NXT TakeOver: Tampa Bay

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT TakeOver: Tampa Bay
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 4 באפריל 2020 (בוטל)
עיר טמפה, פלורידה
אולם אמאלי ארנה

NXT TakeOver: Tampa Bay היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך לארגון הפיתוח שלהם, NXT אשר היה אמור להיות משודר בערוץ של ה-WWE Network. במקור, האירוע היה אמור להיערך ב-4 באפריל 2020, באמאלי ארנה שבטמפה, פלורידה ולכלול קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע בנוסף להיותו האירוע ה-29 בסדרת אירועי NXT TakeOver.[1] לבסוף, האירוע בוטל עקב התפרצות מגפת הקורונה.[2] מנגד, הקרבות אשר היו אמורים להתקיים באירוע, התקיימו לאורך הפרקים של התוכנית השבועית NXT החל מ-1 באפריל.[3]

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network בשם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע היה אמור להיות אירוע השלם וצפה השני של NXT בשנת 2020.

לפני ביטול האירוע, רק קרב אחד הוכרז לאירוע בטמפה. ב-26 בפברואר בפרק של התוכנית NXT, הג'נרל מנג'ר של התוכנית, ויליאם ריגל, הודיע על קיומו של קרב סולם משושה אשר יקבע את הטוענת לכתר לאליפות הנשים של NXT. בנוסף, הוא חשף שהמתמודדות לקרב זה יקבעו על ידי קיום סדרת קרבות יחידים במשך השבועות הבאים. צ'לסי גרין, מיה יים וטיגן נוקס העפילו לקרב הסולם המשושה לאחר שניצחו את שוטצי בלאקהארט, דקוטה קאי ודיאונה פוראזו, בהתאמה. לאחר ביטול האירוע, המשתתפות בקרב הסולם המשיכו להיקבע בפרקים של התוכנית השבועית של NXT.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]