משתמש:Potproke332/בקוגן כוכב הקרב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בקוגן כוכב הקרב
Bakugan: Battle Planet/バトルプラネット/Bakugan Batoru Puranetto
מבוסס על בקוגן המשחק/הסדרה של שנת 2009 - 2012
שיר הנושא בקוגן קרב!
סוגה אנימה/3D.
כותבים קזוחיקו אינוקאי
בימוי קזויה איצ'יקאווה
ארץ מקור טוקיו
מספר עונות 3
מספר פרקים

כללי:254 מלא:152

(עד עונה 2 + עונת קצרים)
הפקה
מוזיקה כביש וודו
אורך פרק

כללי:8/11

מלא:23/22

בקוגן כוכב הקרב (Bakugan: Battle Planet/バトルプラネット/Bakugan Batoru Puranetto) היא סדרת טלוויזיה אנימה אמריקאית-קנדית-יפנית בהפקת Man of Action Entertainment,TMS Entertainment,Nelvana Enterprises ו- Spin Master Entertainment.בהנחיית Kazuya Ichikawa. הסדרה משמשת כאתחול מחדש של סדרת האנימה 2007–2012 Bakugan Battle Brawlers.

הסדרה הושקה בצפון אמריקה בדצמבר 2018 עם סדרת צעצועים מחודשת וסדרת מכנסי רשת מונפשים שעוקבים אחריהם. מאוחר יותר הוא הופיע לראשונה ביפן באפריל 2019.

באוקטובר 2019 הוכרז כי הסדרה חודשה לעונה שנייה "בקוגן: ברית השריון"(ア ー マ ー ド ア イ ア ン ス, Bakugan Āmādo Araiansu) שהוקרן בבכורה ב־16 בפברואר 2020 בטלטון ושודר ברשת הקריקטורה ב -1 במרץ 2020. הוא שוחרר באופן מקוון באופן בלעדי ביפן ב -3 באפריל 2020.

העונה השלישית Bakugan: Geogan Rising החל לשידור ב־24 בינואר 2021 בטלטון בקנדה. המחצית הראשונה של העונה השלישית הוקרנה בבכורה ב־15 באפריל 2021 בנטפליקס בארצות הברית.

עונה 1 : כוכב הקרב[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחר בני נוער הבן דן קוזו, שון קאזמי, ווינטון סטיילס, ליה וונגאס, אג'יט וכלבם ברק. הם מכונים "האלופים" (לימים "המריבים המדהימים") ויוצרים סרטונים באתר בשם ViewTube. בסופו של דבר הם נקלעים למרוץ של מאבקים ביצורים ביו-מכניים בשם בקוגן. עד מהרה הם מתיידדים עם בקוגן ומתחילים להילחם עימם זה בזה, כל זאת תוך שהם מגנים על שכונתם מפני בריונים המשתמשים בבקוגן למטרות זדוניות. הם נתקלים באויבים רבים כמו פילומנה דמדום ומגנוס המסתורי, הנשענים להכות את דן בקרב בבוגן כדי להיות המתלהם הטוב ביותר.

כשהמדהימים ממשיכים ללמוד עוד על הבקוגן, הם מתיידדים עם המיליארדר החידתי בנטון דוסק, אחיה של פילומנה. בנטון חושף עולם מחתרתי מסתורי שהוא מכנה "המבוך", ​​שם משפרים את בקוגן. כאשר צייד בקוגן בשם סטרטה חוטף כמה בקוגנים, בקוגן בשם פדרוס בורח ומזהיר את המדהימים. הם הולכים למבוך ומחלצים את האחרים, אך נופלים עוד יותר עמוק בתוכו. כשהם מנסים לעשות את דרכם הביתה, המדהים נתקלים בבקוגן מרושע ומשונה בשם טיקו. דראגו והאחרים מוצאים חפץ רב עוצמה הנקרא תא הליבה בתוך המבוך ומגן עליו מפני טיקו. עם זאת, כשדראגו נפצע מוירוס ה- V המשחית, הוא ודן נסוגים לתא הליבה, וטיקו נכנס פנימה. דראגו נרפא וחווה שדרוג כוח הנקרא אבולוציה של באקוגן. דראגו מתפתח להיפר דראגו ומנצח את טיקו. לאחר מכן המדהימים בורחים מהמבוך. זמן קצר לאחר מכן הם נודעים כי מגנוס עובד עם פילומינה, יחד עם עוד כמה מהיריבים הוותיקים שלהם, כצוות הפרסום של AAAnimus, "האקזיט". על מנת להילחם בהם, המדהימים לומדים בזה אחר זה לפתח את בקוגאן שלהם מבלי להיכנס לתא הליבה. בסופו של דבר הם מביסים את האקזיט והם מפוטרים. למרות מאמציהם, AAAnimus לומד שיש יותר תאי ליבה בתוך המבוך, והם מוציאים אחד מהם בהצלחה. הם משתמשים בזה כדי להשתלט על בקוגן העיקרי של המדהים. בנטון יוצר תוכנית לעצור אותם. הם פורצים למטה של א-א נונימוס, ובעוד שבנטון מפרק את הרשת שלהם, ה- Awesome Ones מתנהגים כמו פתיונות. התוכנית עובדת, והם מביסים את פילומינה. בנטון מודיע לאלה המדהימים על תוכניתו להפוך את כל תאי הליבה למקור פתוח, מה שמציב אותם להרפתקה ברחבי העולם. עם זאת, איומים גדולים עוד יותר אורבים בצל. טיקו שרד את הקרב שלו בתא הליבה, ובוקע תוכנית משלו.

