לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Yanir72

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת רוליג בנושא חממה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yanir72, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, רחל - שיחה 19:34, 8 במרץ 2012 (IST)תגובה

מרחבי שם[עריכת קוד מקור]

שלום, העברתי את הדף אודותך ממרחב הערכים לדף המשתמש שלך. כדאי להעיף מבט גם בעזרה:מרחב שם. בהצלחה בהמשך, נויקלן - ש 20:46, 8 במרץ 2012 (IST)תגובה

חממה[עריכת קוד מקור]

הי!

ראיתי שכתבת בדף החממה שנתקלת בבעיה. אתה יכול להסביר במה מדובר? • רוליג שיחה • אמצו חתול 00:37, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה

וגם, חשוב שתקרא את עזרה:קישורים. נראה שזה חסר בערך מאד. • רוליג שיחה • אמצו חתול 01:46, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה


היי. תודה, כבר הסתדרתי.

מה הבעייה עם הקישורים? תוכל להסביר לי מה חסר/לא בסדר, כי נראה שהכול טוב....

על אף שתוכנו מלא, הערך דורש ויקיזציה, זאת אומרת התאמה לנהוג בערך מקוון, כמו קישורים פנימיים, חיצוניים , הערות שוליים וכדומה. תתחיל מהקישור ששמתי לך לעיל, ותבין מה זה קישורים ואיך עושים אותם. • רוליג שיחה • אמצו חתול 11:16, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה
מובנת לי טענתך כי הערך דורש ויקיזציה, אך למרות זאת אינני רואה טעם לעשות כן, בינתיים, שכן אני עורך את הערך רק לצורך מטלה אקדמית!

למעט זאת, ביצעתי בדיקה נוספת, וישנם קישורים כהלכה, הן פנימיים והן חיצוניים. הקישורים נמצאים לא בדף הערך בעצמו, אלא בדף השיחה, בעידכון שאני ממליץ לערוך. יתרה מכך, נכון לרגעים אלו, אינני רואה טעם להוסיף על העיצוב של הערך. (Yanir72 - שיחה 13:40, 9 במרץ 2012 (IST))תגובה

