טיוטה:דנדאדאן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
דנדאדאן
ダンダダン
סוגה פעולה
קומדיה רומנטית
מותחן על טבעי
יוצר יוקינובו טאטסו
מאנגה: דנדאדאן
יוצר יוקינובו טאטסו
מאייר יוקינובו טאטסו
הוצאה יפןיפן שאוישה(אנ')
ארצות הבריתארצות הברית ויז מדיה(אנ')
התפרסם לראשונה במגזין שונן ג'אמפ+(אנ')
תקופת הפרסום המקורית 6 באפריל 2021 – הווה
מספר הכרכים שהתפרסמו 7


דנדאדאןיפנית: ダンダダン) היא סדרת מאנגה יפנית אותה כותב ומאייר יוקינובו טאטסו. הסדרה יצאה לאור במגזין האינטרנטי שונן ג'אמפ+ של חברת שאוישה החל מאפריל 2021, ונכון לאוקטובר 2022 נאספו פרקי הסדרה לשבעה כרכי טנקובון.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מומו אייאסה היא תלמידת תיכון שמאמינה ברוחות, אך לא מאמינה בחוצנים. חברה לכיתה, אוקארון, אינו מאמין ברוחות, אך מאמין נלהב בחוצנים. השניים נקלעים לוויכוח ומתערבים. על מנת להחליט מי מהם צודק הולכת אייאסה לבניין הידוע כנקודת מפגש של חייזרים, בעוד אוקארון הולך למנהרה הידועה כרדופה. כשהשניים מגיעים ליעדם, מתברר ששניהם צדקו רק למחצה, שכן גם רוחות וגם חייזרים קיימים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:שונן קטגוריה:אנימות ומאנגות פעולה קטגוריה:אנימות ומאנגות הרפתקאות קטגוריה:אנימות ומאנגות פנטזיה קטגוריה:אנימות ומאנגות מדע בדיוני‏ קטגוריה:אנימות ומאנגות על-טבעי‏ קטגוריה:סדרות מאנגה

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]