דמויות ע'1[עריכת קוד מקור | עריכה]

חבורת האלופים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דן קוזו - הוא הגיבור הראשי בכוכב הקרב בקוגן. קווקזי, גובה בינוני ומבנה אתלטי. שיער כהה עם פסים אדומים שהיה לו מאז הלידה. לבושו של דן יש כשרון מודרני ועז עירוני. עם נעלי הספורט, הכפפות והמגניבות הכי מגניבים, דן נראה שהוא יכול לרכוב על כל אופניים, קרש או סט מגלשים עד לקיר אם היית מבקש ממנו. דן הוא החלק "הכישרון" של הקטטנים המדהימים. כוון מצלמה לעבר הילד הזה, תן לו משימה והוא בטוח יביא ביצועים "כמו". דן הוא אתלטי, יוצא, מכיל ותומך - מנהיג טבעי, למרות שהוא לא חושב על עצמו כאחד. במהלך חייו הקצרים קסומים, דן עשה המון חברים אבל הוא נאמן בחריפות לשני besties שלו, סגנונות וינטון ואת ליה Venegas. הם עברו המון ביחד וגם כשעברו חילוקי דעות אף אחד אף פעם לא הולך הביתה מטורף. זה הכלל עם דן: "השמש לא שוקעת עד שאנחנו מסתדרים." ככה יוצרים חברות לכל החיים. כוח טבע כריזמטי שלא יאמר למות, דן יכול להסתובב עם כל קבוצת ילדים, אך מקפיד על הצוות שחולק את תשוקתו להכין סרטונים ולשתף אותם עם העולם. החיים הם משחק לדן, אבל הוא לא משחק כדי לנצח, הוא משחק כדי לשחק. דן מקבל כל אתגר כי הוא רוצה לדעת למה הוא מסוגל.
  • וינטון סגנונות - הוא דמות בולדוג צרפתי בכוכב הקרב. לברק יש פרווה לבנה עם חלקים חומים. יש לו אוזניים חומות, כתמים חומים בצידי ראשו, עיניים חומות, סמל דמוי לב חום בצד גופו וזנב חום קטן. היא אחת הדמויות הראשיות בכוכב הקרב.
  • שון קזמי - הוא חבר שגויס במהלך הסדרה גויס לצוות האלופים. אחד הדמויות הראשיות בבקוגן כוכב הקרב. שון הוא יפני עם מבנה בינוני; שיערו הכחול-בלונדיני מעט מעל צווארונו - סימן למרד בשבילו, שון נושא את עצמו כמו מבוגר; ההתנהגות הרצינית שלו באה לידי ביטוי בבחירת הבגדים שלו, חליפה כחולה נקייה. יש לו אחד לכל יום בשבוע, בדיוק כמו איינשטיין.
  • ליה וונגס - היא אחת הדמויות הראשיות בכוכב הקרב. צ'ילה-אמריקאית, ליה וונגאס היא ייחודית כפי שהם באים. כאשר דן ו וינטון לא הצליחו להפוך את הפעלול המגוחך שלהם לסרטון מצליח, ליה וונגאס היא שקרתה על ידי ועם כמה הצעות לא רצויות, הפכה את כל הסצנה שלהם. מבלי להחמיץ פעימה, דן ווינטון שאלו האם ליה וונגס אי פעם שקלה לביים. מאז, ליה וונגאס הייתה "הבמאית" של הצוות והחברה הטובה ביותר החדשה של דן ווינטון. ליה וונגס היא אמנותית, אקספרסיבית, בטוחה ומעוררת השראה לסובבים אותה. האנרגיה שלה נראית בלתי מוגבלת וליה וונגס רוצה אותך בזריקה - מי שאתה! לא משנה מה שתעשה, ליה וונגס תעזור לך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר האפשרית ... אלא אם כן אתה רוצה להוריד אותה. אז תיזהר! ליה וונגס לא מתמודדת עם 'שונאים'. היא בילתה את כל חייה בעמידה בפני אנשים שניסו לקחת אותה על היותה שונה - אך איש מעולם לא ניסה פעם שנייה. ליה וונגס חזקה כמו שהיא יצירתית ולעולם לא נרתעת מסכסוך, גם כשהיא צריכה. כמו החבר'ה, גם ליה וונגס עוסקת בגורם הכיף ומאמינה שמי שהולך עם האינסטינקט שלהם חי את החיים המאושרים ביותר. ליה וונגס היא הוגה מחוץ לקופסה המסייעת לאחרים למצוא את כישרונותיהם הנסתרים באמצעות ניסויים, פחד ואמפתיה.
  • בָּרָק - הוא דמות בולדוג צרפתי בבקוגן כוכב הקרב.

א- א- נונימוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בנטון - הוא דמות המשנה הגדולה המופיעה בכוכב הקרב של בקוגן . הוא אחיו הצעיר של פילומנה דוסק. דמות מסתורית, חידתית, בנטון דוסק משחק תפקיד מרכזי בעולמו של בקוגן. בתור איש עסקים מפורסם בעולם, משקיע, מהנדס וממציא, דוסק הוא באמת איש רנסאנס מודרני. הוא מדורג כאדם ה -79 העשיר ביותר בעולם ומדורג במקום ה -16 ברשימת האנשים המשפיעים ביותר בעולם של מגזין התרבות. עצם קיומם של הבקוגאן מעניין עניין רב לחשיכה. מבחינתו הם נופלים ממש בהתאם לאופן בו הוא רואה את עתידה של האנושות. מטרתו היא לשמור על בקוגן וכוחותיהם פתוחים. במילים אחרות, זמין לשימוש. לשם כך, בנטון מגייס דן Kouzo & The Ones מדהים כדי לסייע למסעו האישי לאסוף את תאי הליבה. בזמן שהוא מתחיל כמיטיב מסתורי, הוא מתגלה כאחד הבחורים הטובים, המדריך את הגיבורים הצעירים.
  • פילומנה - היא אנטגוניסט מרכזי אחר כך דמות משנה שמופיעה בכוכב הקרב של בקוגן . היא אחותו הגדולה של בנטון דסק. לפילומנה צורת גוף של שעון חול.
  • אל"ם ארמסטרונג טריפ - אל"ם ארמסטרונג טריפ הוא דמות המופיעה בכוכב הקרב של בקוגן . הוא קולונל צבאי לשעבר הם תופסים בקוגן והוא מהווה HaoS תגרה בהתחלה בקוגן שלו היא Pandoxx אך מאוחר יותר, עברתי לשלב Darkus ו בקוגן שלו הייתה Darkus Cloptor . מאוחר יותר בברית השריון. הוא המעבר שוב לתוך Pyrus במהלך הקרב הרכבת עם מגנוס שחור ו בקוגן שלו היה Serpenteze ו Cloptor על חצות רכבת קרב!. טריפ הוא הלוחם הראשי של מבוגר באקוגן של AAANIMUS. הוא עומד בראש קבוצה של לוחמים "משופרים אנושיים" מבוגרים. טריפ עונה ישירות לפילומנה ומוצא שנלחם בילדים משפיל ומחמיר. הוא לא משתף את חוסר שביעות הרצון שלו מהבוס שלו מכיוון שהוא איש חברה דרך-דרך. טריפ הוא גס וקור.

