שיחה:כדורי (מרכז אזורי)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף שיחה:כדורי (יישוב))
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת טרול רפאים בנושא האם ניתן להוכיח?

רגע לפני הבולדוזרים...[עריכת קוד מקור]

בדקה ה-89, לפני שכולם מתחילים לעבוד על מתקפות האיכות. האם מישהו יכול לכתוב את הערך כדורי (ישוב), שנחוץ לשם סיום כרך ב"בית השיטה"? לצערי לא מצאתי מידע על היישוב (אלא רק על בית הספר החקלאי) כדי לכתוב ולו קצרמר. תודה מראש. ערןב 11:31, 23 אפריל 2006 (IDT)

אני בספק אם תמצא משהו על הנושא באיזשהו מקום, היישוב אמנם קיים, אבל הוא ממש לא זוכה להתייחסות (ייתכן אפילו שהוא לא נמצא ברשימת היישובים הרשמית של משרד הפנים). היחידים שיש להם מידע בנושא הם המועצה האזורית גליל תחתון (אליה היישוב שייך). כמובן, אפשר לפנות אליהם, אבל התשובה הסבירה ביותר היא "מה זה ויקיפדיה? למי אכפת ממכם? אנחנו לא מוכנים לתת לכם מידע! לכו חפשו את חבריכם" (המועצה ידועה כגרועה במיוחד, אם זה לא היה ברור). בכל אופן, אני מציע פשוט לנסות שם. טרול רפאים 20:57, 23 אפריל 2006 (IDT)
אולי יש משהו במגדיר כל ישובי ישראל? אולי מישהו גר באזור ויכול לכתוב את הערך? דווקא מעניין לכתוב בערך עליו שהוא לא זוכה להתייחסות... :) ערןב 11:45, 23 אפריל 2006 (IDT)
תנסה אצל משתמש:יונתן דוד. הוא כותב על ישובים שמעולם לא שמעתי שמעם, אולי הוא יודע גם לגבי הישוב הזה. דורית 11:47, 23 אפריל 2006 (IDT)
אני לא מבין מה הבעיה, תקחו את המידע שיש כאן (שייך למועצה אזורית גליל תחתון) תוסיפו את המידע שבהמשך (מתוך שיחת משתמש:יואל וסרמן#כדורי (ישוב)) ויש לכם קצרמר (לפחות התחלה כדי לסיים את הכרך מבית השיטה) ...

שלום לך. אני אמנם לא משוכנע בכך, אבל נראה לי, שלא קיים ישוב נפרד בשם "כדורי".
לפי מה שהבנתי מהחיפוש המקיף בגוגל, קיים כפר הנוער כדורי, שהוא קומפלקס הכולל את בית הספר המכובד והעתיק, וכן את הפנימיה. כפי הנראה יש שם גם מגורי סגל, כי המורים, והמנהל, ואולי מזכירת בית הספר, הרי צריכים לגור איפה שהוא :-).
שוב: אני לא משוכנע, אבל חיפשתי הרבה, ולא הצלחתי למצוא טקסט באינטרנט שמעיד על קיום ישוב נפרד, בעל מוסדות הנהגה אוטונומיים (מה שהיה מגדיר אותו כישוב נפרד מ"כפר הנוער").
מקווה שעזרתי, יום נעים, דני Danny-w 06:25, 9 נובמבר 2005 (UTC)

