האמת שאנו מחזיקים: מסע אמריקני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
האמת שאנו מחזיקים: מסע אמריקני
The Truths We Hold: An American Journey
מידע כללי
מאת קמלה האריס עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה ספר זיכרונות עריכת הנתון בוויקינתונים
נושא קמלה האריס עריכת הנתון בוויקינתונים
הוצאה
הוצאה בשפת המקור ספרי פינגווין
תאריך הוצאה 8 בינואר 2019 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עמודים 336
סדרה
ספר קודם Superheroes Are Everywhere עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
מסת"ב 978-0-525-56071-5
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

האמת שאנו מחזיקים: מסע אמריקניאנגלית: The Truths We Hold: An American Journey) הוא ספר זיכרונות מאת סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס.

הספר פורסם לראשונה בהוצאת ספרי פינגווין ב־8 בינואר 2019[1].

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

האריס מפרטת את חייה כבת למהגרים, וכילידת אוקלנד שבקליפורניה וגדלה בברקלי[1][2]. היא מספרת על שכונת ילדותה כמקום תומך ושכנים טובים ומתארת אותה כ"שכונה מאוחדת שנמצאות שם אחד לשני".

עם הגעתה לבגרות ולאחר לימודיה האקדמיים מספרת האריס על מינוייה לפרקליטת מחוז סן פרנסיסקו וזאת לאחר שניצחה בבחירות את הפרקליט המכהן. האריס מסבירה את ההחלטה שגרמה לה להתמודד לתפקיד בטענה שהיא רצתה לשרת את מה שקראה לו "קורבנות של מערכת משפט שבורה".

לאחר מכן הספר ממשיך בעבדותה של האריס כתובעת הכללית של קליפורניה (אנ') ומסתיים בבחירתה לסנאט האמריקאי בבחירות הכלליות שנערכו ב-2016 ובמאבקה נגד ממשל הנשיא דונלד טראמפ.

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מגזין ביקורת הספרים האמריקאי, קירקוס ריוויוז (אנ') השווה את הספר לטובה לספר הזיכרונות "חלומות מאבי" שכתב נשיא ארצות הברית ה-44, ברק אובמה ב-1995.

בנוסף לכך פורסמה לספר גם ביקורת חיובית מהיומון האמריקאי הוושינגטון פוסט, כותב הביקורת מציין כי לטענתו האזכור של האריס בספר על היועץ המשפטי לממשלת דלאוור, בו ביידן אולי היה גורם אפשרי לבחירתו של אביו, ג'ו ביידן בהאריס כשותפתו למירוץ בבחירות לנשיאות שנערכו ב-2020[3].

דניאל קורצלבן מהרדיו הציבורי "NPR" מתח ביקורת על הספר וטען כי חסרות בו אנקדוטות חזקות[4].[דרושה הבהרה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 Harris, Kamala (2019). The Truths We Hold: An American Journey. ISBN 978-0525560715.
  2. ^ Orenstein, Natalie (24 בינואר 2019). "Did Kamala Harris' Berkeley childhood shape the presidential hopeful? Long before she was a 2020 presidential contender, Kamala Harris was a resident of the Berkeley flats and a student at Thousand Oaks". Berkeleyside. נבדק ב-12 באוגוסט 2020. {{cite news}}: (עזרה)
  3. ^ Lozada, Carlos (14 באוגוסט 2020). "In her memoir, Kamala Harris calls for social change, but plays the inside game". The Washington Post. נבדק ב-28 באוגוסט 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ Kurtzleben, Danielle (8 בינואר 2019). "Kamala Harris' 'The Truths We Hold' Demonstrates What's Wrong With Campaign Books". NPR. נבדק ב-27 באוגוסט 2020. {{cite web}}: (עזרה)
ערך זה הוא קצרמר בנושא ספרים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.