קובץ:Milano - Piazza Fontana - Targa Giuseppe Pinelli Comune.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(1,200 × 900 פיקסלים, גודל הקובץ: 238 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
Italiano: Piazza Fontana a Milano: Lapide in memoria dell'anarchico Giuseppe Pinelli, morto mentre era in stato di fermo, accusato di esser responsabile dell'attentato terroristico di piazza Fontana del 12 dicembre 1969. Egli fu poi riconosciuto innocente e scagionato da ogni accusa. Questa lapide è stata posta dal Consiglio comunale di Milano. (Fotografia presa il 12 dicembre, 2007).
English: Piazza Fontana, Milan: plaque in memory of the anarchist Giuseppe Pinelli, who died under police custody, charged with being responsible of a terrorist attack in Piazza Fontana occurred on December 12, 1969. He was eventually recognized innocent and cleared of all charges. This plaque has been put in place by the Milan City Council. (Picture taken on December 12, 2007).
תאריך יצירה
מקור נוצר על־ידי מעלה היצירה
יוצר Piero Montesacro
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)
אני, בעל זכויות היוצרים על היצירה הזאת, מפרסם אותה בזאת תחת הרישיונות הבאים:
GNU head מוענקת בכך הרשות להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך הזה, לפי תנאי הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו, גרסה 1.2 או כל גרסה מאוחרת יותר שתפורסם על־ידי המוסד לתוכנה חופשית; ללא פרקים קבועים, ללא טקסט עטיפה קדמית וללא טקסט עטיפה אחורית. עותק של הרישיון כלול בפרק שכותרתו הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו.
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
This file is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International, 3.0 Unported, 2.5 Generic, 2.0 Generic and 1.0 Generic license.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
הנכם מוזמנים לבחור את הרישיון הרצוי בעיניכם.
Annotations
InfoField
This image is annotated: View the annotations at Commons

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית11:42, 14 בדצמבר 2007תמונה ממוזערת לגרסה מ־11:42, 14 בדצמבר 2007‪900 × 1,200‬ (238 ק"ב)Piero Montesacro
10:16, 14 בדצמבר 2007תמונה ממוזערת לגרסה מ־10:16, 14 בדצמבר 2007‪900 × 1,200‬ (199 ק"ב)Piero Montesacro{{Information |Description='''Italian''' Piazza Fontana, Milano: Lapide in memoria dell'anarchico Giuseppe Pinelli, morto mentre era in stato di fermo, accusato di esser responsabile dell'[[:Category:Piazza Fo

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

מטא־נתונים