משתמש:Mist1212/עידן פלג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף טיוטה:עידן פלג)
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Mist1212.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Mist1212.

עידן פלג - הוא זמר, שחקן וה"פנים" של קהילת הלהטב"ק בישראל.

עידן פלג הוא זמר ושחקן ישראלי אשר יצא מהארון באינסטגרם וקיבל עשרות אלפי לייקים ומאות אלפי חשיפות.


היציאה מהארון[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקראת סוף חודש מאי 2023, עידן העלה פוסט בעמוד האינסטגרם שלו, אותו הפוסט קיבל מאות אלפי חשיפות בכל רחבי הארץ, ואף קטף כמה קמפיינים של "האגודה ללהט"ב בישראל" אחד מהם, היה בהשתתפות עברי לדרך, קיי לנגן, דורון מדלי, שי גבסו ועוד שמות מוכרים... כבר ביום העלאת הפוסט, עידן התראיין ל"הצינור" בערוץ 13, ובימים שלאחר מכן הגיע גם לשאר הערוצים. בתוך ימים אחדים הפך עידן ל"פנים" של הקהילה הלהטב"קית בישראל וכיום הוא פנים מוכרות בכל בית להט"בי בישראל. את התמונות של עידן יכולתם לראות על שלטי חוצות ואוטובוסים. ביוני 2023, מצעד הגאווה, הגיע עידן אל המצעד הראשון שהלך אליו, ושם במאחורי הקלעים של האירוע, הוא התראיין לתכנית "גלית ואילנית" בערוץ 12. באותו החודש (יוני) הגיע פלג גם אל אולפני ניקולואדיון להקליט יחד עם שחר טבוך את "פודקאסט הגאווה של ניק".


עידן פלג כזמר[עריכת קוד מקור | עריכה]

עידן פלג חשף בעמוד האינסטגרם שלו, כי הוא בתהליך עבודה עם כמה מהמפיקים המובילים בישראל, בניהם גם אופיר מלול, רון יצחקי, עומרי קסטן ואפילו עם הסטודיו למוזיקה בגבעתיים "BASE GIV". לאחרונה חשף עידן כי הוא גם כותב ומלחין לא רע בכלל.

עידן פלג כשחקן[עריכת קוד מקור | עריכה]

עידן, שנכון לכרגע, מיוצג בסוכנות "GoSee" קטף לא מעט פרסומות וקטעי משחק, אחד מהמוכרים שלו, הוא החידוש שעשו האגודה ללהט"ב יחד עם עמותת איגי וחוש"ן יחד עם עברי לידר לשיר "מישהו פעם" עוד קמפיין מוכר שלו, הוא תפקיד המשחק שלו בחידוש של השיר "עוד נגיע" בחידושה של ליהי טולדנו.

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

עידן פלג באינסטגרם: idan_peleg_11 עידן פלג בטיקטוק: idan_.peleg עידן פלג ביוטיוב: עידן פלג idan peleg

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • [ps://www.instagram.com/invites/contact/?i=597fnuynvmmg&utm_content=krtzgpl‎‏ התוכן בקישור], עמוד האינסטגרם של עידן פלג

[1] כתבה על עידן פלג באתר "מאקו"

[2] כתבה על עידן פלג ב"ישראל היום"