שיחת משתמשת:Shadadaher/סיאטיקה (1)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

היי שדא, כמה הערות לגבי הערך שלך:

  • התבלבלת בין קישור פנימי לויקיפדיה לבין הערות שוליים, כדאי לתקן.
  • הפסקה "לקריאה נוספת" אמור להיות לספרים/ כל דבר שהוא לא באינטרנט.
  • צריך לסדר את הקטגוריה בסוף הערך לקטגוריה אמיתית.
  • כדאי לעבור על ניסוח נכון, פיסוק ודקדוק. אם תרצי עזרה אשמח לעזור לך.
  • במקום מונחים באנגלית שרשומים בסוגריים הייתי מציעה לרשום את השמות בעברית, או קישור לערך באנגלית.
  • יש משפטים שכדאי לתקן, כמו "השימוש הראשון הידוע של המילה סיאטיקה חוזר לתאריך ה-1451" בפסקת פתיחה, "הכאב מאופיין כצינור ירי שנוסע במהירות לאורך המסלול של העצב" בפסקת הגדרה.
  • כמה פעמים בתוך הערך רשום "עצב השת", מה זה?


מעבר לזה הערך נראה טוב, יש סדר ממש טוב לפסקאות ורואים שהשקעת ועבדת עליו!! Yuvme - שיחה 17:00, 2 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

היי :)

קודם כל הערך שלך ממש מעניין ! עשית עבודה טובה ומושקעת. יש כמה תיקונים שהייתי עושה: בפסקת הפתיחה - הייתי מקצרת אותה ומשאירה רק את החלק הראשון שלה. כך היא תיראה יותר קצרה ועניינית. את החלק שמתחיל ב - ״כ-90% מהזמן ״ הייתי מחלקת לפרק גורמים ולפרק אבחון. את החלק שמתחיל ב״הטיפול בהתחלה״ הייתי מכניסה לפרק טיפול (אותו הייתי יוצרת ומאחדת את הפרקים תרופות וניתוחים אליו). את המשפט האחרון הייתי מסירה מהסיבה שהוא מופיע בפרק אפידמיולוגיה בכל מקרה :) את פסקת ההגדרה - הייתי מנסחת טוב יותר ואף שוקלת להוסיף אותה לפתיחה המקוצרת שתציג הגדרה טובה של המונח.

את פסקת אפידמיולוגיה הייתי מנסחת מחדש שתהיה ברורה יותר.

ישנם ערכים נוספים שתוכלי להדגיש וליצור קישור לערכים שלהם בויקיפדיה כמו למשל - חוט השדרה, ספונדילוליסטזיס, שלפוחית השתן, תסמונת פיריפורמיס. במקרה ואין, הייתי מסמנת את המילה באדום ומראה ליד את הקישור של המילה באנגלית (אם תרצי אראה לך איך).

ישנם ערכים שהוספת את תרגומם באנגלית - הייתי מוסיפה קישור לערך באנגלית לאותן מילים.

בפרק לקריאה נוספת - שימי לב שיש צורך במקורות לא דיגיטליים אינטרנטיים. תוכלי להיכנס לאתר pubmed ולאתר משם מידע על מאמרים שנכתבו בנושא.


בסה״כ הערך באמת טוב ומעניין, שלא הכרתי לפני הקריאה הזו ! תודה רבה :)Nogaretzkin - שיחה 14:53, 3 בינואר 2018 (IST)[תגובה]