. שיחה 14:40, 17 בנובמבר 2018 (IST)

מאיטרה גימס[עריכת קוד מקור]

היי,
תודה לך על הערך. במקרה שאתה מעוניין ליצור ערך שיש לו שם בשפה זרה (צרפתית או כל שפה אחרת שאתה לא מדבר), כדאי להתייעץ בויקיפדיה:ייעוץ לשוני כיצד לתעתק את שם הערך. במקרה הנוכחי השם הנכון הוא "מֶטְר גִים", ולא כפי שכתבת. אלדדשיחה 15:06, 30 בדצמבר 2018 (IST)

מצטער.

נמאס לי כבר שכל מה שאני עושה בויקיפדיה תמיד לכולם יש תלונות. יש בידי מלא ידע במלא תחומים ומשום מה אף פעם לא מקבלים בברכה את הדברים שאני כותב The red 2000 - שיחה 20:34, 3 בינואר 2019 (IST)

חס וחלילה. אין בכוונה של אף אחד לפגוע בך, קל וחמר להמעיט בתבונתך. בוויקיפדיה יש כללים, עקרונות וקווים מנחים לכתיבת ערכים בנושאים שונים, ואם ערך חורג (באופן בולט) מהנהלים, משתמשים אחרים עשויים להגיב. אם זה בשיפור הערכים, או בהצבת תבניות (כי לא תמיד יש לעורכים זמן או מומחיות).
קח את ההערות כבונות, ותלמד מהן. אחרת לא היו טורחים לפנות אליך. כולנו משתפרים :) Matankic - שיחה 05:37, 5 בינואר 2019 (IST)

התחושה שלי היא שיש בויקיפדיה יותר מדי אנשים קטנוניים שמנסים למחוק כמה שיותר ערכים. אין לי בעיה ללמוד מטעויות ולערוך ע"פ הכללים להפך. הבעיה שלי נובעת מעצם הרדיפה של כולם רק למחוק כמה שיותר ערכים. The red 2000 - שיחה 23:14, 5 בינואר 2019 (IST)

זהו בדיוק סלע המחלוקת, ואולי הפולמוס העיקרי בוויקיפדיה העברית. מחיקה מול הכללה. רבים נכוו למרגלות המדון החלקלק הזה, מלחמה לא להם. שמע, לעיתים חווים אי-הסכמה כחלק מההתנהלות השוטפת כאן בוויקיפדיה, אלא שזאת הזדמנות נהדרת לנהל דיון מעמיק תוך התייחסות לגופן של טענות. דיון שעתיד ליצור תקדימים, אשר יתגבשו לכדי מדיניות דה-פקטו בנושא, ויקל בהכרח בכתיבת ערכים דומים. בוויקיפדיה נעשים מאמצים למניעת השקעת זמן כתיבה על נושא שאין בו תוחלת (על ידי אותם תקדימים).
הבעתי הסתייגות לתבנית החשיבות בערך Brawl Stars שכתבת. גם אם יימחק, אל תחוש בכך מורת רוח, המשך לערוך ולכתוב ערכים. כה לחי, Matankic - שיחה 01:22, 6 בינואר 2019 (IST)