צוות אגזיט[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • AAY - הוא המנהיג של צוות אגזיט בבקוגן כוכב הקרב. לא הרבה ידוע עליו בשלב זה, למעט העובדה שהוא ונטוס. איי הוא לוחם בקוגן מתנשא ויהיר עם האישיות הגסה שתואמת. גם כאשר הוא מתמודד מול לוחמים שאינם לוחמים, איי מצפה שהעולם יציית לו ללא כל שאלה.
  • BEE - היא השנייה ב-הפקודה של צוות יציאה ב בקוגן כוכב הקרב . לא ידוע עליו הרבה.
  • CEE - הוא החבר הגדול & חיסון של צוות אגזיט בבקוגן כוכב הקרב. לא הרבה ידוע עליו בשלב זה, אלא שהוא דראקוס ברוולר.
  • DEE - הוא חבר צוות אגזיט בבקוגן כוכב הקרב. לא ידוע עליה הרבה בשלב זה, אלא שהיא סוכנת של האוס.
  • E - היא חברת צוות אגזיט בבקוגן כוכב הקרב. לא הרבה ידוע עליה כרגע, אלא שהיא פירוס בראולר.
  • הצייד טריפ - היא דמות המופיעה בכוכב הקרב בבקוגן . הוא מריב של Aquos, והאפוטרופוס שלו Bakugan הוא Krakelios . בהמשך יועבר לצורך Ventus ברולר עם הגרדיאן חדש בקוגן Harperion ו Geogan Viperagon.
  • ריוט - היא דמות המופיעה בכוכב הקרב בקוגן . היא קטטה של ונטוס, והאפוטרופוס שלה בקוגן הוא מקסוטאור. תופעת קרב בקוגן זאת בת 6 מפונקת ומפחידה. מכירה פומבית של יכולותיה למציע הגבוה ביותר, ריוט מצאה בית שני נוח עם AAAnimus Inc. ריוט מונעת אך ורק על ידי צבירת כסף ודברים יפים. ריוט עובדת עבור AAANIMUS ותגיע לכל מקום שנדרש לה כדי לקדם את יעדי החברה, המטרה האישית העיקרית שלה היא להיות הלוחם הכי טוב והכי חמוד באקוגן אי פעם. משונה, מוקדם ומפחיד.
  • קורין - הוא דמות מרכזית המופיעה בבקוגן כוכב הקרב . הוא עובד עבור AAAnimus Inc. והוא חבר של צוות האגזיט. הוא Darkus תגרה ו בקוגן Guardian שלו הוא Garganoid.
  • מגנוס בלאק - הוא דמות חוזרת המופיעה בבקוגן כוכב הקרב. הוא דרקוס של דארקוס והאפוטרופוס שלו באקוגאן הוא מזיק. ילד רעולי פנים הנושא את ניליוס החזק שהופך לדן היריב מספר אחת. למגנוס אין עניין בתהילה ושומר על זהותו בגדר תעלומה. למרות שעבד עבור AAAnimus, מגנוס מאמין מאוד בקוד הבושידו של הסמוראים - אם כי הוא איבד את דרכו בבירור. בסופו של דבר נלמד שמגנוס בחר בדרך זו למטרה נעלה - AAAnimus מבטיח טכנולוגיה מצילת חיים ותרופות לאחותו, שאיננה מסוגלת למחלה נדירה. למרות שהוא נלחם להציל את אחותו, חלק ממגנוס מתבייש במעשיו, ולכן הוא מסתתר מאחורי מסכה וקוד הכבוד הקפדני שלו בשטח. מגנוס, חמוש בקאדר של בקוגן חזק, הוא הקרב הכי טוב שיש ... פרט לדן קוזו. מגנוס לא אוהב מיד את דן משום שברור שהילד הזה מיוחד והקשר שלו לבקוגן שלו הוא אצילי. מגנוס הופך את הקנאה שלו לכונן.

בקוגנים ע'1[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דרקונואיד
  • טרוקס
  • הידרוסי
  • פגטריקס
  • הוולקור
  • מטורף
  • פירוויאני
  • גורין
  • טרינו
  • טיקו
  • סינדיוס
  • קליון
  • גורטיון
  • קובבו
  • לופיתאון
  • טורטוניום
  • דהה נינג'ה
  • ויקרוס
  • ארטולי
  • פדרוס
  • קראקליוס
  • סקורפורוס
  • גרגנואיד
  • לא טוב
  • וויבם
  • מנטנואיד
  • אפוליון
  • הידרנואיד
  • זנטאור
  • טרונקאניוס
  • קלופטור
  • דוב
  • גריזלי
  • מִתאַגרֵף
  • מקסוטאור
  • פנדוקס
  • סרפנטזה

פיתוח הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הידיעה על השקה מחודשת של בקוגן פרצה לראשונה בסוף 2015 באמצעות מצגת משקיעים שערכה ספין מאסטר. המידע על הפרויקט נותר דל עד נובמבר 2017, כאשר החברה חשפה כי הסדרה החדשה תושק בשנת 2018/2019. זמן קצר לאחר מכן התגלה כי ספין מאסטר הגיש סימן מסחרי לשם "Bakugan Battle Planet". בחודש ינואר שלאחר מכן אישרה קורוס בידור את חברת הבת שלה בנלוונה שתשתף פעולה שוב עם TMS Entertainment בסדרת האנימציה.

