חתולה פראית

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חתולה פראית
סוגה טלנובלה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים אלברטו גומז
בימוי ארחימדס ריברו
שחקנים מרלן פבלה
מריו סימרו
קרולינה טחארה
אוסבלדו ריוס
אאורה כריסטינה גייטנר
ארץ מקור ונצואלה
שפות ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 252 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק אלפרדו שוורץ
חברת הפקה Venevisión עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Venevision International עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים מיאמי עריכת הנתון בוויקינתונים
צלמים אדוארדו דבילה
מוזיקה רודי פרס
אורך פרק 45 דקות
שידור
רשת שידור Venevisión
ויוה
תקופת שידור מקורית 16 במאי 20022 במאי 2003
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חתולה פראיתספרדית: Gata Salvaje; באנגלית: Wild Cat) היא טלנובלה ונצואלית מבית "Venevisión", משנת 2002. כוכבי הטלנובלה הם: מרלן פבלה ומריו סימרו. תוך מספר ימים לאחר תחילת השידורים בוונצואלה התחילו שידור הסדרה בטלוויזיה בשפה הספרדית בארצות הברית ובשנת 2003 במקסיקו. בניגוד לכל הטלנבולבות האחרות, סדרה זו צולמה בארצות הברית ועם סיום הצילומים החלה הקרנה באמריקה הלטינית (יתר הסדרות מצולמות באולפנים הממוקמים בארצות של אמריקה לטינית)

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוסאורה ריוס, נערה יפהפייה וטובת לב חיה עם אחותה הקטנה מאיריטה עם אחיה הגדול איוון, ועם אביה הבטלן המכור לשתייה. אביה נישא בשנית לאישה רעה בשם מריה חוליה, אמה של קרינה. שתיהן שונאות ומתעבות את רוסאורה. רוסאורה היא היחידה מבני המשפחה הדואגת לפרנסתה.

לואיס מריו אריסמנדי, גבר עשיר ומשכיל הנשוי לקמליה, אישה יפה ובוגדנית המנהלת רומן עם פטריסיו ריברה. בירח הדבש השני שלהם, הזוג יוצא להפלגה, ובמהלכה מתחוללת סופה נוראית, הגורמת לקמליה ליפול למים. לאחר שנתיים שבהם ניסה לואיס מריו לאתר את אשתו, הוא מחליט לחזור לביתו כדי לטפל בעסק המשפחתי שנקלע לבעיות. לואיס רמיו טס לביתו במטוס פרטי, והמטוס מתרסק. רוסאורה, שצפתה במתרחש, ממהרת לעזור ללואיס מריו, שמנשק אותה. רוסאורה בתגובה שורטת את פניו, ומכאן מקבלת את כינויה: "חתולה פראית".

בעקבות המפגש, רוסאורה מתאהבת בלואיס מריו אך לואיס מריו, שמתאבל עדיין על מות אשתו האהובה, אינו מרגיש כמוה. הוא משתמש ברוסאורה לתקופה קצרה כדי לעמוד בלחציה של אחותו המרשעת, אדוארדה, שנחושה בדעתה להשיא אותו לאווה העשירה ובכך להציל את משפחת אריסמנדי מפשיטת רגל. לואיס מריו ורוסאורה מתחתנים. אדוארדה, יחד עם חברתה המרשעת אווה, עושות את חייהם של הזוג בלתי אפשריים, עד שלבסוף הן מצליחות להפריד בין השניים. רוסאורה, שבורה ובודדה מהפרדה עם לואיס מריו, מגלה שהיא נכדתה של דונה קרוז אוליברס, אישה עתירת ממון, שחיפשה אותה כל הזמן הזה. בעקבות זאת, רוסאורה עוברת מהפך, ונושאת שם חדש ומראה שונה, והופכת לאשת עסקים מצליחה. בעזרת מעמדה החדש, היא מתחילה לנקום באלו שגרמו לה סבל, כולל לואיס מריו.

מ-18 בדצמבר 2011 הפרקים מועלים מדי יום לאתר ויוה עם תרגום לעברית.

צוות שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]