טיוטה:חיים אחרים (סרט, 2013)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים [ יציאת הסרט ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

חיים אחרים
בימוי עמנואל מורת
עריכה סלומון לחימה
מוזיקה גרגיר האצל
מדינה צרפת
שפת הסרט צרפיתית
תקציב 3.5 מיליון אירו

חיים אחרים (בצרפתית: Une autre vie), המכונה גם אוהבים, הוא סרט דרמה רומנטי צרפתי משנת 2013 שכתב וביים עמנואל מוראט. בה מככבים ג'ואי סטאר, וירג'י לדוין וג'סמין טרינקה.

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

אורורה היא פסנתרנית מוכשרת, אמנית קונצרטים. בעקבות מות אביה, היא הרגישה שאינה מסוגלת לשחק ועזבה עם אחיה, פול, שניהל את הקריירה שלו בדרום צרפת, לרוקן את בית אביו. שם היא פוגשת את ז'אן, מתקין אזעקות שהגיע לבצע עבודות. בעוד פול מנסה לשווא לדחוף אותה להתחיל לשחק שוב, לא רוצה לקלקל את הכישרון שלו שהוא מוצא עצום, נולדת אידיליה בין אורורה לז'אן. בזכות סיפור האהבה הזה אורור זוכה לטעימה לפסנתר. אבל ז'אן גר עם דולורס, אישה שיש לה רגשות קיצוניים כלפיו ומוכנה לעשות הכל כדי לשמור עליו איתה.

אורך[עריכת קוד מקור | עריכה]

אורך הסרט 95 דקות

תקציב[עריכת קוד מקור | עריכה]

תקציב הסרט הוא 3.5 מיליון אירו

עריכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט נערך על ידי סלומון לחימה

צילום[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט צולם על ידי לורן דסמט

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

סלון כתב העת Le Figaro, דמות הקולנוע והעמדה הנוכחית של רשימת סרטי הבציר מצרפתים וזרים פלוס הציבור והציבור בשנת 2014. סלון ביקורתו של טלרמה, הריאליסט עמנואל מוראט, משחזר את שש הקומדיות הרומנטיקיות, לא נדיב. pas à faire incarner ראה personnages dans ce מתח melodramatique; ההבחנה של וירג'י לדוין ביחס לפרשנות הבן היא מאוד שזורה לסרט אותנטי. מחיאות הכפיים שלנו מאת סרג 'קגנסקי מ- Inrocks: המפקד שלך הוא שהחיבור של אריק רוהמר ביריד Truffaut.