לקראת ההשקה המחודשת, הגיש ספין מאסטר תביעות בגין הפרת פטנטים נגד קבוצת אלפא, גואנגזו ג'ינג'ונג לונג- דונג טכנולוגיה תרבות יצירתית ומטל על כך שעל פי החשד הפרו את הפטנטים של בקוגן במשרדיהם של Screechers Wild, Eonster Hunter ו- Mard. מנכ"ל שותף הספין מאסטר, רונן הררי, הצהיר כי בקוגאן יוצג מחדש ברחבי העולם בשנת 2019.במרץ 2018 תיאר הררי את סדרת האנימציה החדשה כמנצלת פורמט של אחת-עשרה דקות. הדבר נעשה על פי בקשתה של שותפת השידור Cartoon Network, שחשה שזמן הריצה של המקור בן 22 הדקות אינו מושך את הדור הנוכחי של הילדים. החלטה לכלול עוד אלמנטים קומיים התקבלה. תמונה לקידום אתחול מחדש עלתה לראשונה ביוני 2018 באמצעות מסמך משקיע אחר של ספין מאסטר. החברה הכריזה רשמית על Bakugan Battle Planet ב־9 באוקטובר 2018. ספין מאסטר חשף כי סדרת האנימציה תעלה בבכורה בדצמבר שלאחר מכן ברשת Cartoon בארצות הברית ובטלטון בקנדה עם הצעצועים ומכנסי האינטרנט המקוונים הבאים לאחר זמן קצר. Cartoon Network גם קלט את ההצגה עבור השקה 2019 באמריקה הלטינית, EMEA, אוסטרליה ו ניו זילנד. באסיה, הסדרה תופץ על ידי TMS Entertainment עם טקרה טומי המטפלת בקו הצעצועים.ב־16 באוקטובר 2019 הוכרז כי חודשה לעונה שנייה בשם Bakugan: Alliance Armored, שהושק לראשונה בשנת 2020.העונה השלישית Bakugan: Geogan Rising הופיעה לראשונה בשנת 2021.

אנימציה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקוגן כוכב הקרב הוא הפקה משותפת בינלאומית. הסדרה מופקת ב- TMS Entertainment עם סיוע נוסף של Nelvana Enterprises ו- Spin Master Entertainment . קאזויה איצ'יקאווה ביים את הסדרה. Kazuhiko Inukai כמו גם Man of Action Studios משמשים כעורכי סיפור. תסריטי הפרקים נכתבים בעיקר ביפן, כאשר סופרים אמריקאים תורמים מדי פעם. העונה הראשונה מורכבת ממאה פרקים של אחת עשרה דקות שמחולקים גם הם כ 50 עשרים ושתיים דקות. הסדרה עלה לראשונה בארצות הברית ברשת Cartoon ב־23 בדצמבר 2018, כאשר 20 הפרקים הראשונים הועמדו לרשותם בשירותי הווידאו לפי דרישה של הערוץ בימים שקדמו. הסדרה קיימה אז אירוע בכורה ליניארי בן חמישה ימים לפני שהתמקמה במשבצת הקבועה שלה ב־12 בינואר 2019. בקנדה, הסדרה הושקה בטלטון ב־31 בדצמבר 2018 באמצעות פעלול בכורה דומה של חמישה ימים לפני שהתוכנית הופיעה לראשונה בה משבצת רגילה ב־12 בינואר 2019. שידורים חוזרים החלו לעלות בערוץ האחות YTV ב -11. בבריטניה, הסדרה הוקרנה בבכורה ברשת קריקטורה ב־23 במרץ 2019, עם שידור חופשי לשידור בפופבעקבותיו ב־2 בספטמבר. באוסטרליה הופעת הבכורה לטלוויזיה בתשלום התרחשה ברשת הקריקטורה ב־6 באפריל 2019 עם שידור ארצי ב־9Go! החל מה- 14 ביולי.

העונה הראשונה שהושקה ביפן בטלוויזיה בטוקיו ובתחנות אחרות של רשת TX ב -1 באפריל 2019. שיר הנושא הפותח נקרא "Jounetsu Jamboree" (情 熱 ジ ャ ン リ リ, Jōnetsu Janborī, "Passionate Jamboree") עם נושא הסיום הוא שכותרתו "Be my story", שני השירים שבוצעו על ידי HiHi Jets. הגרסה היפנית כוללת גם ניקוד מוזיקלי שונה לחלוטין שהלחין יאסוהארו ​​טקאנאשי.

לצד סדרת טלוויזיה, מאסטר הספין השיק סדרה של מכנסי אינטרנט אנימציה בשם בקוגן: מעבר הקטטה על YouTube . הם מציגים את יצורי בקוגן במצבים קומיים.

סקירה כללית של הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סקירה כללית של הסדרה
עונה מס' פרקים בעונה תקופת שידור בישראל
שידור ראשון שידור אחרון
1 50 13 במרץ 2016 14 ביולי 2016
2 52 4 בפברואר 2018 2 באוגוסט 2019
3 50 1 בספטמבר 2019 8 ביולי 2020

פרקים עונה 1: כוכב הקרב[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים מלאים

(11 ד'ק)