המטלה שקיבלת היא לכתוב ערך. אם היתה המטלה לכתוב עבודה - לא הייתם עושים זאת כאן. כמו בכל הערכים האחרים שנכתבים במיזם הכתיבה באקדמיה גם כאן אתה צריך להכניס לערך קישורים חיצוניים ופנימיים והערות שוליים כנהוג, ואשמח להנחות אותך בעניין.
ראיתי את המייל שכתבת לי. עדיף שתפנה אלי דרך הוויקיפדיה ולא במייל כדי שאני אוכל לתת לך קישורים.
לגבי אזכור מקורות חיצוניים תסתכל בויקיפדיה:ביבליוגרפיה
ביטול עריכות ניתן לעשות באמצעות "גרסאות קודמות". יש לשונית במעלה הדף שם מפורטים כל העריכות שנעשו, וכך אפשר לחזור לעריכות קודמות. כמובן, אל תמחוק עריכות של אחרים ללא סיבה טובה. • רוליג שיחה • אמצו חתול 15:57, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה
אכן, קיבלנו מטלה לכתוב או לערוך ערך. אך עדיין לא ברור לי אילו קישורים עליי להוסיף מעבר למה שכבר עשיתי. קראתי את מה שהמלצת עליו, אך עדיין לא ברור לי מה לא בסדר. אם תוכל נניח, להצביע על נקודה מסוימת, או לחלופין לתת צילום מסך של הרשום כעת, עם סימונים של מה עליי לשפר, זה יכול להועיל. פרט לכך, אין לי הרבה זמן לעבוד על זה... עליי לסיים עד למחר בערב את המטלה.
משום-מה אינני מוצא את הלשונית המדוברת (גרסאות קודמות), ולכן שאלתי הייתה היכן ואיך אני יכול לשנות דברים שכבר אני כתבתי.
אני שואל, רק כדי לוודא, למקרה שידוע לך: אמנם התבקשנו לבצע עריכה של ערך, אך האם זה אומר שעליי להעתיק את הערך כולו עם התוספות שלי בעריכה, או לציין רק את התוספת שלי? בכל מקרה לפי מה שהבנתי מהוראות המטלה, עלינו לרשום ב"שיחה" של הערך את השינויים שהתבקשנו לבצע וביצענו.
שאלה אחרת, נוספת: אם אני רוצה ליצור ערך חדש, שפרטיו זהים לחלוטין לערך קיים (בצורה בה אני בעצם עורך ערך קיים) אך מתקן את שמו, האם עליי לעשות העברות בין הערכים? האם יש צורך באיזכור לערך הישן? איך זה עובד באמת?
(Yanir72 - שיחה 18:20, 9 במרץ 2012 (IST))תגובה
קישורים פנימיים הם קישורים לערכים אחרים. אם מוזכר למשל המושג אינטרנט, אתה צריך להקיף אותו בזוג סוגריים מרובעות [[אינטרנט]], כדי שיופיע כך: אינטרנט. בערך שכתבת אין אפילו קישור אחד כזה. ראה איך זה מופיע בכל ערך אחר.
בנוסף, מהערך צריך להיות ברור על אילו מקורות הסתמכת . לשם כך צריכות להופיע לכל אורך הערך הערות שוליים. אלו מספרים קטנים שכשלוחצים עליהם הם מפנים אותך להערה שכתובה במורד הדף. המספרים וההערות נכתבות אוטומטית אם אתה פועל על פי ההנחיות בעזרה:הערת שוליים.
לגבי מה שהתבקשתם לכתוב בדף השיחה, אני לא כל כך מבין, כי זה כבר חלק מההנחיות של הקורס, לא של הוויקיפדיה.
לגבי ערך חדש, אתה יכול להסביר על מה אתה מדבר? • רוליג שיחה • אמצו חתול 18:34, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה
תנסה בבקשה להיכנס ל"שיחה" על הערך חוכמת המונים. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%97%D7%95%D7%9B%D7%9E%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D
אולי שם תראה את הקישורים שעשיתי, ועשיתי כאלו! לפוליטיקה, וסקרים, למשל.
לגביהמקורות עליהם הסתמכתי, אני מבין את הערתך, אך אין לי כאלו ספציפיים כעת, אך יהיו לי מחר, ואציין אותם כראוי.

(Yanir72 - שיחה 20:43, 9 במרץ 2012 (IST))תגובה

סבבה שעשית בדף השיחה. אז עשה גם בערך עצמו. לשם כך הם נועדו. • רוליג שיחה • אמצו חתול 23:56, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה

היי רוליג. נראה לי שהבנתי את כוונתך, וגם שהייתה בעייה כלשהיא שנוצרה בעקבות כפילות של משתמש אחר. אנא המשך ל חוכמת ההמונים ואמור לי דעתך בנידון. אודה מאוד על התייחסותך גם למפורט בדף השיחה של הערך. (Yanir72 - שיחה 08:07, 10 במרץ 2012 (IST))תגובה

הי יניר.
ראשית, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. אין סיבה שלא תדע זאת בשלב זה.
לגבי הערך, הוא נראה הרבה יותר טוב. אני חושב שצריך לחזק את הפתיח. לכתוב מי טבע את המושג ולאיזה תחום ידע המושג שייך. אני מניח שזה רשום בגוף הערך, אבל כדאי להזכיר זאת כבר בפתיח.
מעבר לכך, אני לא חושב שהטבלאות נחוצות, אבל זה אולי עניין סגנוני ופחות מהותי בעייני.
משוב נוסף על הערך תוכל לקבל אם תפנה לויקיפדיה:ביקורת עמיתים.
לגבי דף השיחה, צריך לחכות לייעוץ הלשוני. • רוליג שיחה • אמצו חתול 12:00, 10 במרץ 2012 (IST)תגובה