שיחה:נאור אורמיה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת 79.180.17.249 בנושא אני

שלום ברצוני לתקן את הערך הדל של נאור עם מידע מפורט אודות האמן שאושר אישית על ידו. זה הטקסט:

נאור אורמיה (במקור נאור אורמיאן), הוא זמר ישראלי שכותב ומלחין את שיריו. אורמיה נולד ב-6 באפריל 1992 למשפחה ממוצא אשכנזי ומצרי וגר בראשון לציון.

הוא גדל בבית על השירים של אלביס וארית'ה פרנקלין לצד אום כולתום ופריד אל אטריש ומהם קיבל את ההשראה להביא משהו שונה בשירה שלו – שירי נשמה מזרחיים. אורמיה החל את דרכו המוסיקלית בתור מלצר מזמר, בין כישרונותיו אפשר לגלות גם דרבוקיסט בחסד כאשר את כישרון זה ניצל לטובת מימון המיקרופון הראשון שלו, בו השתמש להקלטת סקיצות לשיריו הראשונים.

את הפריצה הגדולה של אורמיה אפשר לייחס למנהלו האישי מנהל האמנים רוברטו בן-שושן שזיהה את הפוטנציאל הגלום בזמר הצעיר ולקח אותו תחת חסותו. בתאריך ה- כשהוא עוד לא בן 18 הוציא את שירו הראשון "איפה הימים" אותו כתב והלחין. השיר זכה להצלחה רבה וזינק לצמרת מצעד ההשמעות של תחנות הרדיו תוך הצמדת הכינוי "ג'סטין ביבר הישראלי". פחות מחודשיים לאחר מכן (15/3/10)שחרר אורמיה את שירו השני "אני מת לדעת" כאשר בהמשך נוספו עוד 2 שירים: "מה שאת צריכה"ו-"אהבת חיי" שיצאו כסינגלים לתחנות הרדיו. שירים אלו סימנו את אורמיה כאחת ההבטחות הגדולות במוזיקה הים תיכונית וגרמו לציפייה רבה לאלבום הבכורה.

ב-26/10 השיק אורמיה את אלבום הבכורה הנושא את שמו במופע השקה נוצץ וחגיגי. במקביל ליציאת האלבום לחנויות שוחררו ממנו עוד 2 סינגלים: "תהיי איתי" ו- "לכי לך" שנכתב על ידי יוסי בן דוד.

את החודש המוצלח חתם אורמיה בציון עוד פסגה בקריירה הקצרה והמצליחה במצעדי הסיכום לשנת תש"ע זכה אורמיה להכרה כאשר זכה בתגלית השנה בתחנת רדיו דרום, רדיו ירושלים ותחנות אזוריות נוספות.

בימים אלו החל אורמיה לעבוד על אלבומו השני כאשר במקביל הוא כותב שירים לאמנים אחרים ומופיע ברחבי הארץ עם שירי האלבום. בקרוב הוא עתיד להתגייס לצה"ל.

אשמח אם תעדכנו את הערך בהתאם Hadadeliran (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

האם יש ברשותך מקורות למידע זה? Rhone •‏ 17:21, 4 בנובמבר 2010 (IST)תגובה
אני אבדוק ואתקן. ישרון - איך אני נוהג? 19:19, 4 בנובמבר 2010 (IST)תגובה
הוספתי כמה דברים, לא הבאתי מקורות כי אני בבית ויש לי בבית אינטרנט רימון שחוסם אותי. ישרון - איך אני נוהג? 19:45, 4 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

זה כל מה שאורמיה אמר לך על עצמו? אפילו דיסקוגרפיה אין פה,זה בקושי קצרמר!

דיסקוגרפיה אין, כי יצא רק דיסק אחד. בהתחשב בזה שזה הקריירה המוזיקלית שלו עוד לא ממש ארוכה זה נראה לי סביר. כמובן אם יש לך דברים רלוונטיים להוסיף (קודם כל - תמונה חופשית) אשמח להוסיף. ישרון - איך אני נוהג? 23:32, 4 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

החלפת התמונה[עריכת קוד מקור]

לא כדאי לשנות את התמונה לתמונה רלוונטית? הוא כבר מזמן הסתפר והתמונה הזאת בת שנה בקירוב. דודג' - שיחה 16:29, 24 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה


  • אני מכירה את נאור שנים ורציתי לדעת מי אמר שהשם משפחה במקור זה אורמיאן?? שטויות במיץ!
זה השם שבו הוא רשום באקו"ם, כפי שאפשר לראות למשל כאן. מור שמש - שיחה 20:18, 21 במרץ 2012 (IST)תגובה

אני[עריכת קוד מקור]

Valentino Rossi - ALONE 79.180.17.249 05:16, 23 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה