לדלג לתוכן

משתמש:The Stray Dog/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של The Stray Dog.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של The Stray Dog.


שירזאד פיק רפואה נולד ב -22 בפברואר 1980 ברש"ט, בצפון איראן, וקיבל את רווקו בתחומי השפה האנגלית והליטרט מאוניברסיטת שיראז, מאסטר בפילוסופיה באוניברסיטה הבינלאומית של האימאם ח'מיני, ותואר שלישי בפילוסופיה ב -13 בינואר 2010 מאת Allamh Tabataba'i University, טהראן, איראן. [6]

הוא עבד כמרצה בכמה אוניברסיטאות בטהראן, כולל אוניברסיטת אלמה טבטאבי. הוא היה גם מתורגמן בכמה כנסים פילוסופיים דו-לשוניים, כמו "כנס בינלאומי לאפיסטמולוגיה הדתית", "כנס בינלאומי על מלאך סנדרה ופילוסופיה טרנסצנדנטית" ו"כנס בינלאומי על מאתיים שנה אחרי קאנט ". הוא עבד כחוקר, המתרגם והמתורגמן למוסדות פילוסופיים איראניים כמו "המכון למדעי הרוח ותרבות", "המכון האיראני לפילוסופיה" ו"מכון הפילוסופיה האסלאמית של סאדא ". כעת הוא חבר סגל ופרופסור במחלקה לפילוסופיה באמאם ח'מיני האוניברסיטה הבינלאומית (IKIU), קזווין, איראן. הוא פרסם יותר מ -20 ספרים ומחקרים, כולל גבולות המוסר (טהראן, ניי, 2012), ניתוח וביקורת של סוגי התועלתנות הקלאסית והמודרנית (טהראן, נגה-י מואזר, 2015) ופרסית תרגום של תולדה של ג'וליה דרייבר (טהראן, חכמת, 2015), וכן על אדם סמית (טהראן, IHCS, 2013). מומחיותו, תחומי המחקר שלו ופרסומים (פרסומיים, אנגלית ורוסית) מתמקדים בתחומי הפילוסופיה המוסרית, הפוליטית והמשפטית; הפגיעה בעקרונות הפגיעה בחירות, ניתוח השוואתי בין תורת האסלאם הפרה-מוסלמית, פילוסופיות ופילוסופים מערביים; ניתוח השוואתי בין המוסר האסלאמי לבין המשפט ההלכתי לבין הפילוסופיה המוסרית המערבית; וניתוח השוואתי בין המסורות הפילוסופיות האיראניות העיקריות שאחרי האסלאם - בית הספר הפריפטי, בית הספר להארה והפילוסופיה הטרנסצנדנטית - פילוסופיות ופילוסופים מערביים. הוא לימד סטודנטים בתחומי התמחות אלה, ובעל עניין מיוחד בפיתוח התיאוריה שלו, שכותרתה "המוסריות המוסרית של פגיעה סובייקטיבית" להקמת שלום וסובלנות בעולם, כמו במזרח התיכון. [7]

פאיק הרפה היה חבר חבר מושבעים ויו"ר "פאנל האתיקה" ב "כנס בינלאומי לשנת 2010 לפילוסופיה העולמית". הוא גם חבר בכיר ב "International Research Development Research Center" (IEDRC), "קאולון, הונג קונג.

שירזאד פיק רפואה הוא פילוסוף איראני, אינטלקטואל, מוסרי, פוליטי ותיאורטיקן. גם סופר, מתרגם ופרופסור באוניברסיטה. הוא ידוע בעיקר בתיאוריות שלו על "שלום" ו"סובלנות "בעולם ובמזרח התיכון, כגון" המוסריות המוסרית של פגיעה סובייקטיבית כבסיס לשלום וסובלנות "," מודל סינתטי חדש כאיזון על'העשה מוסרי של החוק הפלילי' ו'עקרון הפגיעה' שלו עצמו, שבו הוא מבקר את הניתוח של "סדר העקרונות" של JS Mill סוגים שונים של "נזק" ומסווג אותם לשתי קטגוריות שונות: "סובייקטיבי" ו "אובייקטיבי". הוא גם נגד "מוסר משפטי" ו "פטרנליזם משפטי". Peik Herfeh ידועה גם מציגה את התיאוריות החמות והחמות ביותר מוסרי , פוליטית, משפטית העולם הפרסי דוברי המוסלמי, ואת התרגומים הפרסית שלו ספרים אנגלית וניירות כולל של ג'וליה דריוור של Consequentialism ואת ג 'ק ראסל וינשטיין של אדם סמית'. הוא גם מנהל "איגוד הפילוסופים האיראנים", שבו הוא מנסה לבקר את מה שהוא מכנה פילוסופיית הפופ ולפתוח חזית שלישית לפילוסופיה באיראן, כמו גם את "הפילוסופיה האקדמית" ו"פילוסופיה של הפופ ". פאיק הרפה לימד פילוסופיה במשך שנים רבות באיראן. עכשיו, הוא חבר סגל במחלקה לפילוסופיה באוניברסיטת האימאם ח 'מיני הבינלאומי (IKIU). פקח הרפיח כתב גם מגוון מאמרים מן המחשבות הטרום-אסלאמיות והפוסט-אסלאמיות של זורואסטריה לפילוסופיה המערבית. הספר הפרסי הראשון שלו, שכותרתו "גבולות האתיקה" (פרסית: מרזאדי חאקאל) הוא "הזוכה בפרס" של הספר ה -20 של פרס העונה ברפובליקה האסלאמית של איראן. הוא פורסם בשנת 2012 על ידי Ney פרסום, הפרסום האיראני הטוב ביותר במדעי הרוח והחברה. ספרו הפרסי האחרון שכותרתו "המקורות והסוגים השונים של התועלתנות הקלאסית והמודרנית" פורסם על ידי נאסר-נגאח-י מועזר. בספר זה הוא מנסה למצוא תשובה סבירה למגוון שאלות על "תועלתניות", כגון:

האם הערכים שיש לקבוע בקביעת האפשרות הטובה ביותר, "הערכים של המקרה היו הסוכן לבצע את האופציה" או "הערכים האפשריים לסוכן במצב אידיאלי"? האם האיכות המוסרית של תכונה של סוכנות נקבעת על ידי "תוצאות בפועל" או על ידי מה הסוכן "מצפה" או "מתכוונת" להיות הביאו על ידי מעשיה? האם 'העיקרון הטוב ביותר' הוא קריטריון להערכת 'כל התכונות של סוכנות' או 'פעולות' של סוכן? האם הפעולה הנכונה היא "ממקסמת את הטוב" או מה מספק את הטוב? איזה מהם הוא הטוב הפנימי היחיד: "הנאה" או "העדפה"?