שיחת קובץ:Pulp-This Is Hardcore.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קצת צורם...[עריכת קוד מקור]

קצת צרם לי לראות את התמונה הזו בויקיפדיה... תמונה:Pulp-This Is Hardcore.jpg אני לא רואה בה נחיצות מיוחדת בכל מקרה. A&D- עדי שיחה 19:21, אוגוסט 1, 2005 (UTC)

זו עטיפה של תקליט, והיא מופיעה בהקשר ראוי. על תחנת אוטובוס בישראל לא ישימו אותה, אבל בוויקיפדיה איש לא ייתקל בה באקראי, אלא אם יקרא היטב את הערך שבו היא מופיעה. לדעתי ניתן להשאירה. דוד שי 19:35, 1 אוגוסט 2005 (UTC)
ללא קשר לתמונה עצמה משהו בדבריך קצת הפריע לי- בוויקיפדיה איש לא ייתקל בה באקראי, אלא אם יקרא היטב את הערך שבו היא מופיעה. אני חושב שמשתמע מזה שדתיים לא קוראים ערכים כאלה מתוך כך שהם לא מתעניינים בזה, וכאן רציתי לומר 'טעות!. A&D- עדי שיחה 19:38, אוגוסט 1, 2005 (UTC)
כל כוונתי הייתה שאדם הקורא ערך זה, דתי או חילוני, לא יוכה בתדהמה מתמונה זו, שניתן לצפות להופעתה בערך כזה. היא פרובוקטיבית, אך לא בלתי צפויה. דוד שי 20:02, 1 אוגוסט 2005 (UTC)
מעניין אותי לדעת למה אתה לא רואה בתמונה של עטיפת האלבום הזה נחיצות מיוחדת. מדובר באחד האלבומים הטובים ביותר של זרם הבריטפופ, שמייצג - הן במוזיקה (ואינני יודע אם כלל שמעת את האלבום) והן בעטיפה ובאמנות - את המשבר שעבר הבריטפופ, את תחושת האובדן וההתפוררות. מה גם שלדעתי, העטיפה כלל לא פרובוקטיבית יתר על המידה. אמנם מוצגת אישה ערומה, אך שדיה לא חשופים לעיני כל.
אני תמה, אם הייתי כותב ערך על אמדיאו מודליאני או על לושיאן פרויד, והייתי ממקם בו אחת מתמונות העירום הרבות שלהן, זה היה מפריע לך? הרי זו אמנות - וזו אמנות. ולדעתי, אדם שאמנות מפריעה לו (וזה תקף גם לאותו אחד שלא נהנה לראות אסלה במוזיאון, לדוג') צריך רק להסב את מבטו, והנה - חלפה ההפרעה.
אם אדם דתי יקרא את הערך הזה, משמע שהוא מתעניין בכך, ואז אני לא חושב שתהיה לו בעיה עם עטיפת אלבום, שקצת חורגת מהנהוג, אך לא במידה משמעותית. לראיה: התמונה הזו מוצגת בוויקיפדיה באנגלית, ב-All Music Guide ובאתרים רבים. אני לא חושב שהוויקיפדיה בעברית צריכה להיות שונה. Cast 20:26, 1 אוגוסט 2005 (UTC)
וזה עתה ראיתי שיש ערך על אמדאו מודליאני, אבל אין על פרויד. Cast 20:27, 1 אוגוסט 2005 (UTC)
הגבול בין אומנות לפורנוגרפיה אומנם דק אבל בולט, אם כל הכבוד זו לא אומנות. בכל מקרה אני לא שופט. העניין הוא אחר אני ראיתי את הקובץ בהעלאות אחרונות ושם הוא צרב את עיני, אני חשבתי שזו סתם תמונה פורנוגרפית (אני עדיין חושב אבל זה לא העניין) אבל אם אתה טוען שמדובר בתמונה חשובה להבנת הבריט-פופ, בסדר... אני לא מסכים עם זה אבל אני לא מתכוון לכפות את דעתי (לא בויקיפדיה ולא בשום מקום).
ונקודה נוספת, אל תביא דוגמאות מהויקי האנגלית כי יש שם לא מעט קישורים לאתרים פורנוגרפיים מוחלטים וערכים הכוללים תמונות כאלו. A&D- עדי שיחה 20:50, אוגוסט 1, 2005 (UTC)
בכל מקרה, בקרוב התמונה תעלם מההעלאות האחרונות, ואז היא תהיה רק בערך בריטפופ. ומי שיתקל בה שם, לא יאלץ לאכול את הכובע שלו מרוב תדהמה. Cast 06:30, 2 אוגוסט 2005 (UTC)
שיחה זו הביאה אותי לקרוא את הערך בריטפופ על מנת לחפש שם את התמונה האיומה. נו, באמת... בעיתוני ילדים בימינו מופיעות תמונות גרועות בהרבה. על זה כל הרעש? חשבתי שלפחות מופיעה שם סילביה סיינט או אחת מידידותיו האחרות של חנוכה. אלמוג 06:33, 2 אוגוסט 2005 (UTC)
השאלה איזה עיתון ילדים... A&D- עדי שיחה 06:42, אוגוסט 2, 2005 (UTC)
עיתוני ילדים חילוניים. וגם בעיתונים יומיים ארציים ניתן למצוא תמונות כאלה. --נריה הרואה 15:57, 4 אוגוסט 2005 (UTC)