Move Your Body

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Move Your Body"
סינגל בביצוע סיה
מתוך האלבום This Is Acting
יצא לאור 6 בינואר 2017
פורמט הורדה דיגיטלית
הוקלט 2015
סוגה יורופופ
שפה אנגלית
אורך 4:07
חברת תקליטים Inertia • Monkey Puzzle • RCA
כתיבה סיה, גרג קרסטין
הפקה גרג קרסטין
כרונולוגיית סינגלים של סיה
"Angel by the Wings"
(2016)
"Move Your Body"
(2017)
"Living Out Loud"
(2017)

Move Your Bodyעברית: הזז את הגוף שלך) הוא שיר מאת הזמרת וכותבת השירים האוסטרלית סיה. השיר יצא לאור ב-6 בינואר 2017, כסינגל הרביעי מתוך אלבום האולפן השביעי שלה הנקרא, "This Is Acting". השיר שימש כשיר רקע בפרסומת לרכב הנקרא, "לקסוס אל סי 500". לשיר יצאו שלוש גרסאות שונות עיקריות:

  • גרסת האלבום - 4:07, גרסה רגילה שלא נשלחה אל הרדיו אך נכללה בכל זאת באלבום.
  • מיקס הסינגל - 4:12, שלו יצא הווידאו קליפ בשילוב המילים של השיר והוא הגרסה שנשלחה אל הרדיו.
  • רמיקס של אלן ווקר - 3:37, רמיקס מצליח של ווקר אשר צבר כמות צפיות רבות בערוצה של הזמרת, ובמהרה הפך לאחד מהרמיקסים המוכרים ביותר של הזמרת ושל ווקר.

רקע וכתיבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר נכתב במקור עבור שאקירה, אך זו דחתה אותו. סיה ציינה דבר רמיזה על השיר בריאיון לרולינוג סטון בשנת 2015, באומרה: "אחד מהם הוא שיר ששאקירה דחתה, ותבינו למה אני מתכוונת כשתשמעו אותו. אתם תדעו שזה היה השיר ששאקירה דחתה אותו, והיא הייתה צריכה לשיר אותו בגלל שאני נשמעת בו כמו שאקירה".

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר קיבל מספר ביקורות חלוקות. אלכס מקקאון-לוי מהאתר "The A.V. Club" כתב: "Move Your Body, הוא ניסיונה של סיה ליצור להיט של רחבות ריקודים. אך השיר סובל מחוסר ייחודיות. זה להיט מוחלט בתור להיט מועדונים, אך זה מרגיש קצת צפוי ומשעמם." קארל וילסון ממגזין בילבורד כינה את השיר "מדהים", בעוד שלינדזי זולנדז מניו יורק סבורה שהשיר "הוא השיר המגוחך ביותר ב-"This Is Acting". קיית'י לנדולי מאתר "Idolator" ציינה כי השיר "עושה ניסיון אמיץ להאיר קצת את הדברים". במגזין הגרדיאן, צוין כי השיר מתאים יותר לאנשים שאוהבים פופ סוער במיוחד.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

לשיר יצא ווידאו קליפ בשילוב עם המילים של השיר, והוא הועלה לערוץ ה-Vevo של סיה ב-12 בינואר 2017. עלילת הווידאו קליפ מתקיימת בסטודיו לצילום בקניון באמריקה בשנת 1987 וכולל בתוכו ילדה קופצנית ועליזה (המגולמת על ידי ליליאנה קטצ'מן), והוריה הנמצאים בצילום תמונה זוהרת עד שהילדה בורחת מהחדר ומוצאת פאה בלונדינית ושחורה (סימן ההיכר של סיה) ומודדת אותה. לאחר מכן היא מתפרצת לחדרי צילום אחרים בריקוד ונכללת בתמונות של זרים שונים עד שהוריה גוררים אותה הרחק, אך הזרים מזמינים אותה לרקוד ולהצטלם איתה שוב ואמה מבינה שהמצב לגיטימי ומרשה לה ללכת אליהם.

השנה של הווידאו קליפ בעלת חשיבות כיוון שהזמרת ניסתה "לחזור אל העבר", ניתן לראות זאת גם בווידאו קליפ לסינגל השני מן האלבום הנקרא, "Cheap Thrills" ובווידאו קליפ הזה ניתן לראות את הצילום העתיק משנים קודמות והתצוגה שלו על מסך טלוויזיה בשחור לבן ומעוגל פינות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]