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית
1 + 2 1 1-א Origin of the Species המקור
1-ב
3 2 2-א Burger Run בורגר ראן
4 2-ב Monkey See, Monkey Don't קוף ראה, קוף אל
5 3 3-א Bully For You בריון בשבילך
6 3-ב Trolling For Laughs טרולים לצחוקים
7 4 4-א Local Heroes גיבורים מקומיים
8 4-ב Pegatrix פגטריקס
9 5 5-א Frenemies פרנמיות
10 5-ב Strata's Fear הפחד של שכבות
11 6 6-א Dog Daze כלב דייז
12 6-ב In Focus בפוקוס
13 7 7-א The Exit היציאה
14 7-ב The Lost and the Cost האבודים והעלות
15 8 8-א Mr. Moon מר ירח
16 8-ב What's Wrong With Dan מה לא בסדר עם דן?
17 9 9-א Rubbed the Wrong Way שפשף את הדרך הלא נכונה
18 9-ב Babysitting Bedlam בייביסיטר בדלם
19 10 10-א Mask of Power מסכת כוח
20 10-ב Story Holes חורי סיפור
21 11 11-א Home on the Run בית במנוסה
22 11-ב Top Slot חריץ עליון
23 12 12-א Father and Friends אבא וחברים
24 12-ב Midsummer Nightmare סיוט אמצע הקיץ
25 + 27 13 13-א Dawn Before Dusk שחר לפני חשכה
13-ב
27 14 14-א Stratified מְרוּבָּד
28 14-ב Maze Daze מבוך מבוך
29 15 15-א All Jungled Up כל הג'ונגל
30 15-ב Outer Demons שדים חיצוניים
31 16 16-א Matter of the Mind עניין השכל
32 16-ב Core Cell תא הליבה
33 17 17-א Subterranean Homesick Blues בלוז הומיסיק תת-קרקעי
34 17-ב Honey Struck מותק מוכה
35 18 18-א Shun Shine שון שיין
36 18-ב Ronin Son רונין הבן
37 19 19-א Framing Device מכשיר מסגור
38 19-ב Bad Actors שחקנים גרועים
39 20 20-א Tripped Up מעד
40 20-ב Power Tripp כוח טריפ
41 21 21-א A Real Steal גניבה אמיתית
42 21-ב Lightning Unleashed ברק משוחרר
43 22 22-א The Throw Down לזרוק למטה
44 22-ב Brawl for It All קטטה על הכל
45 23 23-א Career Opportunities אפשרויות קריירה
46 23-ב Punch the Clock אגרוף את השעון
47 24 24-א High Flying מעופף גבוה
48 24-ב Backfire Brawl קטטה באש
49 25 25-א Hostile Take Over השתלטות עוינת
50 25-ב The Big Bounce ההקפצה הגדולה
51 + 52 26 26-א Awesome vs. AAAnimus האלופים נגד א- א- נונימוס
26-ב
53 27 27-א The Forbidden Isle האי האסור
54 27-ב New World Orders הזמנות עולם חדשות
55 28 28-א In the Wild בטבע
56 28-ב Call Me Old Brakken תקרא לי בראקן הזקן
57 29 29-א Hide Matrix and Seek הסתר מטריקס וחפש
58 29-ב Or Forever Hold Your Peace או לנצח השקט
59 30 30-א Two Sides of the Coin שני צדדי המטבע
60 30-ב The Race for Gold המירוץ לזהב
61 31 31-א Seek and Hide מחבואים
62 31-ב Family First משפחה קודם
63 32 32-א A Door Closes, A Door Opens דלת נסגרת, דלת נפתחת
64 32-ב Kazami's Gambit הגמביט של קאזמי
65 33 33-א A Devil on Your Shoulder שטן על הכתף שלך
66 33-ב Vestral Visions חזיונות וסטרליים
67 34 34-א Bakuzoned! בקוזונים!
68 34-ב The Golden Secret סוד הזהב!
69 35 35-א The Bakugan Breakers שוברי הבקוגן
70 35-ב The Awful Ones הנוראים
71 36 36-א The Mask of Pride מסכת הגאווה
72 36-ב The Graveyard of Courage בית הקברות של האומץ
73 + 74 37 37-א Vestroia וסטרויה
37-ב
75 38 38-א Too Much יותר מידי
76 38-ב Who Are You? מי אתה?
77 39 39-א Happy בחזרה לבראקיסטן
78 39-ב One Way or Another המשפט
79 40 40-א Stormy Weather סערה בלתי צפויה
80 40-ב Who Can It Be Now הפגישה
81 41 41-א In My Room בחדר שלי
82 41-ב An Army Of Their Own צבא משלהם
83 42 42-א Calling All Parents היחידה לסילוק בקוגנים
84 42-ב Nowhere To Turn סרטון
85 43 43-א Girl Power כח נשי
86 43-ב Return To The Fold המצודה
87 44 44-א Kazami Family Feud סכסוך במשפחת קזאמי
88 44-ב Greatest of the Kazami הקזאמי הגדול מכולם
89 45 45-א Our Ugly Selves העצמי המכוער שלנו
90 45-ב Thryno Lives! ת'רינו חי!
91 46 46-א The Healing Challenge אתגר הריפוי
92 46-ב The Golden Drome דרום הזהב
93 47 47-א The Golden Forge זיוף הזהב
94 47-ב A Deep Hibernation תרדמת שינה עמוקה
95 48 48-א At The Beginning, An Ending בהתחלה, סוף
96 48-ב This Late Hour שעה מאוחרת זו
97 + 98 49 49-א Bakuzon at the Gate בקוזון בשער
49-ב
99 50 50-א Planet-Ception כוכב לכת-תפיסה
100 50-ב United We Stand אנו עומדים מאוחדים

עונה 2 : ברית השריון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקוגן: ברית השריון (ア ー マ ー ド ア ラ イ ア ン /Bakugan Āmādo Araiansu/Bakugan: Armored Alliance)

היא העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה המונפשת ביפן בקוגן כוכב הקרב. ברית שריון מופנה על ידי קאזויה איצ'יקאווה עבור TMS בידור, מפעלים Nelvana ו ספין מאסטר בידור.

העונה הופיעה לראשונה בקנדה ב טלטון ב־16 בפברואר 2020 ובהמשך שודרה מחדש ב YTV החל מה -6 במרץ 2020. רשת קריקטורות החלה לשדר את התוכנית בארצות הברית ב -1 במרץ 2020, עם פרקים שהועמדו לרשותם באמצעות פלטפורמות הווידאו לפי דרישה שלה לפני השידור הליניארי שלהם. ביפן, ברית שריון התחיל לזרום הלאה אמזון פריים וידאו, יוטיוב ומספר שירותים נוספים החל מה -3 באפריל 2020.

היכרות בולטת כוללת את באקו-גיר, הדומים לבאקו - נאנו ולציוד הקרב מהסדרה המקורית. שער המאמן הוא הציג גם, המתפקד כמו שער קארד אבל נראה להיות קוסמטי, אבל זה עוזר לשחקנים ללמוד איך לגלגל בקוגן שלהם.

בנוסף, סגנון האריזה השתנה לצבע אפור, BakuCores עוצבו מחדש, ובבקוגן מודפסים כעת על סמל הסיעה שלהם.

