הנוקמים הצעירים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה עוסק במיזם עתידי
ייתכן שנכללים בערך פרטים שהם בגדר הערכה, או כאלה שעשויים להשתנות עם התקדמות המיזם.
ערך זה עוסק במיזם עתידי
ייתכן שנכללים בערך פרטים שהם בגדר הערכה, או כאלה שעשויים להשתנות עם התקדמות המיזם.

"הנוקמים הצעירים" (באנגלית: The AVengerS) הם קבוצה של ילדים שיהיו בשנים 2026 ו-2027 בשני הסרטים הסוגרים בסדרת סרטי "הנוקמים", בשם "הנוקמים: שושלת קאנג", ו"הנוקמים: מלחמות סודיות". הם הצטרפו בגלל אירועי "סוף המשחק".

האוונג'רס הצעירים
סוג קבוצת גיבורי על
הוצאה לאור היקום הקולנועי של מארוול
הופעה ראשונה הנוקמים: שושלת קאנג (2026)
הופעה אחרונה הנוקמים: מלחמות סודיות (2027)
יוצרים סטן לי
ג'ק קירבי
מידע
סטטוס פעיל בקרוב
בסיס מגדל האוונג'רס
אחוזת האוונג'רס

הקבוצה כוללת ילדים צעירים שיפורסמו בהמשך.

הנוקמים הצעירים הצטרפו בגלל אירועי "סוף המשחק", בו כמעט כל גיבורי על הלכו לעולמם בקרב עם תאנוס, אז הנוקמים הצעירים הגיעו ועוצרים פשעים.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

בכנס סן דייגו 2022 הוכרזו כל הסרטים החדשים של מארוול, שם הוכרזו שני הסרטים האחרונים בסדרת סרטי "הנוקמים", שבעקבות האירועים בסוף הסרט "סוף המשחק", שם כמעט כל הגיבורים הלכו לעולמם בקרב עם תאנוס. שני הסרטים שיככבו בהם "ההאוונג'רס הצעירים" הם "הנוקמים: שושלת קאנג" ו"הנוקמים: מלחמות סודיות".

ההאוונג'רס הצעירים יהיו בדיוק כמו האוונג'רס הרגילים, רק ילדים צעירים במקום מבוגרים.

הנוקמים: שושלת קאנג[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב — הנוקמים: שושלת קאנג

הסרט החמישי בסדרת סרטי "הנוקמים" יצא בשנת 2026 והוכרז בשנת 2022. הסרט יספר על גורל האוונג'רס הרגילים לבין האוונג'רס החדשים, "הנוקמים הצעירים". הסרט אמור להיות בין הטובים בסדרה, הוא אמור לצאת במאי 2026 ולהיות הסרט אחד לפני האחרון בסדרת הסרטים של "הנוקמים" שהתחילה בשנת 2012 בסרט "הנוקמים".

הנוקמים: מלחמות סודיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב — הנוקמים: מלחמות סודיות

הסרט השישי והאחרון בסדרת סרטי "הנוקמים" יצא בשנת 2027 והוכרז בשנת 2022. הוא אמור להיות הסרט בין הטובים בסדרה, כמו קודמו. הסרט ימשיך בדיוק באותה נקודה שהסרט הקודם הסתיים, ולא בטוח בכלל שהאוונג'רס הרגילים יהיו בסרט הזה והקודם לו. הסרט יצא בדיוק שנה אחרי הסרט הקודם, במאי 2027. זהו הסרט האחרון בסדרה שהתחיל בשנת 2012 ונגמר ב-2027, בסרט הזה.

הסדרה המלאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הטרילוגיה הראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הטרילוגיה וכל סדרת הסרטים החלה בשנת 2012 עם הסרט "הנוקמים" שהצליח מאוד והציג רק את הגיבורים איירון מן, הענק הירוק, תור, קפטן אמריקה, והאלמנה השחורה. בשנת 2015 יצא הסרט השני בסדרה, "הנוקמים: עידן אולטרון", שהציג את אותו הקאסט והצליח גם מאוד. בשנת 2018 יצא הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף, שהציג את הקאסט המקורי וספיידרמן, שומרי הגלקסיה, תאנוס, וונדה, דוקטור סטריינג', פלקון, הפנתר השחור, ויז'ן, ונוספים.

הטרילוגיה האחרונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2019 יצא הסרט הרביעי בסדרה, "הנוקמים: סוף המשחק", שהיה הסרט הטוב ביותר מכל הארבעה, ומציג את גורלם של האוונג'רס. בשנת 2026, כ-7 שנים אחרי קודמו, יצא הסרט "הנוקמים: שושלת קאנג", שמציג לראשונה את "הנוקמים הצעירים". בשנת 2027, כשנה אחרי, יצא הסרט האחרון בכל סדרת סרטי "הנוקמים": "הנוקמים: מלחמות סודיות".

נכון להיום, מארוול זה סרטי הקולנוע המצליחים בעולם, ואם לא היה את איירון מן או שהוא היה נכשל בקופות, אז לא היה אפילו סרט אחד של "הנוקמים". סדרת הסרטים הזו היא פריצת דרך בעולם הקולנוע, שהייתה 15 שנים שלמות, משנת 2012 ועד שנת 2027.