במחשבה נוספת, יכול להיות שכמו המקרה הנדיר של מכללת בית ברל, גם כאן יש הגדרה של "יישוב מוסדי", כלומר של מגורי תושבים שמבחינה מוניטורית אינם שייכים לאף אחד מהיישובים או הרשויות המקומיות באזור, והם מתגוררים עם משפחותיהם בסמיכות למוסד/בית ספר שבו הם עובדים. הגדרה של "יישוב מוסדי" היא נדירה, אך קיימת במספר מוסדות ותיקים וגדולים. עיין בערך בית ברל. Danny-w 06:45, 9 נובמבר 2005 (UTC)
בעבר היה הישוב כדורי אכן חלק מהכפר ועד היום יש שם דירות רבות (אולי אפילו רובן) ששייכות לכפר. אולם כיום, יש גם תושבים אחרים שגרים במקום שאינם קשורים כלל לכפר ומדובר בישוב לכל דבר אף על פי שהוא יושב מעבר לשער הכניסה לכפר (שריד לימים עברו...). טרול רפאים 10:57, 11 נובמבר 2005 (UTC)
הנה, עכשיו יש רק צריך מישהו שיערוך (יוסיף מידע וכו')
כפי שנאמר ואני מאשר, לא קיים ישוב עצמאי של ממש בשם "כדורי" אלא אזור מגורים לצוות העובדים של המקום הרי גם להם מגיע בית, אני בספק אם יש מה לכתוב בערך יותר משורה אחת של מה שכתבתי פה. יונתן דוד 17:53, 23 אפריל 2006 (IDT)
אם ככה זה נכנס להגדרה "קצר" ולא "קצרמר" אני מוריד את התבנית כרם יהושע 18:18, 23 אפריל 2006 (IDT)
אני גר במועצה האזורית גליל תחתון (גרועה ומושחתת) - אפשר לעזור? עדן 09:02, 25 אפריל 2006 (IDT)
אם יש לך אפשרות לאסוף מידע על היישוב הזה, במה בדיוק מדובר, וכל מידע רלוונטי (היסטוריה, אוכלוסיה, וכו'), אני מניח שזה יעזור. אם יש לך אפשרות להגיע אל המקום, זאת נראית לי הדרך הכי טובה. צחי 10:55, 25 אפריל 2006 (IDT)

האם ניתן להוכיח?[עריכת קוד מקור]

האם ניתן להוכיח שכדורי הוא אכן "יישוב" בעל מוסדות הנהגה אוטונומיים , מה שהיה מגדיר אותו כישוב נפרד מכפר הנוער?
העובדה שהיישוב הנפרד, אם קיים, נמצא פיזית בתוך תחום כפר הנוער לא תורמת לעניין. האם ניתן להביא לכאן קישור אינטרנטי, או לחלופין שם של ספר, מאמר, ציטוט, טקסט שנכתב במועצה המקומית, כל דבר, שמאשר שאכן מדובר ביישוב נפרד (מעבר למקום מגורי העובדים)?
תודה, דני. Danny-w 10:18, 19 מאי 2006 (IDT)

הערך מסתמך במידה רבה על הידע האישי שלי בנושא הזה. היישוב מופיע ברשימת היישובים של המועצה האזורית גליל תחתון כפי שהיא מתפרסמת בכל ההודעות שלה, כשלעיתים הוא מופיע כ"המרכז האזורי כדורי". אני יודע שיש שם גם כמה תושבים שאינם עובדי בית הספר. האם מזה נובע כי היישוב נפרד בצורה רשמית? התשובה היא לא. אולם מבחינה מעשית היישוב נפרד.
הדבר הטוב ביותר שמצאתי בנושא הוא רשימת היישובים המזינים את בית הספר היסודי, כשברוב המקומות ברשת זה מוזכר כמרכז (למשל ברשימת המועצות הדתיות). זה לא מפתיע במיוחד, מכיוון שכאמור היישוב כנראה לא מוכר באופן רשמי.
בקיצור, אם זה מפריע למישהו אפשר לשנות את שם הערך למרכז האזורי כדורי. טרול רפאים 12:43, 19 מאי 2006 (IDT)
תודה על התשובה. לדעתי האישית היא מספקת. דני. Danny-w 14:51, 19 מאי 2006 (IDT)
ניתן לראות את הנתונים שנלקחו מהבוט. טרול רפאים - שיחה 17:55, 21 במרץ 2008 (IST)תגובה
ישוב 0371 של למ"ס הינו בית הספר. ערך זה עוסק במרכז אזורי שהקוד שלו 1713, ולפי למ"ס זה "מקום" ולא "יישוב", ובסוף 2006 היה ללא תושבים - זו הסיבה שקוד 1713 איננו מופיע בבוט היישובים הקטנים. דףסרגל אחד לעם אחדשיחה • 21:24, 22/03/2008 ט"ז באדר ב' ה'תשס"ח