דמויות ע'2[עריכת קוד מקור | עריכה]

צוות האלופים[עריכת קוד מקור | עריכה]

    • דן קוזו - הוא הגיבור הראשי בכוכב הקרב בקוגן. קווקזי, גובה בינוני ומבנה אתלטי. שיער כהה עם פסים אדומים שהיה לו מאז הלידה. לבושו של דן יש כשרון מודרני ועז עירוני. עם נעלי הספורט, הכפפות והמגניבות הכי מגניבים, דן נראה שהוא יכול לרכוב על כל אופניים, קרש או סט מגלשים עד לקיר אם היית מבקש ממנו. דן הוא החלק "הכישרון" של הקטטנים המדהימים. כוון מצלמה לעבר הילד הזה, תן לו משימה והוא בטוח יביא ביצועים "כמו". דן הוא אתלטי, יוצא, מכיל ותומך - מנהיג טבעי, למרות שהוא לא חושב על עצמו כאחד. במהלך חייו הקצרים קסומים, דן עשה המון חברים אבל הוא נאמן בחריפות לשני besties שלו, סגנונות וינטון ואת ליה Venegas. הם עברו המון ביחד וגם כשעברו חילוקי דעות אף אחד אף פעם לא הולך הביתה מטורף. זה הכלל עם דן: "השמש לא שוקעת עד שאנחנו מסתדרים." ככה יוצרים חברות לכל החיים. כוח טבע כריזמטי שלא יאמר למות, דן יכול להסתובב עם כל קבוצת ילדים, אך מקפיד על הצוות שחולק את תשוקתו להכין סרטונים ולשתף אותם עם העולם. החיים הם משחק לדן, אבל הוא לא משחק כדי לנצח, הוא משחק כדי לשחק. דן מקבל כל אתגר כי הוא רוצה לדעת למה הוא מסוגל.
    • וינטון סגנונות - הוא דמות בולדוג צרפתי בכוכב הקרב. לברק יש פרווה לבנה עם חלקים חומים. יש לו אוזניים חומות, כתמים חומים בצידי ראשו, עיניים חומות, סמל דמוי לב חום בצד גופו וזנב חום קטן. היא אחת הדמויות הראשיות בכוכב הקרב.
    • שון קזמי - הוא חבר שגויס במהלך הסדרה גויס לצוות האלופים. אחד הדמויות הראשיות בבקוגן כוכב הקרב. שון הוא יפני עם מבנה בינוני; שיערו הכחול-בלונדיני מעט מעל צווארונו - סימן למרד בשבילו, שון נושא את עצמו כמו מבוגר; ההתנהגות הרצינית שלו באה לידי ביטוי בבחירת הבגדים שלו, חליפה כחולה נקייה. יש לו אחד לכל יום בשבוע, בדיוק כמו איינשטיין.
    • ליה וונגס - היא אחת הדמויות הראשיות בכוכב הקרב. צ'ילה-אמריקאית, ליה וונגאס היא ייחודית כפי שהם באים. כאשר דן ו וינטון לא הצליחו להפוך את הפעלול המגוחך שלהם לסרטון מצליח, ליה וונגאס היא שקרתה על ידי ועם כמה הצעות לא רצויות, הפכה את כל הסצנה שלהם. מבלי להחמיץ פעימה, דן ווינטון שאלו האם ליה וונגס אי פעם שקלה לביים. מאז, ליה וונגאס הייתה "הבמאית" של הצוות והחברה הטובה ביותר החדשה של דן ווינטון. ליה וונגס היא אמנותית, אקספרסיבית, בטוחה ומעוררת השראה לסובבים אותה. האנרגיה שלה נראית בלתי מוגבלת וליה וונגס רוצה אותך בזריקה - מי שאתה! לא משנה מה שתעשה, ליה וונגס תעזור לך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר האפשרית ... אלא אם כן אתה רוצה להוריד אותה. אז תיזהר! ליה וונגס לא מתמודדת עם 'שונאים'. היא בילתה את כל חייה בעמידה בפני אנשים שניסו לקחת אותה על היותה שונה - אך איש מעולם לא ניסה פעם שנייה. ליה וונגס חזקה כמו שהיא יצירתית ולעולם לא נרתעת מסכסוך, גם כשהיא צריכה. כמו החבר'ה, גם ליה וונגס עוסקת בגורם הכיף ומאמינה שמי שהולך עם האינסטינקט שלהם חי את החיים המאושרים ביותר. ליה וונגס היא הוגה מחוץ לקופסה המסייעת לאחרים למצוא את כישרונותיהם הנסתרים באמצעות ניסויים, פחד ואמפתיה.
    • בָּרָק - הוא דמות בולדוג צרפתי בבקוגן כוכב הקרב.
    • אג'יט - הוא הדמות הראשית החדשה הופיעה בקוגן: שריון הברית, הוא הראשון Aurelus ברולר ואת החבר החדש שהצטרפו הבריונים המדהימים . שלו Guardian בקוגן הוא Aurelus Pharol . בשנת Geogan Rising אחרי היעדרות של Pharol, בקוגן Guardian החדש שלו הוא Aurelus Pincitaur .הוא נוטה לשכוח שמות, במיוחד צ'יינה פרעות. הוא אוהב לשחק מתיחות כמו ווינטון סטיילס אבל לא הרבה. עם זאת, כגנב פנטום או כאשר הוא מתמודד עם האוויק וצוותו, הוא הראה שהוא די רציני. בסך הכל, הוא די ידידותי ואדם נחמד.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • מגנוס בלאק
  • אמילי בלק
  • מהומה בסין
  • האוויק
  • מק'ק
  • סופי ג'ודסון וורפילד
  • קאלווי סטורם
  • הָבְנֶה
  • אוורט ריי
  • צ'אד
  • צ'סטר
  • טריי
  • פפה
  • מר ב

בקוגנים ע'2[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דרקונואיד
  • גילטור
  • טרוקס
  • באטריקס
  • הידרוסי
  • רמפריאן
  • סאירוס
  • הוולקור
  • מחמצן
  • פרול
  • אוקסילטאור
  • מטורף
  • אנוך
  • ברבטרה
  • ציקלואיד
  • Centipod
  • סימוגה
  • מקסודון
  • רייראזו
  • צברוס

