אודיסי ג'ונס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אודיסי ג'ונס
Odyssey Jones
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 17 במאי 1994 (בן 29)
ניו יורק, ארצות הברית
שם במה אודיסי ג'ונס
עומארי פאלמר
משקל 184 ק"ג
גובה 1.96 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 7 בנובמבר 2019 – הווה (4 שנים ו־23 שבועות)
מאמנים WWE Performance Center
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עומארי ג'אהי פאלמראנגלית: Omari Jahi Palmer; נולד ב-17 במאי 1994) הידוע יותר בשם הבמה שלו, אודיסי ג'ונס הוא מתאבק אמריקאי, המופיע בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית NXT.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פאלמר נולד ב-17 במאי 1994 בניו יורק. בתקופת שהותו בתיכון לונגווד, הוא לקח חלק בענפי ספורט כמו פוטבול, כדורסל, לקרוס והיאבקות. פאלמר למד באוניברסיטת סירקיוז, שבו סיים תואר ראשון בסוציולוגיה. במהלך שהותו באוניברסיטה זו, הוא היה חלק מקבוצת הפוטבול של הסירקיוז אורנג', בה תיפקד בעמדת קו ההתקפה עד שספג פציעה ברגלו בשנה האחרונה.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE‏ (2019–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוני 2018, פאלמר נבחן במבחן קבלה של ארגון ההיאבקות ה-WWE. בפברואר של השנה שבא לאחר מכן, הוא הוחתם על ידי הארגון ונשלח למתחם האימונים של ה-WWE Performance Center. בחודש מאי של שנת 2019, פאלמר קבע שיא דדליפט של 800 פאונד במתחם האימונים של ה-Performance Center, שיא ששבר את השיא הקודם של 775 פאונד אשר נקבע על ידי אוטיס.[1][2] קרב הבכורה שלו בארגון הגיע ב-7 בנובמבר, כשהפסיד לדקסטר לומיס במהלך מופע שלא הועבר לטלוויזיה.

לאחר היעדרות של למעלה משנה, פאלמר חזר ביולי 2021 תחת שם במה חדש, אודיסי ג'ונס, כשהתאבק לרוב בקרבות חושך (קרבות שלא שודרו בטלוויזיה) כחלק מהתוכנית סמאקדאון. הקרב הטלוויזיוני הראשון שלו התקיים ב-6 ביולי בפרק של התוכנית 205 לייב, בו הוא גבר על גרייסון וולר. ב-20 ביולי, הוא ערך את קרב הבכורה שלו בתוכנית NXT, כשרשם ניצחון על אנדרה צ'ייס במסגרת טורניר הפריצה של NXT לשנת 2021. ב-10 באוגוסט, הוא ניצח את טריי בקסטר בשלב חצי הגמר והעפיל לשלב הגמר בו הוא הפסיד לכרמלו הייס שבועיים לאחר מכן. ב-5 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT 2.0, ג'ונס נחל הפסד לאל. איי. נייט. שבועיים לאחר מכן, ג'ונס גבר על אנדרה צ'ייס. בפרק הספיישל NXT Halloween Havoc, שנערך ב-26 באוקטובר, ג'ונס הפסיד לרודריק סטרונג בקרב שאינו היה על אליפות ה-NXT במשקל קל של האחרון. את יתר אותה השנה, ג'ונס העביר בפיודים מול דמויות לא חביבות על הקהל כמו אנדרה צ'ייס ודיאמונד מיין.

בינואר 2022, פאלמר קרע את גיד פיקת הברך; הוא עבר ניתוח בהמשך אותו החודש.[3] ב-1 בנובמבר, ג'ונס רשם את קרב החזרה שלו, כשניצח את חאבייר ברנל. ב-13 בדצמבר, ג'ונס רשם ניצחון נוסף בקרב יחידים, על ון וגנר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]