האלמנה (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
האלמנה
The Widow
סוגה דרמה
מתח
פעולה
יוצרים הארי ויליאמס
ג'ק ויליאמס
כותבים הארי ויליאמס
ג'ק ויליאמס
בימוי סם דונובן
אולי בלקברן
שחקנים קייט בקינסייל
צ'ארלס דאנס
מתיו לה נווז
אלכס קינגסטון
באבס אולוסנמוקון
ג'קי אידו
שלום ניאדיקו
בארט פושה
לואיז ברילי
אולפור דארי אולפסון
ארץ מקור הממלכה המאוחדת
שפות אנגלית
מספר עונות 1
מספר פרקים 8
שידור
רשת שידור ITV עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 1 במרץ 2019 – הווה עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

האלמנהאנגלית: The Widow) היא סדרת דרמה בריטית שכתבו הארי וג'ק ויליאמס. הסדרה שודרה ברשת ITV הבריטית ובשירות הזרמת המדיה פריים וידאו של אמזון בהפצה בינלאומית. בסדרה מככבת קייט בקינסייל בתפקיד אישה שחושבת שבעלה נהרג בהתרסקות מטוס לפני שלוש שנים, אך מגלה שהוא עדיין חי ונמצא בקונגו.[1][2] הסדרה עלתה לשידור בפריים וידאו ב-1 במרץ 2019, וברשת ITV ב-8 באפריל 2019.[3]

תקציר עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוקבת אחר ג'ורג'יה ולס (קייט בקינסייל) שבעלה ויל נהרג בהתרסקות מטוס בקונגו שבאפריקה.[4] אחרי שלוש שנים, היא רואה גבר הדומה לבעלה בכתבת חדשות על הפגנות ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו. היא נוסעת לקינשאסה כדי לגלות את האמת על בעלה.[5] היא מתחילה לחפש תשובות, בעיקר על השאלה מדוע בעלה זייף את מותו. הסדרה בת שמונת הפרקים כוללת קווי עלילה שונים ונושאים כגון אלימות ושחיתות.[6]

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי
1 1 "מר טקילה" סם דונובן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
ג'ורג'יה ולס חיה לבדה באזור הכפרי של ויילס. היא צופה בכתבה חדשותית בטלוויזיה על מהומות ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, ומזהה בה את בעלה, שכפי שידוע לה נהרג בהתרסקות מטוס שלוש שנים קודם לכן. ג'ורג'יה, שהעבר עדיין רודף אותה, נוסעת לקונגו לגלות את האמת.
2 2 "Green Lion" סם דונובן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
כדי למצוא את בעלה, ג'ורג'יה נפגשת עם עמנואל. ביחד הם מנסים לאתר את פיטר בלו המסתורי. בינתיים ביאטריקס מגלה כיצד אריאל איבד את מאור עיניו.
3 3 "הניצולים" סם דונובן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
ג'ודית מארגנת לג'ורג'יה טרמפ עם קבוצה של עובדי סיוע רפואי, אבל האלימות באזור מערערת את המסע. פיטר מאלץ את אדידג'ה להשתתף במעשה מפחיד. אריאל נאלץ להתמודד עם הזוועות בעברו.
4 4 "ויולט" אולי בלקברן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
מרטין ואריאל מבקשים לגלות את זהותו של הגנרל הקשור להתרסקות המטוס, בעוד ג'ורג'יה מסכנת את עצמה כדי להתקרב לפיטר החמקמק.
5 5 "פוטזה" אולי בלקברן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
כשלבסוף ג'ורג'יה פוגשת את פיטר פנים אל פנים, היא נוקטת באמצעים קיצוניים כדי לגלות עוד על היעלמותו של ויל. ג'ודית חוזרת אל ביתה ומעלה זכרונות מעברה.
6 6 "העכביש והרשת" אולי בלקברן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
ג'ורג'יה ואדידג'ה במסע עמוק לתוך הערבה של קונגו, שמניב תוצאות בלתי צפויות. בינתיים מרטין ואריאל מחפשים תשובות לגבי התרסקות המטוס, ומתקרבים לסכנות שבדרכו של אזיקיווה.
7 7 "ויל" אולי בלקברן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
החיפוש אחר ויל מביא את ג'ורג'יה לרואנדה. עם הגעתה היא מתכוננת להבין סוף סוף מה קרה לבעלה, אבל היא אינה מוכנה למה שהיא מוצאת שם.
8 8 "נייג'ל" אולי בלקברן הארי ויליאמס וג'ק ויליאמס 1 במרץ 2019
אחרי הגילויים אודות ויל, ג'ורג'יה חוזרת לקינשאסה. אבל לפני שהיא יכולה לתקן את עוולות העבר, עליה להתמודד עם אלה שהיו נחושים למנוע ממנה לחשוף את האמת.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"האלמנה" היא הפקה משותפת של רשת ITV הבריטית ושל פריים וידאו.[7] צילומי הסדרה נערכו בדרום אפריקה, ויילס ורוטרדם. בשל החום הרב בחלק מאתרי הצילומים, בקינסייל התעלפה במהלך צילומי סצנה ואושפזה בבית חולים..[4][8][9]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Turchiano, Danielle (3 בינואר 2018). "Amazon and ITV Greenlight 'The Widow,' Starring Kate Beckinsale". {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Kate Beckinsale to Star in Amazon TV Thriller 'The Widow'". The Hollywood Reporter.
  3. ^ Debnath, Neela (15 בינואר 2019). "The Widow on ITV air date, cast, trailer, plot: When does The Widow start?". Express. Northern and Shell Media. נבדק ב-28 בינואר 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ 1 2 Patton, Rebecca. "You Won't Be Able To Stop Watching This Gripping New Amazon Thriller". Bustle (באנגלית). נבדק ב-2019-03-25.
  5. ^ Idato, Michael (2019-03-01). "Lean and taut, the new Amazon drama The Widow hits the ground running". The Sydney Morning Herald (באנגלית). נבדק ב-2019-03-25.
  6. ^ Lloyd, Robert. "Review: Amazon's thrillers 'The Widow' and 'White Dragon' are potato-chip bingeable". latimes.com. נבדק ב-2019-03-25.
  7. ^ Gilbert, Sophie (2019-03-03). "The Clumsy Predictability of 'The Widow'". The Atlantic (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2019-03-25.
  8. ^ Thomas, Gareth (25 בינואר 2019). "What time is The Widow on TV? What is it about, and who is in the cast?". Radio Times. נבדק ב-28 בינואר 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  9. ^ Gurung, Regina (2019-02-26). "'The Widow': Kate Beckinsale isn't the only star to watch out for in Amazon's upcoming suspense thriller". Media Entertainment Arts WorldWide. נבדק ב-2019-04-29.