פרקים עונה 2 : ברית השריון[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים מלאים

(11 ד'ק)

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית
101 51 1-א The Mysterious Boy הילד המסטורי
102 1-ב A New Power כח חדש
103 52 2-א Baku-Gear באקו-ציוד
104 2-ב Bakugan Rock! בקוגן רוק!
105 53 3-א Brawler Headhunting הצייד
106 3-ב Lightning's Entrance Exam בחינת כניסה לברק
107 54 4-א Trouble Busters! צרות באסטרס!
108 4-ב French Fry Wars מלחמות פריי צרפתיות
109 55 5-א The Phantom Thief Comes to Call גנב הרפאים בא להתקשר
110 5-ב Phantom Thief Ajit גנב הפנטום אג'יט
111 56 6-א The Lady and the Queen הגברת והמלכה
112 6-ב The AB's Silver Screen Debut הבכורה במסך הכסף של AB
113 57 7-א Nice to Meet You, Bakugan! נעים להכיר אותך, בקוגן
114 7-ב Magnus מגנוס
115 58 8-א The Bakugan Battle League קרב הבקוגנים האגדי
116 8-ב The Ancient Elder הזקן הקדום
117 59 9-א Bakugan Wynton בקוגן ווינטון
118 9-ב The Boy From Brazil הילד מברזיל
119 60 10-א Haunted House הבית הרדוף רוחות
120 10-ב Two of a Kind שני סוגים
121 + 122 61 11-א Magnus P.I. מגנוס פ.י
11-ב
123 + 124 62 12-א Amazing training camp מחנה אימונים של האלופים
12-ב
125 63 13-א The Bakugan Battle League Begins תחילת ליגת הבקוגן
126 13-ב Riot vs. Ajit ריוט נגד אג'יט
127 64 14-א Kung Fu Master קונג פו מאסטר
128 14-ב A Battle of Popularity קרב הפופולריות
129 65 15-א The Mysterious Revenger הנקמה המסתורית
130 15-ב Wynton Vs. Lia ווינטון נגד ליה
131 66 16-א The Best Friend החבר הכי טוב
132 16-ב Thief and Brawler גנב וקטטה
133 67 17-א Final Battle! Dan Vs. Ajit הקרב האחרון!
134 17-ב Secrets Exposed סודות שנחשפו
135 68 18-א Here Comes Haavik הנה בא האוויק
136 18-ב The Fusion Bakugan Arrive פיוג'ן בקוגן מגיעים
137 69 19-א The Director הבמאי
138 19-ב Queen Ebony המלכה אבוני
139 70 20-א Sophie, the Bakuganist סופי, הבקוגניסטית
140 20-ב Midnight Train Battle! קרב רכבת החצות!
141 71 21-א Dangerous Dealings עסקאות מסוכנות
142 21-ב The Hunter Returns הצייד חוזר
143 + 144 72 22-א Farewell, Phantom Thief פרידה, גנב הרוחות
22-ב
145 73 23-א The Awesome Brawlers and Haavik השחקנים האלופים והאביק
146 23-ב First Fusion! Drago and Tretorous פיוז'ן ראשון! דרגו וטרטרוס
147 74 24-א The Puppet Awesome Brawlers השחקנית הבובה האלופה
148 24-ב The Return of Sophie שובה של סופי
149 75 25-א Wynton's Reality Show תוכנית הריאליטי של וינטון
150 25-ב Bakugan Soccer כדורגל בקוגן
151 76 26-א Shun and Lightning שון והברק
152 26-ב Premonition of A Storm התחושה של הסערה
153 77 27-א Superstar Dan הכוכב דן
154 27-ב Awesome Brawlers on Vacation האלופים בחופשה
155 78 28-א Bakugan Battle League, Tokyo Edition ליגת הקרב של בקוגן, בטוקיו
156 28-ב Battle Royal קרב מלכותי
157 79 29-א The Second Stage Begins השלב השני
158 29-ב Mechanoids Attack! התקפת מכנואידים!
159 + 160 80 30-א The Other Fight! הקרב האחר
30-ב
161 81 31-א The Bakugan Battle League Dash! בקוגן הקרב האגדי
162 31-ב The Final Stage השלב האחרון
163 82 32-א The Tokyo Catastrophe הקטסטרופה של טוקיו
164 32-ב Bakugan Battle League Finale בקוגן הקרב האגדי האחרון
165 83 33-א Champion of the Universe, Dan אלוף היקום, דן!
166 33-ב Operation Babysitter המבצע
167 84 34-א Beastie Team Battle קרב צוות ביסטי
168 34-ב Ajit and Lia אג'יט וליה
169 85 35-א Once More into the Maze חזרה למבוך
170 35-ב Grandpas in the Wild בטסע
171 86 36-א The Past Revealed חשיפה של העבר
172 36-ב Run! A Storm's on the Way סופה בדרך!
173 87 37-א Golden Bakugan Encounter הפגישה עם הבקוגן המוזהב
174 37-ב Ties of Gold קשר זהבי
175 88 38-א Nightmare סיוט
176 38-ב Bad Dan דן הרע
177 89 39-א Dusk Industries Under Attack תעשיות דאסק תחת התקפה
178 39-ב Taking Dan Back דן בחזרה
179 90 40-א Who's the Fake? מי המזויף?
180 40-ב Trouble Busters! 2 צרות באסטרס! 2
181 91 41-א Bakugan Battle Circus קרקס בקרב בקוגן
182 41-ב Ebony Manor מנור אבוני
183 92 42-א Everett's Trap המלכודת של אוורט
184 42-ב Kazami Vs. Mc Q קאזמי נגד מק קיו
185 93 43-א The Awesome Burger Brawl קטטת ההמבורגר האלופה
186 43-ב Master and Apprentice מאסטר וחניך
187 94 44-א Bakugan Uproar בקוגן הפרופ
188 44-ב The Fusion Bakugan Sabrus צברוס היתוך בקוגן
189 95 45-א Ancient Golden Bakugan Garillion גריליון בקוגן הזהב העתיק
190 45-ב The Name of Infinity השם האינסופי
191 96 46-א In the Darkness באפלה
192 46-ב Indecisive Emily אמילי לא החלטית
193 97 47-א The Eclipse ליקוי
194 47-ב Follow Haavik! עקוב אחר האוויק
195 98 48-א Tiko's Back?! טיקו חוזר?
196 48-ב Arise, Ultimate Infinity! קום, האינסוף האולטימטיבי!
197 + 198 99 49-א The AB Bakugan Battle League! ליגת הקרב שלAB בבקוגן
49-ב
199 100 50-א Haavik's Challenge האתגר של האוויק
200 50-ב Storm Haavik's Tower! מגדל סערת האוויק!
201 101 51-א Awesome Brawlers vs. Haavik האלופים נגד האוויק
202 51-ב Their Fights הקרב שלהם
203 102 52-א Haavik's Final Show מופע הגמר של האוויק
204 52-ב Miracle Planet כובב הפלא

בקוגן:סיפורי האלופים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקוגן: סיפורי האלופים ( יפנית :爆丸バトルプラネットショートアニメ, הפבורן : בקוגן Batoru Puranetto שוטו אנימה, מואר "בקוגן כוכב הקרב קצר אנימה"), היא סדרה של אנימציה WEB- הסדרה באה בקצרים המציגים את הדמויות מהתכנית באינטראקציה בצורה קומית יותר. הוא מוזרם ביוטיוב דרך מגוון מקורות רשמיים. באנגלית הסדרה זמינה דרך ערוצי Bakugan, Cartoon Network ו- Teletoon, כמו גם Prime Video . הקצרים משודרים גם כתוכנית ביניים בחלק מהערוצים הליניאריים שמפעילים את הסדרה.

ביפן הסדרה מועברת בערוץ היוטיוב Bakugan בשפה היפנית, כמו גם ב- CoroCoro Comic . אוסף המכנסיים הקצרים שודר בטלוויזיה בטוקיו ובתחנות אחרות של רשת TX ב -1 ביולי 2019 כפרק "נוסף" של סדרת הטלוויזיה " באטל פלנט ". ספיישל שני רץ ב־7 באוקטובר 2019.

פרקים:סיפורי האלופים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק בסדרה מספר הפרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית
103 1 Dorago VS Niriasu דוראגו נגד ניריאסו
104 2 Battle for the Joystick קרב על הג'ויסטיק
105 3 Teamwork Makes the Dream Work עבודת צוות הופכת את העבודה לחלומית
106 4 A Bakugan By Any Other Name בקוגן בכל שם אחר
107 5 Take 23 קח 23
108 6 Snack Attack התקפת חטיפים
109 7 Bad Bakugan Brawl קטטה רעה של בקוגן
110 8 Bedtime for Bakugan שעת שינה לבקוגן
111 9 Scorching Cold" קור וחום
112 10 Gym Socks of Doom גרבי כושר של אבדון
113 11 Soccer Brawl קרב בכדורגל
114 12 Tag Team Bakugan Brawl תג הצוות של האלופים
115 13 Rub-A-Dub רוב-א-דאב
116 14 Playground Showdown עימות משחקים
117 15 Zen and the Art of Not Brawling זן ואמנות לא קרבות
118 16 Trox's Wild Ride נסיעה פראית של טרוקס
119 17 Pranks A Lot מתיחה
120 18 Skatebrawling סקייטבראוטינג
121 19 Brawltime Story סיפור הקרב
122 20 Moment of Tooth רגע של שון
123 21 Full Moon ירח מלא
124 22 Dodge Brawl דודג 'קטטה
125 23 Surprise, Surprise הפתעה
126 24 Excuse You סלח לך
127 25 A Bakugan Ghost?! Haunted HQ רוח הבקוגנים?
128 26 Bakugan Rescue Mission משימת הבקוגנים המסוכנת
129 27 BBG Begins! BBG מתחיל!
130 28 BBG Brawling Along BBG נלחם לבד
131 29 BBG The Epic Elimination BBG החיסול האפי
132 30 BBG Sky Brawl BBG שחקן השמיים
133 31 BBG Sky Brawl Finals BBG משחק השימיים הסוף
134 32 BBG Joust Brawling BBG קרב ג'וסט
135 33 BBG Lights out Sumo Brawl for It All BBG מדליק את סומו הקרב על הכל
136 34 BBG Bakutoss BBG בקוגנים
137 - 138 35 BBG Tug-O-Brawl BBG משיכה-או-קרב!
36
139 37 Bakucore Brawl קטטה של ​​באקורה
140 38 A Cure for Hiccups תרופה לשיהוקים
141 39 Bakugan Tag תג הבקוגנים
142 40 Best Brawl Ever: Fade Ninja vs the Boxers הקרב הטוב ביותר אי פעם: דהה נינג'ה מול המתאגרפים
143 41 Best Brawl Ever: Cubbo vs Mantanoid הקרב הטוב ביותר אי פעם: קובבו מול מנטנואיד
144 42 Best Brawl Ever: Howlkor vs Artulean הקרב הטוב ביותר אי פעם:האולקר נגד ארתרלאן
145 43 Best Brawl Ever:Trox vs Krakelios הקרב הטוב ביותר אי פעם:טרוקס מול קרקליוס
146 44 Best Brawl Ever: Lupitheon vs Pandox הקרב הטוב ביותר אי פעם:לופיתאון נגד פנדוקס
147 45 Best Brawl Ever:Maxotaur vs Nillious הקרב הטוב ביותר אי פעם:מקסוטאור מול נילוס
148 46 Best Brawl Ever:Gorthion vs Serpenteze הקרב הטוב ביותר אי פעם: גרטיון מול סרפנטזה
149 47 Best Brawl Ever:Drago vs Hyrdorous הקרב הטוב ביותר אי פעם:דרגו מול הורדורוס
150 48 Best Brawl Ever:Kellion vs Skorporos הקרב הטוב ביותר אי פעם:קליון מול סקורפורוס
151 49 Drago Maximus vs Titan Nillious דרגו מקסימוס מול טיטאן ניליוס
152 50 Drago Evolution Story סיפור האבולוציה של דרגו